الچین سانگو : نگید بازیگر زیبا، بگید بازیگر کار بلد + بیوگرافی خواندنی

الچین سانگو (به ترکی Elçin Sangu ) متولد ٢٢ مرداد ۱٣۶۴ در در ازمیر ترکیه؛ بازیگر و مدل سرشناس ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی الچین سانگو بپردازیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و تحصیلات الچین سانگو

 

خانواده و تحصیلات الچین سانگو

 

الچین به عنوان تک فرزند خانواده در یک خانواده ی چرکسی بدنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته ی موسیقی اپرا از دانشگاه مرسین بوده و درس های بازیگری را در تئاتر Sahne Tozu  (خاک صحنه) فراگرفته است.

 

 

الچین تا دوران دبیرستان در ازمیر تحصیل کردٍ و پس از آن، برای تحصیل در دانشگاه به مرسین رفت. او پس از ۶ سال تحصیل در این شهر، به استانبول آمده و بلافاصله به وی پیشنهاد بازی در سریال روزی روزگاری داده شده است. 

 

 

 الچین از دوران دانشگاه به بازیگری علاقمند بوده و گفته است که اگر بازیگری نبود نمی توانست شغل دیگری انجام دهد. او خود را یک فرد آرام و صبور و در عین حال پر انرژی می داند.

 

عکس های الچین سانگو

 

الچین نسبت به اینکه به یک باره با سریال عشق اجاره ای به شهرت رسیده است حس خوبی ندارد و گفته است که من قبلا از این سریال نیز به بازیگری مشغول بوده ام و اینکه به یکباره به شهرت رسیده ام مرا خوشحال نمی کند چرا که گویا قبلا ارزشی نداشته ام.

 

 

او از مردم خواسته است تا بجای اینکه او را یک بازیگر زیبا بنامند بگویند که کارش را خوب بلد است، بازیگر خوبی است و انسان خوبی است چرا که این جملات او را بیشتر خوشحال میکند.

 

 

الچین همچنین گفته است که دوست ندارد لباس های باز بپوشد. آنطور که الچین می گوید، او پس از بیدار شدن از خواب بسیار بد عنق می شود به اطرافیانش توصیه می کند تا صبح ها به او نزدیک نشوند!

 

 

آغاز کار بازیگری

 

الچین سانگو برای اولین بار در سال ٢۰۱۱ با سریال روزی روزگاری به دنیای بازیگری قدم گذاشت و در این سریال به خوانندگی و نواختن پیانو نیز پرداخته بود. بازیگران اصلی سریال روزی روزگاری را افرادی چون آیچا بینگول، آراس بولوت اینملی، فرح زینب عبدالله و ارکان پتک کایا تشکیل می دادند. الچین در سال ٢۰۱٣ با نقش اصلی نهیر در سریال عشق وارد چند بدن میشود ظاهر شد.

 

فیلم ها و سریال های الچین سانگو

 

او در سال ٢۰۱٣ در کنار سچگین اوزدمیر و داملا سونمز به ایفای نقش ادا پرداخت و بیش از پیش بین بینندگان شناخته شد. این سریال برگرفته از سریال معروف کره ای متاسفم، عاشقتم می باشد.

 

 

این بازیگر زیبا و با استعداد، در سال ٢۰۱۴ وارد کادر سریال تاریخی گرگ سعید و شورا که فیلمبرداری آن در ترکیه، روسیه و اوکراین انجام شده بود شد و به دنبال آن به هنرنمایی در سریال عشقم آلابورا پرداخت.

 

عکس های الچین سانگو

 

 الچین سانگو در سال ٢۰۱۵ با حضور در سریال عشق کرایه ای و ایفای نقش دفنه در کنار باریش اردوچ، به شهرت و محبوبیت زیادی بین بینندگان دست پیدا کرد و برنده چندین جایزه از جمله ٣ جایزه پروانه طلایی و بیش از ٢۰ جایزه دیگر شد. طبق بررسی های انجام شده، الچین در سال ٢۰۱۶ به عنوان دومین بازیگر زن مشهور ترکیه شناخته شد و از آن زمان، وی یکی از ۱۰ هنرمند مشهور ترکیه لقب گرفته است.

 

 

او در سال ٢۰۱۶ نیز به عنوان چهره ی تبلیغاتی برند های آرایشی Sunsilk و Boyner شروع به فعالیت کرد و پس از آن با برند های معروفی چون Elidor، نسکافه و کوکاکولا وارد همکاری شد. الچین برای همکاری یکساله با Elidor، یک میلیون لیره و برای همکاری یکساله با Boyner، دو میلیون لیره دریافت کرده است.

