افرا ساراچ اوغلو : به پدر نیاز ندارم + سیران در سریال چشم چران عمارت کیست؟

افرا ساراچ اوغلو ( به ترکی Afra Saraçoğlu ) متولد ۱۱ آذر ۱٣٧۶ در استانبول، بازیگر و مدل زیبای ترک است است. در این مطلب به بیوگرافی کامل افرا ساراچ اوغلو خواهیم پرداخت. با وای آره همراه شوید: 

 

 

خانواده و تحصیلات افرا ساراچ اوغلو

 

افرا از مادری بنام لطفیه بدنیا آمده است. پدر و مادر افرا وقتی وی کوچک بوده، از یکدیگر جدا شده اند و او در کنار مادرش زندگی کرده است. او اصالتا اهل فنرباغچه است و در این شهر بزرگ شده است.

 

افرا دوره ی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در آنتالیا گذرانده و در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته ی ادبیات دانشگاه آنادولو اسکی شهیر است. 

 

خانواده و تحصیلات افرا ساراچ اوغلو
افرا ساراچ اوغلو در کنار مادرش

 

او در زمینه ی خانوادگی با جنجال هایی نیز مواجه بوده است. زمانیکه افرا ۱۴ ساله بوده، مادر او یک قرارداد ۵ ساله برای کار کار مدلینگ دخترش در آژانس مدلینگ Esline امضاء کرده بود اما وقتی افرا به ۱٨ سالگی رسیده، عنوان کرده است که مادرش را گول زده اند و چون به سن قانونی رسیده، این قرارداد را فسخ کرده است.

 

این آژانس پس از اینکه دستمزد های بازی افرا را زیر نظر گرفته، در سال ۲۰۱۹ به دلیل فسخ قرارداد ۴ سال پیش، یک شکایت ۵٣ هزار لیره ای علیه افرا ترتیب داده است.  

 

 

آغاز کار بازیگری

 

افرا برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ با یک نقش کوچ در فیلم سینمایی En Güzeli به ایفای نقش پرداخت. او سپس توسط اوزجان دنیز کشف شد و اوزجان از او خواست تا در فیلم شانس دوباره که نقش های اصلی آن را خودش و نورگل یشیل چای برعهده داشتند، در نقش دختر نورگل یشیل چای به ایفای نقش بپردازد.

 

افرا پس از این فیلم در فیلم بچه ی بد نیز به هنرنمایی پرداخت و در کنار تولگا ساریتاش نقش اصلی این فیلم را بر عهده گرفت. افرا ساراچ اوغلو در سال ٢۰۱٧ به کادر سریال معروف فضیلت خانوم و دخترانش پیوست و در کنار افرادی همچون آلپ ناوروز، دنیز بایسال، چاعلار ارطغرل، نازان کسال، تولگا گولچ به ایفای نقش اجه پرداخت.

 

فیلم ها و سریال های افرا ساراچ اوغلو

 

جدیدترین بازی افرا ساراچ اوغلو که به شدت پر بیننده است، مربوط به سریال چشم چران عمارت است که فیلمبرداری آن از سال ۲۰۲۲ شروع شده است. نقش های اصلی این سریال را افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر، چتین تکیندور، گلچین سانتیرجی اوغلو، بریل پوزام و بوچه بوسه قهرمان تشکیل میدهند.

 

 

افرا ساراچ اوغلو : من ۲۰ سالمه و به هیچ وجه رابطه جنسی برقرار نمیکنم

 

در سال ۲۰۱۷، وقتی از افرا در مورد اینکه آیا با قانون های تورکان شورای که میگفت سر صحنه نه می بوسم و نه رابطه جنسی برقرار میکنم موافق است یا خیر، وی چنین پاسخ داد: “من ٢۰ سالمه. به هیچ وجه رابطه جنسی برقرار نمیکنم. این موضوع خط قرمز منه.”

 

 

ناگفته های افرا ساراچ اوغلو در مورد زندگی خود 

 

ناگفته های افرا ساراچ اوغلو در مورد زندگی خود 
چهره بدون آرایش افرا ساراچ اوغلو

 

آنطور که افرا گفته است، او به غیر از مادرش کسی را نداشته و هر دو آن ها مجبور بوده اند برای ادامه زندگی کار کنند و پول در بیاورند.

