بیوگرافی داملا کولبای Damla colbay + عکس خودش و نامزد دکتر اش

داملا کولبای ( به ترکی Damla colbay ) متولد ٢۴ دی ۱٣٧۱ در کارشیکایای ازمیر، بازیگر زیبای ترک است. در این مطلب به بیوگرافی داملا کولبای خواهیم پرداخت. با وای آره همراه شوید: 

 

 

تحصیلات و آغاز کار حرفه ای

 

داملا تحصیلات خود را در ازمیر به پایان رسانده است. او در دوران دبیرستان، بازی در تئاتر های مدرسه را آغاز کرد. داملا پس از تمام کردن دبیرستان وارد دانشگاه دوکوز ایلول شد و به تحصیل در رشته هنر های صحنه پرداخت.

 

 

او وقتی برای کارآموزی به استانبول آمد، توانست با سریال پول کثیف، عشق که نقش های اصلی آن را توبا بویوک اوستون، ارکان جان و انگین آکیورک بر عهده داشتند برای اولین بار جلوی دوربین برود. از سایر بازیگران این سریال میتوان به ایلکین توفکچی، سایگین سوسیال، نیهات آلتین کایا و نباهات چهره اشاره کرد.

 

فیلم ها و سریال های داملا کولبای

 

داملا در سال ٢۰۱۵ وارد کادر سریال معجزه باردار زندگی شد و اولین نقش اصلی خود را با این سریال تجربه کرد. او در سریال ۲۰۱۶ و در سریال نفوذی، در کنار بازیگرانی همچون چاعاتای اولسوی، آراس بولوت اینملی و بنسو سورال به ایفای نقش ایلم پرداخت. آخرین بازی داملا کولبای مربوط به سریال Sıfırıncı Gün ( روز صفر ) در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

کارگردان مورد علاقه داملا، پدرو آلمودوار است و فیلم های او را چندین بار تماشا می کند. او همچنین عاشق فیلم زمان کیم کی دوک است. او انیمه Sailor Moon را بسیار دوست دارد و وقتی آهنگ این انیمیشن را می شوند به گریه می افتد.

 

 

قد و وزن داملا کولبای 

 

قد داملا ۱.۶۶ سانتی متر و وزن او ۵٢ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد داملا کولبای 

 

داملا مجرد است. او در سال ٢۰۱۶ مدتی با اونر ارکان، بازیگر ترک دوست بود. داملا در سال ٢۰۱٨ با فردی دیده شد که داملا ملیت او را خارجی و نام او را سام اعلام کره بود. داملا در حال حاضر با دکتری بنام علی عثمان چیچک ( Ali Osman Çiçek ) رابطه دارد.

 

دوست پسر و همسر داملا کولبای 
داملا و علی عثمان چیچک

 

اینستاگرام داملا کولبای 

 

داملا در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۵۷۵ هزار دنبال کننده دارد. 

 

 

فیلم ها و سریال های داملا کولبای 

 

٢۰۱۴- سریال Kara para ask (سریال پول کثیف، عشق) در نقش دمت 

 

٢۰۱۵- سریال Hayat Mucizelere Gebe (معجزه باردار زندگی) در نقش اینجی 

 

٢۰۱۶- سریال icerde (نفوذی) در نقش ایلم 

 

٢۰۱٩- سریال Zengin ve Yoksul (ثروتمند و فقیر) در نقش آیسل 

 

۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱- سریال Hekimoğlu ( حکیم اوغلو ) در نقش زینب جان ) 

 

۲۰۲۲- سریال Yalnız Kurt ( گرگ تنها ) در نقش اسرا / ساره تورکمن 

 

۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳- سریال Sıfırıncı Gün ( روز صفر ) در نقش سلین 

 

از دست ندهید