 

عکس های الچین سانگو

 

 در سال ٢۰۱۶، به الچین پیشنهاد بازی در یکی از تبلیغات برند های آرایشی داده شد که الچین با شرط دستمزد ۶۰۰ هزار دلاری، این شرکت را متعجب کرد و در نهایت، بازی این آگهی تبلیغاتی با ٣۵۰ هزار لیره به هانده ارچل واگذار شد.

 

 

الچین یکی از گران ترین بازیگران زن ترکیه است بطوریکه وی برای بازی در هر قسمت از سریال مردگان، ۵۰ هزار لیره دستمزد دریافت کرده است. خودرو الچین یک Range Rover velar به قیمت ٩۰۰ هزار لیره است.

 

 

رنگ چشم، رنگ مو، قد و وزن الچین سانگو

 

رنگ چشم، رنگ مو، قد و وزن الچین سانگو

 

رنگ چشمان الچین قهوه ای روشن، رنگ طبیعی موهای وی قرمز، قد او ۱۶٨ سانتی متر و وزنش ۵٩ کیلوگرم است. طبق گفته ی الچین، در خانواده و نزدیکان او به غیر خودش، کسی مو قرمز نیست.

 

 

همسر و نامزد الچین سانگو

 

الچین مجرد است و حدود ۵ سال است که با فردی بنام یونس اوزدیکن رابطه عاشقانه دارد.

 

همسر و دوست پسر الچین سانگو

 

الچین از نامزد خود و هوش او بسیار تعریف کرده و چنین گفته است : “اینکه شغلش چیست و در چه رشته‌ای تحصیل کرده، مهم نیست. او در یک دانشگاه خصوصی تحصیل کرده و کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارد. یونس هم مثل من اهل ازمیر هست اما در استانبول و از طریق یکی از دوستان مشترک با هم آشنا شدیم. وقتی در کنارش هستی، حوصلت سر نمیره و فرد شوخ طبعی هست. من همیشه دوست دارم بخندم و دوست ندارم با کسی باشم که نتوانم با او بخندم. آدم باهوشیه و در کل میتونم وارد زندگیم بکمنمش.” 

 

 

اینستاگرام الچین سانگو

 

الچین از سلبریتی های پرطرفدار اینستاگرام است و در حال حاضر ۸٫۷ میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم های الچین سانگو

 

۲۰۱۲- فیلم سینمایی Hiç ( هیچ ) در نقش 

 

٢۰۱٧- فیلم Mutluluk Zamanı (زمان خوشبختی) در نقش آدا

 

۲۰۲۰- فیلم Leyla Everlasting در نقش نرگس 

 

 

سریال های الچین سانگو

 

٢۰۱۱- سریال Öyle Bir Geçer Zaman ki (روزی روزگاری) در نقش ژاله

 

٢۰۱٢- سریال Aşk Kaç Beden Giyer (سریال عشق وارد چند بدن می شود ) در نقش نهیر

 

٢۰۱٣- سریال Bir Aşk Hikâyesi (داستان یک عشق) در نقش ادا

 

٢۰۱۴- سریال Kurt Seyit ve Şura (گرگ سعید و شورا) در نقش گزده

 

٢۰۱۵- سریال Sevdam Alabora (عشقم آلابورا) در نقش زینب

 

٢۰۱۵- سریال Kiralık Aşk (عشق اجاره ای) در نقش دفنه توپال

 

٢۰۱٨- سریال Yaşamayanlar (مردگان) در نقش میا

 

٢۰۱٨- سریال Çarpışma (برخورد) در نقش زینب تونچ

 

۲۰۲۰- سریال İyi Günde Kötü Günde ( در روز خوب در روز بد ) در نقش لیلا ارتکین 

 

۲۰۲۱-سریال Yalancılar ve Mumları ( دروغگو ها و شمع هایشان ) در نقش جیدا ییلدریم 

 

۲۰۲۲ تا به امروز – سریال Çöp Adam ( آدمک ) در نقش پری سوناد 

 

 

موزیک ویدئو هایی که الچین سانگو در آن ها حضور داشته است:

 

٢۰۱۴- موزیک ویدئوی Söz Olur از تویگار ایشیک

 

٢۰۱٧- موزیک ویدئوی Bu Su Hiç Durmaz (همخوانی باریش اردوچ و الچین سانگو)

 

از دست ندهید