بیوگرافی جالب و عکس های جذاب اجه مومای خواننده خوش صدای ترک

اجه مومای ( به ترکی Ece mumay ) متولد ۲۱ مرداد ۱۳۷۷ در استانبول؛ موزیسین، ترانه سرا و خواننده جوان ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی اجه مومای بپردازیم. با وای آره همراه شوید:

 

تحصیلات و آغاز کار حرفه‌ای

 

اجه از ۸ سالگی و با یادگیری گیتار وارد دنیای موسیقی شد. او حدود ۳ سال در هنرستان ITU به یادگیری درس کمانچه پرداخت و سپس وارد کنسرواتور دولتی استانبول شده و تحصیل در رشته نوازندگی گیتار را آغاز کرد. این خواننده خوش صدا، ترانه سرایی را از ۱۵ سالگی آغاز کرده است.

آلبوم ها و آهنگ های اجه مومای
چهره بدون آرایش اجه مومای

 

 اجه مومای قبل از شروع حرفه‌ای موسیقی، ابتدا برای سرگرمی خود، یک کانال یوتیوب باز کرد و بعد از اینکه اولین ویدئوی خود بنام Vaz gec gonul (واز گچ گونول) را که ترانه سرایی و آهنگسازی آن را خودش انجام داده بود، در کانالش قرار داد، با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شد.

 

 

پس از مدتی از اجه درخواست شد تا ویدئو های بیشتری در کانالش قرار دهد. اجه نیز بصورت مرتب هر ماه یک ویدئو از خود منتشر کرد و در مدت کوتاهی حدود ۱۰۰ هزار مشترک برای کانالش بدست آورد.

 

 

 اجه در سال ۲۰۱۶ جزو سه یوتیوبر برتر ترکیه لقب گرفت و با جذب بازدید ۳۰ میلیونی در مدتی کوتاه، از سوی یوتیوب به وی هدیه اهدا شد. او همچنین در یکی از برنامه های صبحگاهی شبکه TRT1 حضور پیدا کرد و با اجرای ترانه ای زنده، بیش از پیش به شهرت خود افزود.

 

 

 اجه مومای در سال ۲۰۱۸ اولین آلبوم خود بنام Odamdan که ساخت آن ۱.۵ سال طول کشیده بود را منتشر کرد. او در داخل این آلبوم ۱۰ آهنگ گنجانده است که آهنگ سازی و ترانه سرایی ۸ آهنگ را خودش انجام داده است.

آلبوم ها و آهنگ های اجه مومای

علاوه بر این، وی ۸ تک آهنگ با نام های Soyle ،Harika،Dark in the night ،Ask Dedigin ،Sen istanbulsun ،Gidiyorum yolcu et ،ucurma و Ansizin را نیز منتشر کرده است.

 

 

اجه به درس های زیان های انگلیسی، آلمانی و بخصوص اسپانیایی تسلط دارد و ترانه هایی به زبان انگلیسی و آلمانی نیز می نویسد. اجه، هدف، عشق و احترام را مهم ترین چیزها در زندگی میداند.  

 

 

قد و وزن اجه مومای 

 

قد اجه ۱.۶۶ سانتی متر و وزن وی ۵۷ کیلوگرم است. 

قد و وزن اجه مومای

همسر و نامزد اجه مومای 

 

اجه مجرد است و تا به امروز با کسی دیده نشده است. 

 

 

پیج اینستاگرام اجه مومای

 

اجه در اینستاگرام فعال است و ۸۵۲ هزار دنبال کننده دارد.

 

 

آلبوم های اجه مومای

 

۲۰۱۸- آلبوم odamdan

 

از دست ندهید