بازیگران مرد گران قیمت کره در سال ۲۰۱۹ چه کسانی هستند؟

در دنیای امروز، صنعت سرگرمی بدون شک به یکی از بخش های اجتناب ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است و بدون آن زندگی روند فرسایشی به خود میگیرد.

 

در این میان صنعت فیلم و سرگرمی کره جنوبی به یکی از پرطرفدارترین صنایع هنری تبدیل شده است. برای ساخت فیلم هایی پر بیننده نیاز به ستاره هایی جذاب و پر استعداد وجود دارد.

 

در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۰ مورد از بازیگران مرد گران قیمت کره و در آمد های هنگفت آن ها در سال ۲۰۱۹ آشنا کنیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

جی چانگ ووک ( Ji Chang Wook)، دهمین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره جنوبی

 

جی چانگ ووک ( Ji Chang Wook) ، دهمین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

جی چانگ ووک، بازیگر ۳۲ ساله کره ای است که برای بازی در هر اپیزود، ۴۲۰۰۰ دلار دریافت می کند. جی چانگ ووک پس از بازی در سریال دوباره لبخند بزن در سال ۲۰۱۰ به شهرت رسید و تا به امروز در سریال های درام مختلفی از جمله شفا دهنده، ملکه کی و دونگ سو دلاور به هنرنمایی پرداخته است.

 

 از مشهور ترین فیلم های جی چانگ ووک می توان به نکات مخفی، شهر ساختگی، ناقوس مرگ ۲: کمپ خونین و راه طولانی خانه اشاره کرد.

 

 

سانگ جونگ کی ( Song joong ki)، نهمین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره جنوبی

 

سانگ جونگ کی ( Song joong ki) ، نهمین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

سانگ جونگ کی، بازیگر ۳۶ ساله اهل کره است که پس از بازی در سریال تاریخی رسوایی سونگ کیون کوان به شهرت رسید.

 

سانگ جونگ کی تا به امروز بازی های موفقی را در فیلم ها و سریال‌ها از خود نشان داده است و برای بازی در هر اپیزود ۵۰۳۰۰ دلار دریافت می کند.

 

از جمله فیلم های مشهوری که سانگ جونگ کی در آن ها به هنرنمایی پرداخته است می توان به Descendent of the Solar ،A werewolf boy ،A frozen flower و Five senses of Eros  اشاره کرد.

 

 

لی جونگ سوک ( Lee Jong Suk )، هشتمین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره جنوبی

 

لی جونگ سوک ( Lee Jong Suk ) ، هشتمین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

لی جونگ سوک، بازیگر ۳۲ ساله کره ای است که قبل از ورود به صنعت فیلم به عنوان مدل فعالیت میکرد. او یکی از جوانترین مدل هایی بوده که برای هفته مد سئول کار کرده است. لی جونگ سوک کار بازیگری را با فیلم کوتاه Sympathy آغاز کرد.

 

او در حال حاضر برای بازی در هر قسمت ۵۰۳۰۰ دلار دریافت میکند. از جمله فیلم های معروف لی جونگ سوک می توان به میتونم صدات رو بشنوم، دکتر غریبه، و مدرسه ۲۰۱۳ اشاره کرد. چهره جذاب و استعداد لی جونگ سوک او را به یکی از مشهورترین ستاره های کره تبدیل کرده است.

 

 

یو آه این ( Yoo Ah in )، هفتمین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره جنوبی

 

یو آه این ( Yoo Ah in ) ، هفتمین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

یو آه این با نام واقعی Uhm Hong-sik، بازیگر، کارگردان و گالری دار ۳۵ ساله کره ای است که کار خود را با سریال Honest Living آغاز کرد و پس از بازی در سریال Sungkyunkwan Scandal  به شهرت رسید. یو آه این توسط یکی از دست اندرکاران فیلم در خیابان جلوی مدرسه اش کشف شد.

 

او به ازای بازی در هر قسمت ۵۸۷۰۰ دلار دریافت می کند. از جمله سریال های مشهور یو آن این می توان به Secret love affair ،Six flying dragons ،veteran و Punch اشاره کرد.

 

 

لی سئونگ جی ( Lee Seung Gi)، ششمین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره

 

لی سئونگ جی( Lee Seung Gi)، ششمین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

لی سئونگ جی ۳۵ ساله؛ بازیگر، خواننده و مجری اهل کره، یکی دیگر از بازیگرانی است که به خاطر بازی های روان و زیبایش بسیار معروف است.

 

او همچنین در عرصه خوانندگی نیز فعالیت دارد. سبک کاری لی سئونگ جی؛ کی پاپ، کی راک و بالاد بوده و به ساز های گیتار و پیانو مسلط است.

