یوسف گونی و بیوگرافی خواندنی او | ماجرای کتک زدن نامزدش در ماشین

یوسف گونی به ترکی ( به ترکی Yusuf Güney ) متولد ۱۵ خرداد ۱٣۶٣ در ترابوزان ترکیه، ترانه سرا و خواننده خوش صدای ترک است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی یوسف گونی بپردازیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و تحصیلات

 

یوسف گونی تا ۱۴ سالگی در ترابوزان بود و پس از آن به همراه خانواده اش به لندن مهاجرت کرد. او یک خواهر بنام توبا و یک برادر بنام عالم دارد.

 

 

یوسف پس از مهاجرت نتوانست با مدارس لندن سازگار شود و به همین دلیل مدرسه را ترک کرد. او سپس رشته بازاریابی را از بیرون مدرسه دنبال کرد و پس از آن وارد بازار کار شد.

 

خانواده و تحصیلات یوسف گونی

 

یوسف به خاطر کسب موفقیت در شرکتی که برای آن کار میکرد، در سن ۲۱ سالگی به سمت مدیر بازاریابی آن شرکت منصوب شد.

 

 

او قبل از ورود به این شرکت، شغل های مختلفی را در لندن تجربه کرده بود که از جمله آن ها می توان به کار در کبابی، باقلوا فروشی، متصدی باربری، نگهبانی فروشگاه و رانندگی تاکسی اشاره کرد. او همچنین آموزش خلبانی را نیز گذرانده است. یوسف در حال حاضر ساکن لندن است.

 

 

آغاز کار حرفه ای 

 

یوسف گونی که قبل از ورود به عرصه موسیقی هیچ گونه آموزشی در این زمینه ندیده بود، در خرداد سال ۱٣٨۵ با رافت ال رومان، خواننده ترک پاپ ترکیه که کنسرتی در لندن برگزار کرده بود آشنا شد و همین آشنایی مقدمه ای برای ورود او به دنیای موسیقی شد.

 

آلبوم ها و آهنگ های یوسف گونی

 

یوسف گونی در سال ۲۰۰۸، برای اولین بار با همخوانی آهنگ Ask- i virane از آلبوم Roman gibi رافت ال رومان، رسما به دنیای موسیقی قدم گذاشت و در موزیک ویدئوی این آهنگ نیز حضور داشت. این آهنگ توانست در لیست ٢۰ آهنگ برتر ترکیه به مدت ۱٧ هفته در جایگاه اول قرار بگیرد و پس از آن عنوان ترانه سال ترکیه را از آن خود کند.

 

 

او اولین آلبوم خود بنام Bir sevda masali را در سال ٨٨ به کمک رافت ال رومان روانه بازار کرد.  یوسف گونی تا به امروز، ۶ آلبوم منتشر کرده است که آخرین آن مربوط به آلبوم Kaptan در سال ٢۰۱۶ است.

 

 

یوسف گونی در سال ٢۰۱٢ در فیلمی بنام Sari siyah نیز به ایفای نقش پرداخته است.

 

 

قد و وزن یوسف گونی 

 

قد یوسف ۱٧٣ سانتی متر و وزن او ٧۵ کیلوگرم است.

 

قد و وزن یوسف گونی 

 

همسر و نامزد یوسف گونی 

 

یوسف در سال ٢۰۰٩ مدتی با ایزل خواننده ترک دوست بود. آن زمان، یوسف ٢۵ و ایزل ۴۰ ساله بود. او در سال ٢۰۱٣ مدتی وارد رابطه با مدل ترک، چاعلا ییلدریم شد و پس از مدتی از او جدا شد. ظاهرا یوسف و چاعلا برنامه هایی برای ازدواج داشتند. یوسف گونی در مصاحبه ای اعلام کرده است که اگر یک آدم درست حسابی پیدا کند او نیز مانند هنرمندان دیگر ازدواج خواهد کرد.

 

اخیرا خبرهایی مبنی بر اینکه وی در ماشین، دوست دخترش را کتک زده است منتشر شده بود. یوسف در پاسخ به خبرنگاران در این باره گفته است: “من او را کتک نزدم و تنها دستش را گرفتم و از ماشین بیرون آوردمش. او تازه از اروپا آمده بود و خواستم شب بیرون برویم و بگردیم. وقتی در رستوران بودیم، او الکل مصرف کرد اما من چون اهل الکل نیستم چیزی نخوردم. بعدش که سوار تاکسی شدیم چیز های چرت و پرت و خنده داری میگفت که من گفتم زشت است و بهتر است خودش را کنترل کند. من چند بار به او تذکر دادم اما توجهی نکرد. بعد شروع به زدن من کرد که من خواستم او را از ماشین پیاده کنم اما او از من شکایت کرده است که من میخواستم او را کتک بزنم. در حالیکه آنقدر مرا زده بود که همه جای بدنم کبود شده بود.”

 

او در ادامه گفته است: “من آدمی هستم که ملتم، وطنم، پلیس، سرباز، زن و حیوانات را بسیار دوست دارم و هیچ وقت در عمرم چنین کاری نکرده ام.”

 

در حال حاضر خبری از روابط خصوصی این هنرمند در دسترس نیست. 

 

 

اینستاگرام یوسف گونی 

 

یوسف گونی در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۴۹۴ هزار دنبال کننده دارد. 

 

اینستاگرام یوسف گونی 

 

آلبوم های یوسف گونی 

 

٢۰۰٩- آلبوم Bir sevda masali 

 

٢۰۱۰- آلبوم Aska inat 

 

٢۰۱٢- آلبوم Kader ruzgari 

 

٢۰۱٣- آلبوم Sevgi Arsizi 

 

٢۰۱۴- آلبوم Hazin 

 

٢۰۱۶- آلبوم Kaptan 

 

 

فیلم ها و سریال های یوسف گونی 

 

٢۰۱٢- فیلم سینمایی Sari siyah در نقش مهمت 

 

۲۰۱۶- سریال Yuz yillik muhur در نقش ابراهیم

از دست ندهید