بورجو اوزبرک : عشق حماقته / ایرانی ها بهم لطف دارن – بیوگرافی خواندنی  

بورجو اوزبرک ( به ترکی Burcu Özberk ) متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۸ در اسکی شهیر ترکیه، بازیگر زیبای تئاتر، سینما و تلویزیون ترکیه است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی کامل و روابط خصوصی بورجو اوزبرک بپردازیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و تحصیلات بورجو اوزبرک

 

بورجو در یک خانواده موزیسین به دنیا آمده و یک خواهر دارد. او در ۸ سالگی و زمانیکه در کوچه به همراه خواهرش بازی میکرده به بازیگری علاقمند شده است.

 

طبق گفته ی بورجو زمانیکه وی متوجه شد برای موسیقی ساخته نشده تصمیم گرفت به عرصه‌ی بازیگری روی بیاورد.

 

خانواده و تحصیلات بورجو اوزبرک
کودکی بورجو اوزبرک در کنار پدر مادر و خواهرش

 

برجو فارغ التحصیل کنسرواتور دولتی رشته ی تئاتر از دانشگاه حاجی تپه ی آنکارا و دارای مدرک لیسانس است.

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

بورجو اوزبرک همزمان با تحصیل خود در دانشگاه برای اولین بار با سریال حریم سلطان و نقش حوری جهان سلطان مقابل دوربین رفت و در سه فصل از سریال حریم سلطان بازی کرد.

 

 

او با این سریال در بین بینندگان به شهرت زیادی دست پیدا کرد. بورجو در سال ۲۰۱۵ در سریال دختران آفتاب ظاهر شد و با نقش نازلی ییلماز، نقش مقابل برک آتان را بر عهده گرفت.

 

 

او در این سریال در کنار بازیگران سرشناسی همچون امره کینای، اوریم آلاسیا، تولگا ساریتاش، هانده ارچل، میرای آکای، سرپجان کوراوغلو، کانات هپاری و سرپر آردا به هنرنمایی پرداخت.

 

بیوگرافی کامل بورجو اوزبرک بازیگر نقش نازلی در سریال دختران آفتاب

 

این سریال نیز در بین بینندگان بسیار محبوب شد و بورجو توانست بیش از پیش به شهرت خود بیفزاید. بورجو اوزبرک در سال ۲۰۱۸ در کنار آکین آکینوزو، نقش اصلی سریال خانواده مثل شیر من را بر عهده گرفت. 

 

 

بازی اخیر بورجو اوزبرک مربوط به سریال ruhun duymaz ( روحتم خبردار نمیشه ) در سال ۲۰۲۳ و ایفای نقش اجه چتینل در این سریال است. 

 

 

تبلیغ برای برند های معروف

 

بورجو اوزبرک علاوه بر حضور در سینما و تلویزیون، در عرصه ی تبلیغات نیز فعال بوده و با برند‌هایی همچون Coca cola (٢۰۱۵) و Yedigun (٢۰۱۵ تا ۲۰۱۶) همکاری داشته است.

 

بورجو اوزبرک و تبلیغ برای برند های معروف

 

علایق بورجو اوزبرک 

 

بورجو در مصاحبه ای اعلام کرده است که زندگی در محله های قدیمی و خرید از بقالی را بسیار دوست دارد. او به خواندن کتاب های هری پاتر و موسیقی نیز علاقمند است و در مواقع بیکاری وقتش را با ۴ گربه اش می گذراند.

 

علایق بورجو اوزبرک 

 

طبق گفته ی بورجو او هیچ زمان شهر کوچکی را که از آن آمده فراموش نخواهد و معتقد است یک انسان هر چه قدر که معروف شود نباید فراموش کند که از کجا به کجا رسیده است.

 

 

او همچنین دوست ندارد کسی در زندگی او دخالت کند و به هیچ وجه، دست از آزادی خود نمیکشد. او به مسجد ایا صوفیه بسیار علاقمند است و دوست دارد بیانسه را در استانبول ببیند.

 

 

بورجو هنگام آرایش، استفاده از رژ های تیره را ترجیح می دهد و در کل دوست دارد مانند زنان کلاسیک فرانسه آرایش کند. او زیبایی یک زن را در لبخند و اعتماد به نفسش می بیند. مارک مورد علاقه ی بورجو کریستین لوبوتن است.

 

چهره ی بدون آرایش بورجو اوزبرک

 

طبق گفته ی بورجو، خوش تیپ بودن مردان اهمیت زیادی برای او ندارد و باهوش بودن و موفقیت یک مرد دلیل اصلی جذب شدن او به یک مرد است.

 

بیوگرافی کامل و روابط خصوصی برجو اوزبرک

 

بورجو خود را انسانی با صداقت و خونگرم معرفی می کند که اهل کینه به دل گرفتن نیست و در مقابل چیزهایی که او را اذیت می کنند واکنش نشان می دهد و با آن ها مقابله می کند.