 

لی سئونگ جی برای بازی در هر اپیزود، ۵۹۰۰۰ دلار دستمزد دریافت می کند. لی سئونگ اولین کار خود در عرصه بازیگری را با سریال Nonstop5 آغاز کرد. از جمله فیلم های معروف لی سئونگ جی می توان به سریال Brillian  Lagecy ،The king2 hearts و A korean Odyssey اشاره کرد.  

 

 

لی مین هو ( Lee min ho )، پنجمین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره

 

لی مین هو ( Lee min ho ) ، پنجمین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

لی مین هو، بازیگر ۳۵ ساله و معروف کره ای است که اولین کار خود را با سریال Sharp در سال ۲۰۰۳ آغاز کرده است. لی مین هو برای بازی در هر اپیزود، ۶۲۰۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت می کند.

 

او با سریال پسران فراتر از گل در سال ۲۰۰۹ به شهرت بسیاری دست پیدا کرد و در حال حاضر یکی از معروفترین بازیگران کره ای است که از شهرت جهانی برخوردار است.

 

از جمله فیلم ها و سریال های معروف لی مین هو می توان City Hunter ،The heirs و Legend of the blue sea را نام برد.   

 

 

سو جی ساب ( So ji Sub )، چهارمین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره

 

سو جی ساب ( So ji Sub ) ، چهارمین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

سو جی ساب ۴۴ ساله یکی دیگر از بازیگران مشهور کره ای است که کار خود را به عنوان مدل پوشاک جین آغاز کرد. سو جی ساب علاوه بر بازیگری یکی از خوانندگان رپ کره است است که تا به امروز ۷ آلبوم منتشر کرده است.

 

دستمزد سو جی ساب به ازای بازی در هر اپیزود، ۶۷۰۰۰ دلار است. از جمله فیلم ها و سریال های سو جی ساب می توان به Im Sorry I love you ،Cain and Abel ،Oh my venus و Rough  Cut اشاره کرد.

 

 

جو این سونگ ( Jo in Sung)، سومین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره

 

جو این سونگ  ( Jo in Sung)، سومین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

جو این سونگ، بازیگر ۴۱ ساله کره ای قبل از ورود به عرصه بازیگری بصورت حرفه ای بیس بال بازی میکرد. او در سال ۱۹۹۸ به عرصه مدلینگ روی آورد و چهره تبلیغاتی پوشاک Ziozia شد.

 

جو این سونگ پس از یکسال، اولین کار خود در عرصه بازیگری را با سریال Jump آغاز کرد. دستمزد سو این سونگ به ازای بازی در هر اپیزود ۶۷۳۰۰ دلار است.

 

از جمله فیلم ها و سریال هایی که جو این سونگ در آن ها به هنرنمایی پرداخته است می توان به  that winter, the the wind blows ،That’s love ،A frozen flower و the king اشاره کرد.

 

 

هیون بین ( Hyun bin )، دومین نفر از بازیگران مرد گران قیمت کره

 

هیون بین ( Hyun bin) ، دومین بازیگر مرد گران قیمت کره

 

هیون بین، بازیگر ۳۹ ساله جذاب کره، فعالیت خود را از سال ۲۰۰۳ با سریال Bodyguard آغاز کرده است. دستمزد این بازیگر خوش چهره کره ای، ۸۳۹۰۰ دلار برای هر اپیزود است. از جمله فیلم ها و سریال های معروفی که هیون بین در آن ها به هنرنمایی پرداخته می توان به worlds within ،Secret garden ،Confidential assignment و Swindlers اشاره کرد.

 

 

کیم سو هیون ( Kim soo hyun)، گران ترین بازیگر مرد کره

 

کیم سو هیون ( Kim soo hyun) ، گران ترین بازیگر مرد کره

 

کیم سو هیون ۳۴ ساله که در حال حاضر گران قیمت ترین بازیگر مرد کره ای است فعالیت خود را از سال ۲۰۰۷ با سریال Kimchi cheese smile آغاز کرده است. از فیلم ها و سریال های کیم سو هیون می توان The producers ،Secretly, Greatly و واقعی را نام برد.

 

پدر کیم سو هیون خواننده اصلی گروه موزیک Seven Dolphins در دهه ۸۰ بوده و مادرش همواره در دوران دبیرستان او را به شرکت در کلاس های بازیگری تشویق میکرده است.

 

دستمزد دریافتی کیم سو هیون برای بازی در هر اپیزود ۸۴۰۰۰ دلار است که در حال حاضر بالاترین رقم در بین مبالغ دریافتی بازیگران مرد کره ای است. 

از دست ندهید