باریش آردوچ : اهل دختر بازی نیستم + بیوگرافی و عکس های خود و همسرش

باریش آردوچ ( به ترکی Barış Arduç ) متولد ۱٧ مهر ۱٣۶۶ در شهر مونسترلینن سوئیس؛ بازیگر و مدل سرشناس ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی کامل و روابط خصوصی باریش آردوچ بپردازیم. با وای آره همراه شوید:

 

 

خانواده و تحصیلات باریش آردوچ

 

باریش فرزند دوم خانواده است و دو برادر به نام های انور و مرت دارد. پدر باریش بنام ارول و مادرش بنام گولای که برای کار به سوئیس رفته بودند و در این کشور به کار املاک مشغول بودند، باریش و دو فرزند دیگرشان را در این کشور به دنیا آورده اند. پدر باریش اصالتا اهل فاتسای ترکیه و مادرش اصالتا اهل شهر ولور آلبانی است.

 

خانواده و تحصیلات باریش آردوچ

 

باریش تا ٨ سالگی در سوئیس زندگی کرده و پس از آن به همراه خانواده به ترکیه بازگشته است. او در شهر های زکریا و گولجوک به مدرسه رفته و پس از زلزله سال ۱٩٩٩ ازمیت که به ویرانی شهر گولجوک منجر شد، به همراه خانواده اش به شهر بولو مهاجرت کرده است.

 

 

باریش پس از تمام کردن دوران راهنمایی و سال اول دبیرستان، به همراه خانواده به استانبول آمده و دوران دبیرستان را در این شهر سپری کرده است.  

 

 

زمانیکه باریش در دوران دبیرستان تحصیل میکرده، پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده اند و او پیش مادرش زندگی کرده اما با پدرش نیز دیدار می کرده است. او قبل از ورود به دانشگاه، به آکادمی ورزشی فکر میکرده به همین دلیل وارد دانشگاه کایسری شده اما به دلیل اینکه در سال اول تحصیل، با این رشته آداپته نشده، آن را رها کرده است.

 

 

زمانیکه باریش به فکر ورود به کنسرواتور افتاده است، با بازیگر قدیمی ترک، آیلا آلگان آشنا شده و بدین طریق زندگی هنری وی آغاز شده است.

 

 

آغاز کار بازیگری

 

باریش برای اولین بار با سریال خانم کوچیک در سال ۲۰۱۱ به دنیای بازیگری قدم گذاشت. اوج شهرت باریش با سریال عشق کرایه ای در سال ۲۰۱۵ بود. باریش که با بازی در این سریال، شهرت فراوانی در داخل و خارج از ترکیه برای خود دست و پا کرد، در کنار الچین سانگو، بازی بسیار زیبایی از خود ارائه داد.

 

فیلم ها و سریال های باریش آردوچ

 از سایر بازیگران سریال عشق کرایه ای می توان به ملیسا شنولسون، سچگین اوزدمیر، سینم اوزتورک و لیلا لیدیا توغوتلو اشاره کرد. جدیدترین بازی باریش آردوچ مربوط به سریال کلاغ سیاه در سال ۲۰۱۹ است. باریش آردوچ و بورجو بیریجیک نقش های اصلی این سریال را بر عهده دارند.  

 

 

همسر و نامزد باریش اردوچ

 

باریش از سال ٢۰۱۴، با بازیگر و فیلمنامه نویس ٣۵ ساله ترک بنام گوپسه اوزای که سه سال از او بزرگتر است؛ رابطه ی عاشقانه داشت. باریش اردوچ و گوپسه اوزای در اواخر ماه جولای ۲۰۲۰ با حضور شهردار و دو نفر شاهد، ازدواج کردند و در حال حاضر دختری بنام جان آسیا (Jan Asya) دارند.

 

همسر و نامزد باریش اردوچ

گوپسه فارغ التحصیل رشته رادیو و تلویزیون از دانشگاه اگه می باشد. او در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام پرطرفدار است.

 

 

طبق گفته باریش، او قبل از رابطه‌اش با گوپسه، در عرض یکسال، ۱۵ رابطه را تجربه کرده و از رابطه فعلی خود بسیار راضی است چرا که توانسته خود را در این عشق پیدا کند! 

 

عکس گوپسه اوزای
عکسی از گوپسه اوزای

 

حقایق جالب در مورد زندگی باریش آردوچ

 

طبق گفته باریش، او قبلا برای زندگی‌اش برنامه ریزی میکرده اما از آن جایی که برنامه هایش عملی نشده، از ۶ سال پیش، برنامه ریزی را کنار گذاشته است. پس از به شهرت رسیدن باریش، چیزی در زندگی او تغییر نکرده و وی هنوز هم با دوستان دوران بچگی اش دیدار می کند و حتی خرید هایش را نیز خودش انجام می دهد.

 

 

 خانه و ماشین لوکس هیچ وقت جزو اولویت های باریش نبوده و گفته است که تنها سعی میکند انسان خوبی باشد. او برای دوست داشته شدن تلاش نمی کند و معتقد است که اگر انسان خوبی باشید، خود به خود دوست داشته خواهید شد.

