بیوگرافی کامل بوراک یوروک و ماجرای خواستگاری از او+ عکس های ۲۰۲۰

بوراک یوروک (به لاتین Burak Yoruk) در ۲۶ می ۱۹۹۵ در شیشلی استانبول متولد شد. او ازجمله بازیگرانی خوش چهره و با استعداد ترک است که کار خود را از سن پایین شروع کرده و در عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر خوش درخشیده است.

تحصیل و آغاز بازیگری

بوراک اولین صحنه بازیگری خود را در سال ۲۰۰۲ و زمانیکه ۷ سال داشت آغاز کرد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه بیکنت است و با سن کم خود در سریال ها و فیلم های پر طرفداری نقش داشته است.

بیوگرافی کامل بوراک یوروک از جمله سریال هایی که بوراک در آن ها به ایفای نقش پیداخته است می توان به Ben Onu Cok Sevdim ،۲۰ Dakika و Biz Bosaniyoruz اشاره کرد. آخرین کاری که از بوراک یوروک پخش شده است مربوط به سریال ۴N1K ilk Ask می باشد که طرفداران زیادی را در ترکیه و ایران به خود جلب کرده است. بوراک در این فیلم در نقش باریش اوزانسوی ظاهر شده است.

 

داستان سریال ۴N1K ilk Ask

داستان سریال 4N1K ilk Askسریال ۴n1k ilk Ask به داستان ۵ دوست می پردازد که یکی از آن ها دختر و ۴ نفر دیگر از آن ها پسر هستند. این ۵ نفر از ۵ سالگی با هم بزرگ شده اند. باریش که بعد ها در دبیرستان با این گروه آشنا شده است عاشق دختر گروه یعنی یاپراک می شود.

 

از سوی دیگر یکی از اعضا گروه که علی نام داد از کودکی به یاپراک علاقمند است و این امر باعث به وجود آمدن نوعی رقابت عشقی بین علی و باریش شده و ماجرا های جالبی در این بین به وجود می آید.

فیلم نامه این کار بر اساس رمانی از بوشرا ییلماز نوشته شده است. بوراک یورک در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون توران جیهان شیمشک، آتاکان هوشگورن، سینا اوز، جمرهان کاراکاش و گوزده موتلوئر به ایفای نقش پرداخته است.

همسر و روابط خصوصی بوراک یوروک

بوراک تا به حال ازدواج نکرده است اما قبلا با آلینا بوز در رابطه بوده است. آلینا بوز بازیگر دو رگه ترکیه ای روسی است که از مادری روس و پدری ترک در مسکو متولد شده است. آلینا در ۷ سالگی به همراه والدین خود به ترکیه مهاجرت کرده است.

بوراک در سال ۲۰۱۸ با یک مانکن ترک بنام الیف اکسو (elif aksu) وارد رابطه شد و پس از مدتی از او جدا شد. بوراک و الیف در اکتبر ۲۰۲۰ با یکدیگر دیده شده اند. بوراک قبل از این رابطه، مدت کوتاهی نیز با سیبل چتینکایا (sibel cetinkaya) که بلاگر و یوتیوبر ترک است، رابطه داشته است.  

بوراک یوروک و الینا بوز

بوراک یوروک و آلینا بوز

بوراک در سال ۲۰۱۵ با آلینا دوست شد و در سال ۲۰۱۷ این دو از یکدیگر جدا شدند. آلینا پس از جدایی از بوراک با میتهاتجان اوزر و پس از آن با بدیرهان سورال دوست شد اما پس از جدایی از بدیرهان سورال بار دیگر با بوراک دیده شده و در یکی از مصاحبه ها از بازی بوراک بسیار تعریف کرده است. 

مهاجرت به آمریکا 

بوراک یوروک به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و قصد دارد برای تحصیل در رشته بازیگری به آمریکا رفته و در این کشور کار بازیگری را ادامه دهد.

 

علاقه به نقش های جدی 

بوراک در مصاحبه ای اعلام کرده است که به نقش های جدی بسیار علاقمند است و دوست دارد در آینده در چنین نقش هایی بیشتر ظاهر شود. بازیگر مورد علاقه او کیوانچ تاتلیتوغ است. 

بیوگرافی و زندگینامه بوراک یوروک

خواستگاری از بوراک یوروک 

بسیاری از دختران در شبکه های اجتماعی از بوراک درخواست ازدواج کرده اند. اما او این درخواست ها را جدی نگرفته و اعلام کرده است که هنوز خیلی جوان است و تابه حال به ازدواج فکر نکرده است.

 

بوراک یوروک: بازیگر  و دی جی 

بوراک علاوه بر بازیگری، در صحنه موسیقی به عنوان دی جی نیز ظاهر می شود و به این کار بسیار علاقمند است. او اعلام کرده است که بازیگری و دی جی بودن را به یک اندازه دوست دارد.

 

شباهت به جاستین بیبر 

اکثر طرفداران بوراک یوروک او را شبیه به جاستین بیبر می دانند.

فیلم ها و سریال های بوراک یوروک

 قد و وزن بوراک یوروک 

قد بوراک یوروک ۱۸۸ سانتی متر و وزن وی ۷۴ کیلوگرم است. 

 

پیج اینستاگرام بوراک یوروک

اینستاگرام بوراک یوروکبوراک در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بسیار فعال است و در حال حاضر حدود ۱ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

سریال های بوراک یوروک

٢۰۰٢-  Sirlar Dunyasi/Sir Kapisi در نقش شاگرد یوسف نایلونجو 

٢۰۰۴- Biz bisabiyoruz در نقش جانان 

٢۰۰۵- Seytan

٢۰۰٧- Dede Korkut Hikayeleri 

٢۰۱٣- Ben Onu Cok Sevdim در نقش آیدین مندرس 

٢۰۱٣- Dakika 20 در نقش تایفور 

٢۰۱٨- ۴N1K ilk Ask در نقش باریش 

۲۰۱۹- سریال Baraj ( سد) در نقش تاریک ییلماز 

فیلم های بوراک یوروک

٢۰۰۵- Perde در نقش بچه گدا (فیلم تلویزیونی)

۲۰۱۷- ۴NYK ilk Ask در نقش باریش

٢۰۱٨- ۴N1K 2 ilk Ask در نقش باریش 

 

موزیک ویدئو هایی که بوراک یوروک در آن ها بازی کرده است : 

۲۰۱۹- موزیک ویدئو Yine از باران بایراکتار 

۲۰۱۹- موزیک ویدئو ?Bırakman Doğru Mu از زینب باستیک و انیل پیاجی 

۲۰۱۹- موزیک ویدئو Ela از رینمن 

۲۰۲۰- موزیک ویدئو Her Mevsim Yazım از زینب باستیک 

 

  

 

 

 

از دست ندهید