انور سعید یاران و بیوگرافی خواندنی و عکس های بسیار جذاب او

انور سعید یاران ( به ترکی Onur seyit yaran ) متولد ٢٣ دی ۱٣٧٣ در استانبول، بازیگر، شطرنج‌باز و مدل جذاب ترک است. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی و عکس های زیبای انور سعید یاران را تقدیمتان کنیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

خانواده و تحصیلات

 

انور از سمت پدر اصالتا اهل شهر اردو و از سمت مادر اهل سیواس است. انور، نفر اول مسابقات بهترین مدل مرد سال ٢۰۱۶ ترکیه است. عنوان بهترین مدل زن این دوره از مسابقات نیز به گیزم کایالی داده شده است.

 

بیوگرافی و عکس های انور سعید یاران
انور سعید یاران در کنار گیزم کایالی

 

او فارغ التحصیل رشته آکادمی ورزش دانشگاه هالیچ در رشته مدیریت ورزشی است. انور، ٨ سال فوتبال بازی کرده و از سال ٢۰۰٨ تا ٢۰۱۱ در عرصه ملی، به بازی شطرنج مشغول بوده است.

 

خانواده و تحصیلات انور سعید یاران

 

آغاز کار بازیگری 

 

انور سعید تونا کار بازیگری را از سال ۲۰۱۷ آغاز کرده است. او می خواهد در آینده ای نزدیک، درس های بازیگری را بصورت حرفه ای یاد بگیرد و تبدیل به یک بازیگر حرفه ای شود. 

 

فیلم ها و سریال های انور سغید یاران

 

او اولین بازی خود را به عنوان بازیگر میهمان در سریال تلخ و شیرین ( Hayat Bazen Tatlıdır )  ایفا کرد. 

 

بیوگرافی انور سعید یاران بازیگر نقش برک دال در سریال پاشو بریم

 

انور سعید یاران در سال ٢۰۱٩ با سریال وصلت و نقش انس جلوی دوربین رفت. سایر بازیگران این سریال را افرادی همچون کادیر دوغولو، دوریم اوزکان، پلین اولوکسار، باران بولوکباشی، مهمت اوزگوز، اوزجان وارایلی و سررا پیرینچ تشکیل می دهند.

 

آخرین بازی سعید انور مربوط به سریال خواهر و برادرانم ( kardeşlerim ) در سال ۲۰۲۱ و ایفای نقش دوروک آتاکول در این سریال است. 

 

 

علایق سعید انور یاران

 

انور به سریال های اینترنتی علاقه دارد و آن ها را دنبال می کند. بازیگر ترک مورد علاقه او هالوک بیلگینر است. او دوست دارد تا در خارج از ترکیه نیز به بازیگری بپردازد. انور طرفدار دیوید بکهام و رونالدو است.

 

علایق انور سعید یاران

 

او از برنامه غذایی منظمی استفاده می کند و هفته ای ۵ روز فیتنس کار می کند. انور علاوه بر بازیگری به حرفه فتومدلینگ نیز مشغول است و به زبان های آلمانی و انگلیسی تسلط دارد. یکی از سرگرمی های انور خواندن کتاب است.

 

بیوگرافی و علایق انور سعید یاران

 

طبق گفته انور، برخی از طرفدارانش آدرس باشگاه او را فهمیده اند و گاهی اوقات برای او هدایا میفرستند. او از این کار طرفدارانش بسیار متعجب است.

 

 

انور از زنان باهوش و با استعداد بسیار خوشش می آید و از نظر او باهوش بودن زنان بیشتر از زیبایی آن ها توجهش را جلب می کند. از نظر انور، اینکه در یک رابطه، دو نفر پشت یکدیگر باشند و به یکدیگر کمک کنند بسیار اهمیت دارد. انور یکی از طرفداران پر و پاقرص تیم گالاتاسارای است.

 

زندگینامه و عکس های جذاب انور سعید یاران

 

قد و وزن انور سعید یاران 

 

قد انور ۱.٨٧ سانتی متر و وزن او ٧٨ کیلوگرم است. 

 

قد و وزن انور سعید یاران 

 

همسر و نامزد انور سعید یاران 

 

انور مجرد است. او اخیرا در مصاحبه ای گفته است که کسی در زندگیش هست و خارج از دنیای تلویزیون و رسانه فعالیت دارد اما اطلاعات دیگری از او نداده است. 

 

همسر و دوست دختر انور سعید یاران 

 

اینستاگرام انور سعید یاران 

 

انور در حال حاضر ۴٫۵ میلیون دنبال کننده دارد و طبق گفته خودش اگر زمان داشته باشد حتما کامنت هایی که برایش گذاشته میشود را می خواند.

 

اینستاگرام انور سعید یاران 

 

فیلم ها و سریال های انور سعید یاران 

 

۲۰۱۷- سریال Hayat Bazen Tatlıdır ( تلخ و شیرین ) ( بازیگر میهمان ) 

 

٢۰۱٨- سریال Kalk Gidelim (پاشو بریم) در نقش جان برک 

 

٢۰۱٨- سریال Vuslat (وصلت) در نقش انس

 

۲۰۲۱- سریال kardeşlerim (خواهر و برادرانم) در نقش دوروک آتاکول 

 

عکس های انور سعید یاران

بیوگرافی خواندنی انور سعید یاران

بیوگرافی و تصاویر جان برک در سریال پاشو بریم

عکس ها و زندگینامه ی انور سعید یاران بازیگر نقش انس در سریال وصلت

از دست ندهید