 

حقایق جالب در مورد زندگی باریش آردوچ

 

طبق گفته باریش، با اینکه دختران زیادی طرفدار او هستند اما کسی که بخواهد هر روز با یک نفر بگردد، ذهن سالمی ندارد و با اینکه ممکن است این موضوع برایش یک افتخار و مزیت به نظر برسد اما در عین حال، او را به فرد کثیفی تبدیل می کند. از نظر باریش، وقتی احساسی در میان نباشد، هر روز با یک نفر بودن، کار نادرستی است.

 

 

باریش گفته است که فرد هیزی نیست و از اول هم اهل رابطه نبوده و تنها به ورزش اهمیت می داده است. او قبل از رابطه با گوپسه، عاشق نشده و اهمیتی به این مسائل نمی داده است.

 

 

باریش مخالف ازدواج نیست و بچه ها را دوست دارد. باریش خود را دیوانه ورزش معرفی کرده و دوست دارد با خودش باشد و آرامش داشته باشد. تنها خط قرمز باریش صداقت است و حتی اگر خانواده اش در این زمینه اشتباهی انجام دهند، بسیار عصبی می شود.

 

 

باریش گفته است که در دوران بلوغش، خوشتیپ نبوده و بعد ها چهره اش بهتر شده است. او طرفدار تیم ترابوزان است و دوست دارد در آینده یک باشگاه ورزشی باز کند و انواع ورزش ها از جمله شنا، تنیس، کراسفیت و غیره را در آن پیاده کند.

 

 

این هنرمند خوش چهره و با استعداد، در حال حاضر به ورزش شنا، فوتبال، غواصی، هندبال و بسکتبال مشغول است. او قبلا عضو فدراسیون ورزش های آبی ترکیه بوده و ٨ سال به عنوان نجات غریق در شهر شیله از توابع استانبول مشغول بکار بوده است. باریش همچنین در سال ٢۰۱۶، به عنوان سفیر حسن نیت جامعه بدون سرطان ترکیه نیز انتخاب شده است.

 

 

او علاوه بر زبان ترکی، به زبان های انگلیسی، اسپانیایی و آلبانیایی نیز تسلط دارد. گفته میشود که باریش در سال ٢۰۱٨ برای بازی در تبلیغ خودرو Ford focus؛ ٣ میلیون لیره دستمزد دریافت کرده است.

 

 

جوایز باریش آردوچ

 

باریش تا به امروز جوایز متعددی در زمینه بازیگری دریافت کرده است که از جمله آن ها می توان به جایزه بهترین بازیگر مرد، جایزه پروانه طلایی برای عنوان بهترین زوج هنری ( برای نقش های عمر و دفنه در سریال عشق اجاره ای)، مورد پسندترین بازیگر مرد سریال ها، الهام بخش ترین بازیگر مرد سال، بهترین بازیگر مرد سریال ها، بهترین بازی در فیلم تبلیغاتی (Derimod)، ایده آل‌ترین زوج هنری (به همراه الچین سانگو) و جایزه پروانه طلایی برای بهترین بازیگر سریال کمدی اشاره کرد.

 

 

پیج اینستاگرام باریش آردوچ

 

باریش جزو سلبریتی های پرطرفدار ترک است و در حال حاضر ۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

پیج اینستاگرام باریش آردوچ

 

فیلم های باریش آردوچ

 

٢۰۱۴- فیلم سینمایی Sadece Sen ( فقط تو ) در نقش امین

 

٢۰۱۴- فیلم سینمایی Deliha ( دلیها ) در نقش جمیل

 

٢۰۱٧- فیلم سینمایی Mutluluk Zamanı ( زمان خوشبختی ) در نقش مرت

 

 

سریال های باریش آردوچ

 

٢۰۱۱- سریال Küçük Hanımefendi ( خانم کوچیک ) در نقش جنک

 

٢۰۱۱- سریال Dinle Sevgili ( گوش کن عشقم ) در نقش هاکان

 

٢۰۱۱- سریال Pis Yedili در نقش سینان

 

٢۰۱٢- سریال Benim İçin Üzülme ( برایم ناراحت نباش ) در نقش احمد آوجی اوغلو

 

٢۰۱٣- سریال Bugünün Saraylısı ( کاخ نشینان ) در نقش سلیم بایراکتار

 

٢۰۱۵- سریال Racon: Ailem İçin ( راکون: به خاطر خانوادم ) در نقش تکین آتان

 

٢۰۱۵- سریال Kiralık Aşk ( عشق کرایه ای ) در نقش عمر ایپلیکچی

 

٢۰۱٩- سریال Kuzgun ( کلاغ سیاه ) در نقش کوزگون جبجی / آدیوار

 

۲۰۲۰- سریال Çukur ( گودال ) در نقش آریک بوکه اردنت 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Kulüp ( کلوپ ) در نقش فیستیک عصمت

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳- سریال Alparslan: Büyük Selçuklu ( سریال آلپ ارسلان: سلجوقیان بزرگ ) در نقش آلپ ارسلان 

 

از دست ندهید