بیوگرافی خواندنی و عکس های آلمیلا آدا : اسکارلت جانسون ترکیه

آلمیلا آدا ( به ترکی Almila Ada ) با نام کامل آلمیلا آدا بیازیت اوغلو متولد ۱۳ مرداد ۱۳۷۳ در استانبول؛ بازیگر، بالرین و مدل زیبای ترک است. دراین مطلب قصد داریم به بیوگرافی کامل آلمیلا آدا بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

خانواده و تحصیلات 

 

پدر آلمیلا روزنامه نگار و مادرش مربی و طراح مد است. او از کودکی به باله علاقه داشت و از آن زمان یادگیری درس های باله را آغاز کرده است. آلمیلا به خاطر کار مادرش مدتی در روسیه زندگی کرده است.

 

خانواده و تحصیلات آلمیلا ادا

 

آلمیلا آدا مدتی در کنسرواتور دولتی استانبول، درس های باله و پیانو دید و پس از آن در دانشگاه معمار سینان بصورت تمام وقت درس باله خود را تکمیل کرد. او سپس برای انجام مربیگری و یادگیری بیشتر درس های باله به لندن رفت.

 

 

آلمیلا آدا و بازی نوجوانی اسکارلت جانسون

 

آلمیلا زمانیکه در لندن بود برای بازی در فیلم انتقام جویان : عصر اولتران و نقش نوجوانی اسکارلت جانسون انتخاب شد. زمانیکه وی در یکی از ایستگاه های متروی لندن ایستاده بوده توجه یکی از عوامل فیلم انتقام جویان: عصر اولتران به او جلب شده بود.

 

آلمیلا آدا و بازی نوجوانی اسکارلت جانسون

 

عوامل این فیلم به دنبال یک نوجوان بالرین میگشتند تا نوجوانی اسکارلت جانسون را در یک صحنه بازی کند. آلمیلا پس از دادن تست برای بازی در این نقش انتخاب شد و پس آن بود که به بازیگری علاقمند شد و به این رشته روی آورد.  

 

 

آغاز کار بازیگری

 

آلمیلا مدتی پس از بازی در فیلم انتقام جویان : عصر اولتران، بخاطر پاره شدن تاندون آشیل و مشکل استخوانی برای درمان به استانبول آمد و پس از آن در یک فصل از سریال روزی که سرنوشتم نوشته شد بازی کرد. او سپس به یادگیری درس های طرز ببان پرداخت. این بازیگر زیبای ترک در سال ۲۰۱۵ مدت کوتاهی به بازی در سریال غنچه های زخمی پرداخت و در نقش لالین در این سریال حاضر شد.

 

شهرت اصلی آلمیلا با بازی در سریال اسمش افسانه است آغاز شد. نقش های اصلی این سریال را اردال بشیکچی اوغلو، گوکچه بهادر و روجدا دمیرر برعهده داشتند.

 

او در سال ۲۰۱۸ در کنار برک آتان و اسرا رونابار با نقش جنت در سریال اشک های جنت به هنرنمایی پرداخت. آلمیلا اولین نقش اصلی خود را با اشک های جنت تجربه کرد. در این سریال افرادی مثل سوده چیل، علی ایپین و هازیم کورموکچو نیز حضور داشتند.

 

بیوگرافی آلمیلا آدا بازیگر نقش جنت در سریال اشک های جنت

 

آلمیلا آدا در سال ۲۰۱۸ با نقش ملکه جاندان و در کنار افرادی همچون پینار دنیز، حادیجه آسلان و برک جانکات در سریال یک تند باد به هنرنمایی پرداخته است.

 

او در سال ۲۰۱۹ به همراه فیرات آلتون مشه و نیل کسر نقش اصلی فیلم yenegec را بر عهده گرفت. 

 

 

درآمدن انگشتان و بازوهای آلمیلا ادا!

 

فعالیت آلمیلا آدا در رشته بالرین باعث شده تا به امروز همه انگشتانش از جا در بیاید و ۱۲ بار نیز بازویش به این مشکل دچار شود! طبق گفته آلمیلا، او فشار فیزیکی و روانی زیادی را تحمل کرده است.

 

درآمدن انگشتان و بازوهای آلمیلا ادا!

 

همکاری با برند های مختلف

 

المیلا آدا با هفته مد پاریس- لندن، مارک Hollister، بی بی سی انگلستان، مجلاتی همچون IQ لیتوانی، Vogue ایتالیا و Instyle همکاری کرده است. 

 

آلمیلا آدا و همکاری با برند های مختلف

 

علایق آلمیلا آدا

 

او دوست دارد یک استدیو برای درس باله باز کند و باز هم در فیلم های سینمایی خارجی بازی کند. آلمیلا در مصاحبه ای اعلام کرده است که بسیار احساساتی است و به هیچ عنوان بی‌عدالتی را تحمل نمی کند.

 

او برای زمان خود ارزش زیادی قائل است بطوریکه طبق گفته خود اگر بخواهد از جایی به جای دیگر برود برای مدتی که در راه است برنامه ریزی می کند. آلمیلا همچنین به زبان انگلیسی کاملا تسلط دارد و با زبان های فرانسه و روسی آشناست.

 

 

قد و وزن آلمیلا آدا

 

قد آلمیلا ۱.۷۴ سانتی متر و وزن او ۴۸ کیلوگرم است.

 

 

همسر و روابط خصوصی آلمیلا آدا 

 

آلمیلا مجرد است. او ۷ سال با فردی فرانسوی بنام پال سودیک (Paul sevdik) رابطه داشت. او جدیدا با فردی وارد رابطه شده که مشخصات وی در دسترس نیست و چند عکس با او در اینستاگرام خود منتشر کرده است. 

 

همسر و نامزد آلمیلا آدا 
آلمیلا و پال

 

اینستاگرام آلمیلا آدا 

 

آلمیلا آدا در شبکه اینستاگرام فعال است و عکس های زیبایی از خود منتشر می کند. او در حال حاضر ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های آلمیلا آدا 

 

 ۲۰۱۵- فیلم سینمایی The Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان : عصر اولتران) در نقش ناتاشا (نوجوانی اسکارلت جانسون)

 

 ٢۰۱۵- سریال Kaderimin yazildigini gun (روزی که سرنوشتم نوشته شد) در نقش نهیر

 

٢۰۱۶- سریال Kirgin cicekler (غنچه های زخمی) در نقش لالین 

 

٢۰۱٧- سریال  Adi Efsane (اسمش افسانه است) در نقش ملیس 

 

٢۰۱٧- سریال Cennetin gozyaslari (اشک های جنت) در نقش جنت 

 

٢۰۱٨- سریال Bir deli ruzgar (یک تند باد) در نقش ملکه 

 

٢۰۱٨- سریال Kirik Ayna (آینه شکسته)

 

۲۰۱۹- فیلم سینمایی yenegec

 

۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰- سریال  Güvercin (کبوتر) در نقش کولوف کاووی 

 

۲۰۲۱- سریال Menajerimi Ara (با مدیر برنامه ام تماس بگیر) – خودش (بازیگر مهمان)

 

۲۰۲۰- فیلم The Strange Story of a Shining Pearl

 

۲۰۲۲- سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) در نقش دونوش کالندر 

 

۲۰۲۲- فیلم Son Parti (آخرین مهمانی) در نقش بیرسو

 

۲۰۲۲- فیلم Barış Akarsu” Merhaba” (سلام به باریش آکارسو) در نقش زینب

 

از دست ندهید