بیوگرافی و عکس های ابرو پولات خواننده و وکیل جنجالی ترک

ابرو پولات ( به ترکی Ebru Polat ) متولد ٩ تیر ۱٣۶٢ در ازمیر، خواننده معروف ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی ابرو پولات بپردازیم با وای آره همراه شوید: 

 

 

تحصیلات

 

ابرو پولات در کودکی، یادگیری درس های باله را آغاز کرد و طبق گفته خودش، بچه فوق العاده فعالی بوده است. او در دوران ابتدایی به موسیقی علاقمند شد اما در رشته متفاوتی به تحصیل پرداخت. ابرو فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه دوعو آکدنیز است. او پس از به پایان رساندن موفق تحصیلات خود در این رشته، مدتی به کار وکالت پرداخت.

 

بیوگرافی و عکس های ابرو پولات

 

ابرو پس از گرفتن لیسانس، تحصیلات فوق لیسانس خود در زمینه روانشناسی را آغاز کرد و در حین تحصیل در این رشته، تصمیم خود را عوض کرد و وارد عرصه موسیقی شد.

 

 

او پس از گرفتن این تصمیم به لندن رفت و در آکادمی هنری Royal Akademi به یادگیری موسیقی پرداخت. ابرو همچنین یکی از خوانندگان ثروتمند ترکیه است و قیمت خانه ای که در آن زندگی می کند ۵ میلیون دلار برآورد شده است.

 

 

آغاز کار خوانندگی

 

ابرو پولات پس از بازگشت از لندن اولین آلبوم خود بنام Cetin ceviz را در سال ٢۰۰٧ منتشر کرد. این آلبوم از سوی مردم مورد توجه زیادی قرار گرفت. ابرو یک سال بعد دومین آلبوم خود بنام Cok Gec را منتشر کرد و در سال ٢۰۰٩ سومین آلبوم خود به نام Kalp Ayazi را روانه بازار کرد.

 

 

ابرو در این آلبوم از ترانه های خواننده های معروفی همچون سزن آکسو، سردار اورتاچ، فتاح جان و مورات گونش استفاده کرده بود.  

 

آلبوم ها و آهنگ های ابرو پولات

 

کلیپ Seni Yerler (تورو میخورن) از آلبوم Kalp Ayazi، مورد توجه بسیاری قرار گرفت و به ابرو لقب “تورو میخورن ابرو” نیز داده شد. شعر و موزیک یکی از آهنگ های این آلبوم بنام Delikanli kiz (دختر جوون مرد) متعلق به خود ابرو است.

 

 

همسر و نامزد ابرو پولات  

 

ابرو پولات مجرد است. او در مصاحبه ای اعلام کرده است که از مردان زشت بسیار خوشش می‌آید و خود را زن زیبا و جذابی نمیداند اما هم مردان و هم زنان دوست دارند با او رابطه داشته باشند! او خودش را فردی معرفی کرده است که در رابطه به جنسیت اهمیتی نمیدهد.

 

 

ابرو از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ به مدت دو سال با بازیکن معروف فوتبال، مسعود اوزیل رابطه داشت. او در مورد رابطه اش با مسعود گفته است که زیاد با او ملاقات نداشته و حدود سه ماه از راه دور با او صحبت کرده است.

 

همسر ابرو پولات خواننده ترک کیست؟

او همچنین گفته است که تنها یک بار با مسعود به تعطیلات در جزیره ایبیزای اسپانیا رفته است. طبق گفته ابرو، آن ها در یک اتاق و روی یک تخت خوابیده اند اما مسعود به او دست هم نزده است. آن طور که ابرو به خبرنگاران گفته است، هیچ گونه رابطه عاشقانه ای بین او و مسعود اوزیل شکل نگرفته و این دو مثل دو دوست معمولی بوده اند.

 

 

ابرو پس از این ماجرا مدتی با سلچوک شاهین، بازیکن فوتبال نامزد کرده بود. زمانیکه سلچوک با ابرو به یکی از کلوپ های شبانه رفته بودند، بین ابراهیم چلیککول و سلچوک درگیری به وجود آمده بود.

 

 

سلچوک گفته بود که وقتی من داشتم تاکسی پیدا میکردم ابراهیم چلیککول در حالیکه مست بود دست ابرو را گرفته و کنار خود نشانده بود و به خاطر همین پس از گرفتن تاکسی برای ابرو، با چلیککول درگیر شده است. گفته می شد که ابرو و سلچوک بطور حتمی ازدواج خواهند کرد اما به یکباره از یکدیگر جدا شدند.

