آینور آیدین : پیشنهاد سرجیو راموس را رد کردم + بیوگرافی جالب و خواندنی

آینور آیدین ( به ترکی Aynur Aydin ) خواننده و ترانه سرای ترک، متولد ۲۴ آذر ۱۳۶۴ در مونیخ آلمان است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی خواندنی و روابط خصوصی آینور آیدین بپردازیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و تحصیلات

 

پدر آینور اصالتا اهل آماسیا و مادرش اهل سامسون ترکیه است. پدر بزرگ آینور در سال ۱٩٧۰ به آلمان مهاجرت کرده است.

 

خانواده آینور در حال حاضر ساکن مونیخ هستند اما خود او از سال ٢۰۱٢ به ترکیه مهاجرت کرده است. آینور فارغ التحصیل کالج موسیقی Westend Opera Musical School مونیخ است.

 

خانواده و تحصیلات آینور آیدین
چهره بدون آرایش آینور آیدین

 

آغاز کار خوانندگی  

 

آینور در ۱۰ سالگی شروع به خواندن آواز کرد و اولین تجربه های خود در زمینه خوانندگی را هنگام آوازخوانی برای تئاتر کودکان و نوجوانان بدست آورد. او در ۱٨ سالگی روی صحنه رفت و در سال ۱۹۹۹ عضو گروهی به نام Surpriz شد.

 

 

 این گروه که یک گروه موزیک ترک بود، در سال ٢۰۰۰ اولین آلبومشان بنام Surpriz را در استانبول ضبط کردند. آینور پس از منحل شدن این گروه به گروه موزیک Tagtraumer پیوست. او چند سال بعد، از این گروه جدا شد و تصمیم گرفت کار خوانندگی را بصورت مستقل ادامه دهد.

 

 

آینور در سال ٢۰۰٩ شروع به ضبط آلبوم ۱۲ Cesit LaLa – 12 ways to La La کرد. ترانه های این آلبوم توسط افرادی همچون فتاح جان، آشکین تونا، گونای چوبان، سلیمان یوکسل، نیهان اوزن و خود آینور سروده شد.

 

 

آینور ابتدا در این آلبوم ۱٣ آهنگ انگلیسی گنجاند و پس از آن، نسخه ترکی آن ها را نیز ضبط کرد. این آلبوم که اولین آلبوم استدیویی آینور بود در سال ٢۰۱۱ منتشر شد. او سپس اولین موزیک ویدئو خود بنام Yenildim Daima و پس از آن، موزیک ویدئو انگلیسی این آهنگ به نام DNA را منتشر کرد.  

 

 

آینور آیدین با آهنگ Yenildim Daima این آلبوم برای اولین بار در ترکیه شناخته شد. او در سال ٢۰۱۶ دومین آلبوم استدیویی خود بنام Emanet Beden را منتشر کرد. آهنگ های Gunah Sevap و Damla Damla این آلبوم در ترکیه بسیار پرطرفدار شدند.

 

 

علاقه بیش از حد آینور آیدین به آلینا تیلکی

 

علاقه بیش از حد آینور آیدین به آلینا تیلکی

 

آینور علاقه زیادی به آلینا تیلکی دارد و یکی از دوستان صمیمی اوست. او در مورد آلینا تیلیکی گفته است: “دختر خیلی شیرینیه. چقدر خوبه که وارد زندگیم شده. زندگیم با وجود اون رنگ گرفته. دوست خیلی خوبیه برام. سنش از من خیلی پایین تره. به خاطر اون، همینطور جوون و محکم میمونم.”

 

 

قد و وزن آینور آیدین 

 

قد آینور ۱.۵٩ سانتی متر و وزن او ۴۸ کیلوگرم است.

 

قد و وزن آینور آیدین 

 

همسر و نامزد آینور آیدین

 

آینور مجرد است. آینور در مصاحبه ای گفته است که سال ها پیش و زمانی که سرجیو راموس را نمیشناخته، در یک هتل با او اقامت داشته است.

 

 

ماجرا از این قرار بوده که یکی از دوستان راموس پیش آینور می آید و به او میگوید که راموس قصد آشنایی با او را دارد اما آینور این پیشنهاد را رد میکند. آینور مدتی با خواننده ترک، ادیس رابطه داشت. در حال حاضر خبری از روابط خصوصی اودر دسترس نیست.

 

 

آینور در یکی از برنامه ها در جواب سوال یک بیننده در رابطه با اینکه بزرگترین پشیمانی اش در زندگی چه بوده، چنین پاسخ داده است: “کاش با اولین دوست پسرم رابطه نداشتم. برای این موضوع پشیمونم. اگه نبود هم میشد. هم خیلی زشت بود و هم اینکه خیلی منو ناراحت کرد.”

 

همسر و نامزد آینور آیدین
آینور و ادیس در یک قاب

 

همچنین وقتی در مورد نحوه آغاز موسیقی از آینور سوال شد، وی چنین پاسخ داده بود: “درسم توی مدرسه خیلی بد بود. چاره ای نداشتم. زیاد باهوش هم نبودم. فقط توی موسیقی استعداد داشتم. توی یک مسابقه ورزشی که ۱۰۰۰ نفر شرکت کننده داشتند نفر ٩٩٩ ام شدم. خیلی بد بود. خیلی ناراحت شدم. بابام هم بهم گفت ناراحت نباش آروم باش. یک نفر بد تر از تو بوده!” 

 

 

هک شدن حساب اینستاگرام و توییتر آینور آیدین 

 

در سال ٢۰۱٩ با هک شدن حساب اینستاگرامی و توئیتری آینور آیدین، عکس های خصوصی، چت ها و ویدئو های خصوصی او در اینترنت منتشر شد. همچنین چت های خصوصی آینور با ادیس نیز در سطح اینترنت منتشر شد.

 

هک شدن حساب اینستاگرام و توییتر آینور آیدین

 

آینور پس از این ماجرا چنین گفته است: “شب بخیر. همونطور که خبردار شدید، کمی قبل عکس های خصوصی من پخش شد. اینستاگرامم درست شده و برای توئیتر هم داریم تلاشمون رو میکنیم. ازتون تنها یک خواهش دارم. لطفا اون عکس ها رو بیشتر از این منتشر نکنید. خیلی ازتون خواهش میکنم. از همه معذرت خواهی میکنم.”

 

 

 در چت های آینور با ادیس، آینور برای ادیس اظهار دلتنگی کرده و ادیس نیز در پاسخ گفته است که او نیز دلتنگ آینور است. ادیس پس از پخش چت ها به خبرنگاران گفته است که چیز اشتباهی در چت ها وجود نداشته است و برای آینور اظهار ناراحتی کرده است.

 

 

 ادیس در پاسخ به این شایعه که پخش این عکس ها و چت ها نوعی تبلیغات برای آهنگ جدید آینور بوده و وی میخواسته با این جار و جنجال، بر شهرت خود بیفزاید چنین گفته است: “من به آینور اعتماد دارم. شایعات رو قبول ندارم. هر چی باشه هیچ زنی خودش رو به این شکل سر زبون ها نمیندازه.”

 

 

اینستاگرام آینور آیدین 

 

آینور آیدین یکی از خوانندگان فعال اینستاگرام است و در حال حاضر ۸۶۴ هزار دنبال کننده دارد.

 

اینستاگرام آینور آیدین 

 
آلبوم های آینور آیدین 

 

٢۰۱۱- آلبوم ۱۲ Cesit La la -12 ways to La La 

 

٢۰۱۶- آلبوم Emanet beden 

از دست ندهید