بیوگرافی کامل و عکس های جذاب عروسی امینه گولشه و مسعود اوزیل

امینه گولشه ( به ترکی Amine Gülşe ) متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۲ در گوتنبرگ سوئد؛ مدل و بازیگر جوان ترک است که پس از ازدواج با فوتبالیست معروف، مسعود اوزیل، بیش از پیش به شهرت وی افزوده شد.  

 

در این مطلب قصد داریم بیوگرافی کامل و جدیدترین عکس های امینه گولشه را تقدیم حضورتان کنیم. مثل همیشه با سایت وای آره همراه شوید:

 

خانواده و تحصیلات امینه گولشه 

خانواده و تحصیلات امینه گولشه 
امینه گولشه و مادرش

 

مادر امینه گولشه به نام گولتر، اهل ازمیر ترکیه بوده و پدر امینه اهل کرکوک عراق است. امینه یک برادر بنام شاهان دارد. پدر امینه که ورزشکار و پرتاب کننده ی دیسک در تیم گالاتاسرای بود، به سوئد ترانسفر می شود و امینه در این کشور به دنیا می آید.  

 

بیوگرافی و عکس های امینه گولشه و برادرش
امینه گولشه و برادرش شاهان

 

امینه، دوره ی دبیرستان را در دبیرستان بین المللی Gutenberg Region گذرانده است. این بازیگر زیبا، در سال ۲۰۱۳ به همراه مادرش به ازمیر ترکیه آمده است. برادر بزرگتر و پدر امینه در این سال به خاطر مسائل کاری نتوانستند به ترکیه بازگردند.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب امینه گولشه و همسرش

 نفر اول دختر شایسته ترکیه

 

امینه در سال ۲۰۱۴ در مسابقه ی زیبایی دختر شایسته ی ترکیه شرکت کرد و نفر اول این مسابقات شد.

 

بیوگرافی امینه گولشه زیباترین دختر ترکیه

 

مجری‌گری این سری از مسابقات را کادیر دوغلو و یاسمین آلن بر عهده داشتند. علاوه بر این، امینه در همین سال، به عنوان نماینده ترکیه در مسابقات دختر شایسته جهان نیز شرکت کرد اما نتوانست مقامی در این مسابقات به دست بیاورد و به فینال راه یابد.

 

 

 مقام دختر شایسته ی جهان، به دختری از آفریقای جنوبی بنام رولن استراوس تعلق گرفت. پس از این مسابقات، او کار مدلینگ را آغاز کرد و سپس، برای بازی از او دعوت به عمل آمد.  

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

 امینه تا به امروز تنها در سه سریال به هنرنمایی پرداخته است. اولین بازی او مربوط به سریال جذر و مد است. او در این سریال به عنوان بازیگر میهمان حضور پیدا کرد.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب امینه گولشه

 

دومین بازی امینه، سریال هرگز تسلیم نمی شوم است که نقش های اصلی آن را شفق پکدمیر و تولگاهان ساییشمان برعهده داشتند.

 سومین بازی امینه نیز مربوط به سریال هر دو رو می پسندم در سال ۲۰۱۷ است. 

 

 

حقایق جالب در مورد امینه گولشه

 

حقایق جالب در مورد امینه گولشه

 

امینه در حال حاضر در ترکیه زندگی میکند و گاهی اوقات برای دیدن همسرش به لندن می رود. مسئول اوزیل در حال حاضر برای آرسنال بازی می کند. 

 

 

 امینه در مصاحبه ای گفته است که دوست دارد تحصیلات دانشگاهی داشته باشد. او در دوره دبیرستان، در خانه سالمندان نیز کار کرده است. شهر ازمیر، شهر مورد علاقه امینه است. شخصیت مورد علاقه ی او سوپر من است و در بین افراد بزرگ، دوست داشته با مصطفی آتا ترک هم صحبت شود.  

 

بیوگرافی امینه گولشه بازیگر و مدل ترک
عکس کودکی امینه 

 

امینه به غیر از زبان های ترکی و سوئدی، به زبان انگلیسی و اسپانیایی نیز مسلط است. برخی ها، امینه گولشه را شبیه به مدل معروف روس، ایرنا شایک می دانند. بازیگران مورد علاقه امینه، آنجلینا جولی و طوبا بویوک اوستون هستند. 

 

 

همسر و روابط خصوصی امینه گولشه 

 

همسر و روابط خصوصی امینه گولشه 

 

امینه متاهل است. او در خرداد ۱۳۹۸ و پس از مدتی رابطه با مسعود اوزیل، با وی ازدواج کرد. مراسم عروسی مسعود اوزیل و امینه گولشه در هتل Four Seasons استانبول برگزار شد. رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه و همسرش نیز به عنوان شاهد در مراسم عروسی این زوج، شرکت داشتند. 

 

بیوگرافی امینه گولشه و همسر فوتبالیتش

 

در اسفند ۹۸، اولین فرزند دختر مسعود اوزیل و امینه گولسه بنام ادا در لندن به دنیا آمد. دومین دختر این زوج بنام الا در سال ۱۴۰۱ بدنیا آمد.

 

 

رنگ چشم، قد و وزن امینه گولشه

 

رنگ چشم های امینه گولشه، سبز است. این مدل و بازیگر زیبا، از قد بلندی برخوردار است. قد امینه ۱۷۸ سانتی متر و وزن او ۵۵ کیلوگرم است. 

 

 

پیج اینستاگرام‌ امینه گولشه

 

پیج اینستاگرام‌ امینه گولشه

 

امینه در اینستاگرام‌ بسیار پرطرفدار است و در حال حاضر ۳ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

فیلم ها و سریال های امینه گولشه 

 

۲۰۱۴- سریال Medcezir (جزر و مد) (بازیگر میهمان – خودش)

 

۲۰۱۵- سریال Asla Vazgeçmem (هرگز تسلیم نمی شوم) در نقش اصلی نور کوزان 

 

۲۰۱۷- سریال ikisininde Sevdim (هر دو رو می پسندم) در نقش اصلی سونا 

 

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Bir Türk Masalı ( یک افسانه ترک) در نقش پری 

 

از دست ندهید