 

 

طبق گفته ی افرا، پدر و مادر او از نظر مالی مشکل داشتند و او در ۱٣ سالگی برای اینکه کمک خرج خانه باشد شروع به کار کرده است. خانواده ی او مدتی در شهر آکچای و چندین سال در آنتالیا زندگی کرده اند.

 

بیوگرافی خواندنی و عکس های جذاب افرا ساراچ اوغلو

 

افرا گفته است که از کودکی رویای بازیگر شدن در سر داشته اما فکر نمیکرده است که در چنین مدت کوتاهی، این قدر سرش شلوغ شود. افرا برای اولین بار با مادرش به استانبول آمده و سر صحنه ی فیلم شانس دوباره حاضر شده است. 

 

 

آنطور که افرا در مصاحبه ای عنوان کرده است، او مادرش را به رویایش رسانده و به همراه او به یک خانه ی رو به دریا اسباب کشی کرده است. او دکوراسیون را به سلیقه ی خودش چیده و همه ی جاهای آن را صورتی کرده است چرا که در کودکی رویای چنین اتاقی را داشته اما نتوانسته بود به آن برسد.

 

بیوگرافی و جدیدترین عکس های افرا ساراچ اوغلو

 

آنطور که افرا میگوید، پدرش حتی پس از شهرتش، سراغی از او نگرفته است و پس از این نیز احتیاجی به بودن او نمی بیند. افرا گفته است که عشق در اولویت زندگیش نیست و بیشتر دوست دارد بر روی کارش تمرکز کند.

 

افرا به پلی استیشن علاقه زیادی دارد و فرد آرامی است. افرا ترجیح می دهد تا شب ها به جای رفتن به کلوپ های شبانه، در مکانی خلوت با دوستانش باشد. او از عنکبوت و مار وحشت دارد و همینطور از شکست خوردن میترسد.

 

 

قد و وزن افرا ساراچ اوغلو 

 

قد افرا ۱٧۰ سانتی متر و وزن او ۴٨ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و روابط خصوصی افرا ساراچ اوغلو 

 

همسر و روابط خصوصی افرا ساراچ اوغلو 

 

افراد مجرد است. افرا حدود ۶ ماه با دستیار کارگردان سریال فضیلت خانوم و دخترانش، آرای آلتای رابطه داشت اما در سال ٢۰۱٨ از وی جدا شد. او سپس به مدت طولانی با بازیگر ترک، مرت یازیجی اوغلو رابطه ی عاشقانه داشت اما به دلیل شایعات رابطه او با مرت رمضان دمیر که سر صحنه فیلمبرداری سریال چشم چران عمارت بوجود آمد، افرا و مرت یازیجی اوغلو از یکدیگر جدا شدند. افرا در حال حاضر با مرت رمضان دمیر رابطه عاشقانه دارد.

 

 

اینستاگرام افرا ساراچ اوغلو 

 

افرا جزو سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر ۸٫۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. 

 

 اینستاگرام افرا ساراچ اوغلو

 

فیلم ها و سریال های افرا ساراچ اوغلو 

 

۲۰۱۵- فیلم سینمایی En Güzeli

 

٢۰۱۶- فیلم سینمایی ikinci sans (شانس دوم) در نقش چیچک

 

٢۰۱٧- فیلم سینمایی Kotu cocuk (بچه بد) در نقش کایلا 

 

٢۰۱٧- سریال Fazilet hanim ve kizlari (فضیلت خانوم و دخترانش) در نقش اجه جامکیران

 

٢۰۱٨- فیلم سینمایی İyi Oyun (بازی خوب) در نقش آدا 

 

٢۰۱٨- فیلم سینمایی ?Aşk Bu Mu (عشق اینه؟) در نقش گولوم

 

٢۰۱٩- سریال Kardes cocuklari (خواهرزاده ها) در نقش حایات

 

۲۰۲۰- سریال Öğretmen ( معلم ) در نقش گیزم بوزکورت 

 

۲۰۲۱- سریال اینترنتی Yeşilçam ( یشیل چام / کاج سبز ) در نقش تولین سایگی 

 

۲۰۲۱- بازی در ویدئو کلیپ Yaz Gülü از یالین ( Yalın ) 

 

۲۰۲۲ تا به امروز – سریال Yalı Çapkın ( چشم چران عمارت ) در نقش سیران

از دست ندهید