اوزان کوچر Ozan Kocer و بیوگرافی خواندنی این خواننده خوش صدای ترک

اوزان کوچر ( به ترکی Ozan Koçer ) متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۱ در ارزنجان ترکیه، خواننده خوش صدای ترک است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی اوزان کوچر بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده و تحصیلات 

 

اوزان کوچر در کودکی به همراه خانواده خود به هلند مهاجرت کرد. او دوران ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه را در هلند گذرانده است. اوزان دارای مدرک لیسانس اقتصاد است و به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، هلندی، ترکی و تا حدودی به پرتقالی تسلط دارد.

 

خانواده و تحصیلات اوزان کوچر

 

او مدت زیادی در هلند بصورت حرفه ای فوتبال بازی کرده و حدود ۴ سال در یکی از مدارس فوتبال فعالیت کرده است. اوزان در ۱۴ سالگی به صورت حرفه ای فوتبال را آغاز کرد و پیراهن تیم‌های هلندی Agovv ،Signal Oss ،NAC Breda و De Graafschap da را به تن کرده است.

 

زندگینامه و عکس های اوزان کوچر

 

اوزان مدتی در تیم فوتبال Genclerbirligi ترکیه بازی کرد اما در آن زمان بدلیل تصادف و شکستن دو پایش مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد. او که همزمان با فوتبال با موسیقی نیز سر و کار داشت، پس از کنار گذاشتن فوتبال و با تشویق خواهرش، از او خوانندگی یاد گرفت.

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

 اوزان در سال ٢۰۰۴ با شرکت در یکی از مسابقات موزیک بنام Benim Starim که در آلمان برگزار شد، نفر اول این مسابقه شد.  

 

 

اوزان اولین آلبوم خود بنام Sekerim Benim را در سال ٢۰۰۶ بیرون داد. آلبوم بعدی اوزان کوچر بنام Bir Gecelik A.S.K در سال ٢۰۰٨ منتشر شد.

 

 

طبق گفته اوزان، او در سال ٢۰۱۰ پیشنهاد شرکت در مسابقات یوروویژن را از سوی هلند و نروژ دریافت کرد اما چون وطن خود را ترکیه میدانسته بدون اینکه در مورد این پیشنهادات فکر کند، آن ها را رد کرده است.

 

آهنگ ها و آلبوم های اوزان کوچر

 

اوزان در سال ٢۰۱۰، آلبوم Ysnsin dunya و در سال ٢۰۱۱ آلبوم Malum را روانه بازار کرد. اوزان با انتشار آلبوم Gorus mesafesi در سال ٢۰۱٣، طرفداران زیادی را به خود جلب کرد.

 

 

آلبوم Eski Sevgilim اوزان کوچر که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، از جمله آلبوم های معروف اوست است. آهنگ Eski Sevgilim این آلبوم که آهنگ آن متعلق به تان تاشچی است به زبان عربی خوانده شده است.

 

آهنگ اسکی سوگیلیم اوزان کوچر

 

کشور های عربی یکی از طرفداران آهنگ ها و آلبوم های اوزان هستند. سبک آهنگ های اوزان با اینکه پاپ است اما معمولا دارای ریتم های آرامی هستند.

 

 

آهنگ های بعدی اوزان کوچر به نام Dayıke ،Yaktim Gemileri ،Nadam ،Ah bi gelse و Dayike به ترتیب در سال های ٢۰۱۶، ٢۰۱٧، ٢۰۱٨ ، ۲۰۱۸ و ٢۰۱٨ منتشر شده است. جدیدترین آلبوم اوزان بنام kalmaz yanina در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. 

 

 

قد و وزن اوزان کوچر

 

 قد اوزان ۱.۷۵ سانتی متر و وزن او مشخص نیست.

 

قد و وزن اوزان کوچر

 

همسر و نامزد اوزان کوچر 

 

اوزان مجرد است و اطلاعاتی از روابط خصوصی او موجود نیست.

 

همسر و دوست دختر اوزان کوچر 

 

اینستاگرام اوزان کوچر 

 

اوزان یکی از خوانندگان فعال در اینستاگرام است و در حال حاضر ۱٫۱ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

اینستاگرام اوزان کوچر 

 

آلبوم های اوزان کوچر

 

٢۰۰۶- آلبوم Sekerim Benim  

 

۲۰۰۸- آلبوم Bir Gecelik A.S.K

 

۲۰۱۰- آلبوم Ysnsin dunya

 

٢۰۱۱- آلبوم Malum

 

۲۰۱۳- آلبوم Gorus mesafesi

 

۲۰۱۴- آلبوم Eski Sevgilim

 

۲۰۱۶- آلبوم Dayıke

 

۲۰۱۷- آلبوم Nadam

 

۲۰۱۸- آلبوم Ah bi gelse

 

۲۰۱۸- آلبوم Dayike

 

۲۰۲۲- آلبوم kalmaz yanina 

از دست ندهید