بیوگرافی سرا کوتلوبی (Sera kutlubey)، جمره در سریال استانبول ظالم

سرا کوتلوبی ( به ترکی Sera kutlubey ) متولد ۲ آبان ۱۳۷۶ در استانبول است. بازی اخیر و زیبای سرا کوتلوبی در سریال استانبول ظالم بهانه‌ای شد تا به بیوگرافی این بازیگر جوان و با استعداد ترک بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده، تحصیلات و آغاز کار حرفه ای 

سرا تک دختر خانواده است. او در مصاحبه‌ای گفته است که دانش آموز درس خوانی نبوده و همیشه به نوعی دوست داشته تا در کلاس های درس شرکت نکند اما در دوران دبیرستان به تئاتر علاقمند شده و این موضوع باعث شده تا به دبیرستان علاقمند شود.

بیوگرافی و فیلم های سرا کوتلوبی

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه هالیچ در رشته تئاتر، در آکادمی بازیگری و طرز بیان baskent iletisim bilimleri شرکت کرد و تا به امروز نیز در بازی های مختلف تئاتر بازی کرده است.

 

سرا کوتلوبی اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۶ با سریال kehribar آغاز کرد و پس از آن به ایفای نقش در سریال پدرم و خانواده‌اش پرداخت.

 

بازی معروف سرا مربوط به سریال استانبول ظالم است. او در این سریال در نقش جمره ظاهر شده و در کنار بازیگرانی همچون اوزان دولونای، مینه توگای و بهار شاهین بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

بیوگرافی سرا کوتلوبی

سرا تا به امروز به خاطر بازی خوب خود چندین جایزه دریافت کرده است. سرا گفته است که درست مانند نقش جمره در سریال استانبول ظالم، در دنیای واقعی نیز شخصیتی کاملا متفاوت با شخصیت جرن یعنی بهار شاهین دارد. 

 

سرا یک سگ و گربه در خانه دارد و بازی کردن با آن ها را بسیار دوست دارد. او همچنین ورزش نیز می کند و دوست دارد تا زمان های بیکاری خود را با خانواده و دوستانش بگذراند.

بیوگرافی و عکس های سرا کوتلوبی

او خود را سخت کوش و صبور معرفی کرده و گفته است که به کار کردن علاقه‌ی زیادی دارد. سرا همچنین گفته است که بزرگترین ترسش در زندگی، از دست دادن اعضای خانواده‌اش است. 

 

قد و وزن سرا کوتلوبی

قد سرا ۱۶۷ سانتی متر و وزن او ۵۲ کیلوگرم است.

قد و وزن سرا کوتلوبی

همسر و نامزد سرا کوتلوبی

سرا مجرد است. او در سال ۲۰۱۷ مدتی با فردی بنام سرجان سرت رابطه داشت اما در حال حاضر خبری از رابطه خصوصی او در دسترس نیست. 

همسر و نامزد سرا کوتلوبی

اینستاگرام سرای کوتلوبی 

سرا در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۱.۲ میلیون دنبال کننده دارد. 

اینستاگرام سرای کوتلوبی 

فیلم ها و سریال های سرا کوتلوبی 

٢۰۱۶- سریال kehribar در نقش لیلا 

٢۰۱۶- سریال babam ve ailesi (پدرم و خانواده اش) در نقش حسرت 

٢۰۱٧- سریال isimsizler (گمنام ها) در نقش سحر 

٢۰۱٨- سریال Artvinli (اهل آرتوین)

٢۰۱٩- سریال Zalim Istanbul ( استانبول ظالم) در نقش جمره 

۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳- سریال İyilik (خوبی) در نقش داملا دینچر 

 

از دست ندهید