 

 

او بهترین دوست خود را هانده ارچل می داند. بورجو اوزبرک، مادر هانده را که فوت شده است،  مانند مادر خود دوست داشته است. او با هانده ارچل همسایه است و آن ها اغلب به دیدن یکدیگر می روند.

 

 

طبق گفته ی بورجو او در زندگی آرزویی ندارد و دوست دارد خودش و اطرافیانش در آرامش باشند. او همچنین در مصاحبه ای اعلام کرده است که وقتی ایرانی ها و عرب ها در مراکز خرید و مکان های دیگر با او روبرو می شوند سریع او را می شناسند و به او لطف دارند.

 

 

قد و وزن بورجو اوزبرک 

 

قد و وزن بورجو اوزبرک 

 

قد بورجو ۱.۶۲ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است.

 

 

همسر و نامزد بورجو اوزبرک 

 

بورجو مجرد است. او پس از سریال دختران آفتاب وارد رابطه با برک آتان شد و مدتی بعد از او جدا شد. بورجو اوزبرک در سال ٢۰۱٧ رابطه ی خود را با آلپرن دویماز آغاز کرد و در سال ۲۰۱۸ به این رابطه پایان داد.

 

همسر و دوست پسر بورجو اوزبرک 

 

ظاهرا دلیل جدایی بورجو از آلپرن به دلیل خیانت او بوده است. بورجو در مصاحبه ای در رابطه با علت جدایی اش از آلپرن به خبرنگاران چنین گفته است: “عشق حماقته. توی رابطه ی عاشقانه، آدم عقلش رو از دست میده. توی یک رابطه وقتی بهم خیانت بشه، همون لحظه طرف مقابل رو از زندگیم حذف میکنم. زن خیلی حسودی هستم.”

 

او پس از این جدایی، مدت کوتاهی با یک رستوران دار بنام مراد کازانجی اوعلو ( Murat Kazancıoğlu) وارد رابطه شد. بورجو مدتی نیز با بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال گالاتاسارای بنام نیکولو زانیولو رابطه داشت اما در حال حاضر خبری از روابط خصوصی او در دسترس نیست. 

 

 

اینستاگرام بورجو اوزبرک 

 

بورجو اوزبرک در شبکه های اجتماعی از جمله شبکه ی اینستاگرام فعال است در حال حاضر ۹.۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

او بیشتر از خانواده و بخصوص از خواهر زاده اش عکس منتشر می کند. بورجو همسر خواهرش، برتوگان آلبایراک را که ارکستر سنفوتی ویولا بود در سال ۲۰۱۸ به دلیل حمله ی قلبی از دست داد و به خاطر همین، بیشتر وقت خود را در کنار خواهر و خواهر زاده اش می گذراند.

 

اینستاگرام بورجو اوزبرک 

 

فیلم ها و سریال های بورجو اوزبرک 

 

٢۰۱٣- سریال  Muhtesem yuzyil kosem (حریم سلطان) در نقش حوری جهان سلطان 

 

٢۰۱۵- سریال  Gunesin kizlari (دختران آفتاب) در نقش اصلی نازلی ییلماز 

 

٢۰۱۶- سریال  Sahane damat (داماد معرکه) در نقش اصلی ملکه ساغلام

 

٢۰۱٧- فیلم تلویزیونی Badem sekeri (آبنبات بادامی) در نقش اصلی عایشه 

 

٢۰۱٧- فیلم تلویزیونی Badem sekeri2 (آبنبات بادامی ۲) در نقش اصلی عایشه

 

٢۰۱٧- فیلم تلویزیونی Badem sekeri3 (آبنبات بادامی۳ ) در نقش اصلی عایشه

 

٢۰۱٧- فیلم سینمایی Direnis karatay (مقاومت کاراتای) در نقش اصلی ترکان 

 

٢۰۱٨- سریال Aslan Ailem (خانواده مثل شیرم) در نقش اصلی بورجو اولگون 

 

۲۰۱۸- فیلم سینمایی Rüyanda Görürsün ( مگه خوابشو ببینی ) در نقش پلین 

 

٢۰۱٩- سریال Afili Ask (عشق تجملاتی) در نقش اصلی عایشه اوزکایالی

 

۲۰۲۰- سریال Çocukluk ( دوران کودکی ) در نقش عایشه گل اسن 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Aşk Mantık İntikam ( عشق منطق انتقام ) در نقش اسرا ارتن کورفالی 

 

۲۰۲۳- سریال kraliçe ( ملکه ) در نقش دنیز گنجر آکچا

 

۲۰۲۳- سریال ruhun duymaz ( روحتم خبردار نمیشه ) در نقش اجه چتینل 

از دست ندهید