بیوگرافی خواندنی و حقایق جالب زندگی گوربی ایلری Gürbey ileri

گوربی ایلری ( به ترکی Gürbey ileri ) متولد ۲۴ بهمن ۱۳۶۶ در استانبول؛ بازیگر جوان و خوش چهره ترک است. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی گوربی ایلری را تقدیمتان کنیم. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده و تحصیلات گوربی ایلری 

 

گوربی یک خواهر کوچکتر از خود دارد. طبق گفته وی، آن ها در خانواده احترام زیادی برای یکدیگر قائل هستند. گوربی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه بیکنت است.

خانواده و تحصیلات گوربی ایلری

او از دوران ابتدایی، به مدت ۱۰ سال در تیم های گالاتاسارای‌ و بشیکتاش بازی کرده است اما آخرین بار، هنگام بازی در تیم بسکتبال بشیکتاش، دچار آسیب دیدگی شده و مجبور شده تا این رشته را کنار بگذارد.

 

 

 او سپس وارد رشته مدیریت دانشگاه کادیر خاص شده و پس از آشنایی با دوستان فعلی‌اش که در زمینه بازیگری تحصیل می کرده‌اند، به این رشته علاقمند شده و شروع به یادگیری رشته بازیگری در تئاتر کنتر کرده است.

 

 

در نهایت گوربی وارد رشته بازیگری دانشگاه بیکنت شده و پس از اسم نویسی در آژانس تومای اوزوکور، بصورت حرفه‌ای کار بازیگری را آغاز کرده است. او درس های حرفه‌ای بازیگری را نزد مروه تاشکیران آموخته است.

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

گوربی برای اولین بار با سریال بچه های آخر کلاس در سال ۲۰۰۷ جلوی دوربین رفت و در سال ۲۰۱۲ با نقش شاهزاده محمد در سریال پرطرفدار حریم سلطان حاضر شد و در کنار بازیگرانی همچون مریم اوزرلی، هالیت ارگنچ، نور فتاح اوغلو، سلما ارگچ، جانسو دره، بورجو اوزبرک و آراس بولوت اینملی به هنرنمایی پرداخت.

 

فیلم ها و سریال های گوربی ایلری

از دیگر بازی های معروف گوربی ایلری، بازی نقش سانجر در سریال قیام ارطغرل و هنرنمایی در کنار افرادی همچون انگین آلتان دوزیاتان، اسرا بیلگیچ، بورجو کیراتلی و هانده سوباشی است.

 

 

 جدیدترین بازی گوربی ایلری مربوط به فیلم سینمایی علی و ایفای نقش اصلی علی در سال ۲۰۱۹ است.

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی گوربی ایلری

 

گوربی صبح ها به آهنگ های کلاسیک گوش می کند. او علاقه چندانی به خرید ندارد و وقت زیادی برای آن صرف نمی کند؛ به همین دلیل اگر از چیزی خوشش بیاید، سریعا آن را می خرد. این بازیگر توانا، علاقه زیادی به مسافرت و کشف چیز های جدید دارد.

حقایق جالب در مورد زندگی گوربی ایلری

گوربی به چشم ها، خنده ‌و تن صدای خانم ها اهمیت زیادی می دهد و معتقد است که با نگاه به چشم های یک فرد می توان از درون او با خبر شد.

 

 

او به زیبا بودن، آرایش نداشتن بیش از حد و طبیعی بودن، ساده بودن، تمیز بودن کسی که با او رابطه دارد اهمیت زیادی می دهد و معتقد است که وقتی یک فرد به خودش میرسد، قبل از هر چیز به خودش احترام می گذارد.

 

 

او دوست دارد با شنر شن، آل پاچینو، کیت بلانشت، دنیل دی لوئیس، مریل استریپ، آنتونی هاپکینز، رابرت دنیرو و شان پن همبازی شود و از نظر او بازیگرانی همچون شنر شن، هالوک بیلگینر، فیکرت کوشکان، جانان ارگودر و‌آیچا بینگول جزو بهترین ها هستند. گوربی به بازی کردن شخصیت های احساسی علاقه زیادی دارد. 

 

 

او هفته ای چهار تا پنج بار ورزش می کند. او بودن در جاهای شلوغ را ترجیح می دهد و‌ بین اروپا و آسیا، آسیا را ترجیح می دهد و دوست ندارد به غیر از استانبول، جای دیگری زندگی کند.

 

 

گوربی خود را یک دوست قابل اعتماد، خوش طبع و همیشگی معرفی کرده و ارزش زیادی برای دوستانش قائل است.

 

 

قد و وزن گوربی ایلری 

قد و وزن گوربی ایلریقد گوربی ۱.۸۵ سانتی متر و وزن او ۷۷ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد گوربی ایلری 

 

گوربی، علاقه ای به صحبت در مورد روابط خصوصی خود ندارد. او تا به امروز با چندین فرد دیده شده است که مشخصاتی از این افراد در دسترس نیست. گوربی همچنین در سال ۲۰۱۴ مدتی با ازگی ایوب اوغلو بازیگر ترک رابطه داشته است.

 

 

پیج اینستاگرام گوربی ایلری 

 

گوربی در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۱۹۰ هزار دنبال کننده دارد. 

پیج اینستاگرام گوربی ایلری 

فیلم ها و سریال های گوربی ایلری 

 

۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲- سریال Arka siradakilar (بچه های آخر کلاس ) در نقش کرم کیراتلی 

 

۲۰۰۸- فیلم سینمایی Ayakta Kal (سر پا بمون) در نقش چاعاتای 

 

۲۰۱۱- سریال Kalbim Seni secti (قلبم تورو انتخاب کرد) در نقش کان مرت اوغلو 

 

۲۰۱۲- سریال Muhtesem yuzyil (حریم سطان) در نقش شاهزاده محمد 

 

۲۰۱۴- سریال Yasak (ممنوع) در نقش نبی

 

۲۰۱۴- سریال Kaderimin yazildigi gun (دست سرنوشت)

 

۲۰۱۵- سریال Eve donus (بازگشت به خانه) در نقش آراس 

 

۲۰۱۶- سریال Sevda kusun kanadinda (عشق در بال پرنده است) در نقش آسیم

 

۲۰۱۷- سریال Dirilis Ertugrul (قیام ارطغرل) در نقش سانجر 

 

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Ozgur dunya (دنیای آزاد)

 

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Ali (علی) در نقش علی 

 

از دست ندهید