 

بیوگرافی و عکس های جدید ابرو پولات

 

ابرو در سال ۲۰۱۴ نامزدی خود را با فردی ناشناس اعلام کرد. او در این رابطه گفته بود که بزودی عروسی خود را در میلان ایتالیا برگزار میکند و در اوایل سال ٢۰۱۵ مادر میشود اما این رابطه به سرانجامی نرسید.

 

 

در سال ۲۰۱۷ در یکی از هتل ها به ابرو پیشنهاد ازدواج داده شد و مراسم خاصی نیز برای این خواستگاری تدارک دیده شده بود اما ابرو گفته بود که فرد دیگری را دوست دارد و دو ماه است که از او دور است.

 

بیوگرافی و عکس های زیبای ابرو پولات

 

این خواننده جنجالی در سال ٢۰۱٩ در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد که پس از ۷ ماه رابطه، متوجه شده است که نامزدش متاهل است و دو بچه دارد.

 

 

ابرو از این فرد را بسیار با ادب و با شخصیت معرفی کرده و هر روز با گل هایی که به خانه اش میفرستاده از خواب بیدار میشده است. او گفته است که وقتی در کنار این فرد بوده احساس میکرده یک پرنسس است و اصلا فکر نمیکرده است که او متاهل باشد.

 

 

قضیه پی بردن ابرو به متاهل بودن نامزدش این گونه بوده است که وی در جواب یکی از دوستان مشترکش که از او پرسیده بود نامزدش اهل کجاست، مشخصات و این که نامزدش اهل کجاست را به این فرد گفته بود.

 

زندگینامه ابرو پولات

 

این دوست مشترک نیز به ابرو گفته است که نامزدش یکی از فامیل های آن هاست و متاهل و صاحب دو فرزند است. ابرو این ماجرا را باور نکرده و این فرد عکس های نامزدش را در کنار همسر و فرزندانش به ابرو نشان داده است. 

 

 

ابرو گفته است که اگر قرار باشد ازدواج کند حتما با سند و مدرک کامل ازدواج می کند و حاضر نیست پس از زحمتی که برای آشنایی می کشد فرد مقابل او را ترک کرده و برود. ابرو در حال حاضر با یک مهندس مکانیک بنام تولگاهان ییلدیز ( olgahan Yıldız ) رابطه دارد. 

 

همسر ابرو پولات کیست؟
ابرو در کنار تولگاهان

 

قد و وزن ابرو پولات 

 

قد ابرو ۱۶٨ سانتی متر و وزن او ۵٨ کیلوگرم است.  

 

قد و وزن ابرو پولات 

 

اینستاگرام ابرو پولات   

 

ابرو پولات جزو خوانندگان فعال اینستاگرام است و در حال حاضر ۳٫۳ میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

آلبوم های ابرو پولات 

 

٢۰۰٩- آلبوم Kalp Ayazi 

 

٢۰۱۱- آلبوم Dinle 2011 

 

٢۰۱۵- آلبوم ۹Hit 

 

 

تک آهنگ های ابرو پولات 

 

٢۰۱۱- آهنگ Olanlar Oldu 

 

٢۰۱٢- آهنگ Kacin Kurasiyim 

 

٢۰۱٣- آهنگ Gunaha Davet 

 

٢۰۱۴- آهنگ Hediyem olsun 

 

۲۰۱۴- آهنگ İnat 

 

٢۰۱۵- آهنگ Cilli Bom 

 

٢۰۱۶- آهنگ Dokun Bana 

 

٢۰۱٧- آهنگ Hava cok sicak 

 

۲۰۱۸- آهنگ Hazmedemeyenlere Soda 

 

۲۰۱۸- آهنگ Akşam Sendeyiz Kraliçe

 

۲۰۱۹- آهنگ Madam

 

۲۰۱۹- آهنگ Anlayacaksın

 

۲۰۲۰- آهنگ Çıngıraklı

 

۲۰۲۰- آهنگ İzmir Lokumu

 

۲۰۲۱- آهنگ Anlat

 

۲۰۲۱- آهنگ Herkese Günaydın

 

۲۰۲۲- آهنگ Sol Yanım

 

۲۰۲۲- آهنگ Hokkabaz

از دست ندهید