آیا برای کلاس سازدهنی در تهران به دنبال آموزشگاه هستید ؟

اگر بخواهیم سازی به شما معرفی کنیم که هم به راحتی بیاموزید و هم به راحتی با خود هر جایی ببرید و از نواختنش آن لذت ببرید قطعا سازدهنی یک انتخاب بسیار هوشمندانه است چرا که این ساز قابلیت اجرای تمامی نت ها را در قالب یک ساز کوچک برای شما فراهم آورده است.

 

سازدهنی سازی با قابلیت های خاص است همانطور که گفتیم با قابلیتی که در اجرای نت های مختلف دارا است این امکان را به نوازنده می دهد که به راحتی هر آهنگی را در هر سبکی بنوازد. البته این تنها قابلیت سازدهنی نیست چرا که این ساز کوچک دارای مکانیزمی خاص است که به نوازنده قدرت اجرای نت های نیم پرده ای را هم می دهد و به راحتی شما می توانید گام های مختلف را با آن بنوازید.

 

نکته مهم و قابل تامل روی سازدهنی این است که همه این توانایی را در قالب یک ساز جمع و جور و قابل حمل فراهم آورده و این خود باعث گردیده تا نوازنده برای نواختن و تمرین روی ساز محدود به محل یا مکان خاصی نباشد در حقیقت با انتخاب سازدهنی شما سازی دارید که در همه جا کنار شما است در منزل یا محل کار یا حتی در اتومبیل خود وقتی پشت چراغ قرمز منتظر هستید و …

 

از این ها که بگذریم آموزش سازدهنی مقوله مهمی است و برای علاقمندان گاهی پرسش بوجود می آورد که آیا یادگیری سازدهنی سخت است ؟ و یا به مهارت یا پیش نیاز خاصی نیاز دارد یا نه ؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که آموزش سازدهنی اگر به صورت اصولی و صحیح انجام گردد نه تنها سخت نیست بلکه دوره ای بسیار شیرین و جذاب خواهد داشت.

 

 

آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس سازدهنی هم دارد؟

 

آموزشگاه منظومه در این مورد اقدام به طراحی دوره ای خاص کرده است که آموزش این ساز را بسیار آسان و راحت نموده به شکلی که با اختصاص مدت زمانی کوتاه و به راحتی قادر خواهید بود یک نوازنده خوب سازدهنی شوید. در کلاس سازدهنی ما تاکید بر آموزش آسان داریم تا همگان و با هر سطحی بتوانند به خوبی نوازندگی سازدهنی را بیاموزند.

 

نکته بسیار مهمی که ما به آن توجه کرده ایم این است که آموزش موسیقی در هر بخش یا سطحی نباید خیلی پیچیده و دشوار باشد چرا که موسیقی از زیبا ترین نمود های هنر و احساسات ما است و اگر قرار باشد به آن مانند یک کلاس خشک آموزشی بنگریم دیگر موسیقی ما روحی نخواهد داشت.

 

از این رو است که در کلاس سازدهنی ما همه مواردی را که شما نیاز دارید تا بتوانید آسان و راحت یک نوازنده حرفه ای شوید فراهم آورده ایم. در گام نخست ما کلاس های سازدهنی را برای همه سطوح مبتدی تا پیشرفته و از صفر تا صد برنامه ریزی کرده ایم تا علاقمندان بتوانند بدون نیاز به هیچ گونه پیش نیاز یا سابقه خاصی در موسیقی ، نوازندگی را بیاموزند.

 

همچنین تمامی انواع سازدهنی در آموزشگاه تدریس می گردد همانطور که می دانید سازدهنی مدل های زیادی دارد که معمول ترین آن ها سازدهنی کروماتیک ، سازدهنی دیاتونیک و سازدهنی ترمولو است که همه اینها در کلاس سازدهنی و بنا به علاقه هنرجویان تدریس می گردد.

 

انتخاب نوع ساز در جلسه مشاوره اولیه و با راهنمایی استاد صورت می گیرد و بعد آن آموزش تخصصی سازدهنی آغاز می شود.

 

کلاس ساز دهنی در تهران

 

برای آموزش سازدهنی نیاز به کلاس هست ؟

 

برای ارائه آموزش اصولی تر و صحیح تر تمامی کلاس های سازدهنی به صورت خصوصی و تک نفره برگزار می گردد. کلاس سازدهنی طوری برنامه ریزی شده تا نیاز به گذراندن دوره ای یکسان برای همگان نباشد و هر هنرجو بر اساس توانایی خود پیش می رود.

 

در کلاس ها ما تلاش کرده ایم تا به گونه ای پیش برویم که یادگیری سازدهنی برای همه سنین و همه هنرجویان با علایق مختلف با حساسیت های ایشان در نظر گرفته شود به همین جهت در هر سطح و یا هر سبکی باشید پس از گذراندن دوره سازدهنی حتما قادر خواهید بود آهنگ های زیبا و متناسب با علاقه خود روی سازتان بنوازید.

 

یکی دیگر از ویژگی های این کلاس آموزش تخصصی سازدهنی در همه سبک های نوازندگی است سازدهنی سازی است که قابلیت اجرای سبک های مختلف از جمله پاپ، کلاسیک، جاز، بلوز و یا حتی قطعات ایرانی را دارد.

 

هر کدام از سبک های سازدهنی هم نکات، شیوه نوازندگی و تکنیک های مختص به خود را دارند. گاهی در آموزش های مختلف شاهد آن هستیم که همه هنرجویان به یک شیوه و سبک خاص آموزش داده می شوند و این اصلا صحیح نیست کلاس های سازدهنی در آموزشگاه منظومه برای همه سبک های موجود برنامه ریزی شده که با توجه به علاقه هنرجویان در هر بخش کار می شود.

 

در این مورد هم برای اینکه بهتر بتوانید سبک مورد علاقه خود را بدانید استاد کاملا شما را راهنمایی می کند تا بتوانید بهتر و اصولی تر سازدهنی را بیاموزید. برای همه این آموزش ها از اساتید مجرب و دانش آموخته موسیقی کمک گرفته ایم و تمامی مراحل آموزش تحت نظر ایشان و به صورت تخصصی خواهد بود تا کوچکترین اشتباهی در روند دوره صورت نگیرد.

 

از دست ندهید