بیوگرافی سینا اوزر بازیگر نقش گوکان در سریال ۴N1K+ عکس‌های جدید و جذاب

سینا اوزر ( به لاتین sina Ozer ) متولد ۲۴ آگوست ۱۹۹۵ در ترکیه است. او فارغ التحصیل دانشگاه بیلگی استانبول در رشته تبلیغات می‌باشد. سینا با ویدئو‌های کمدی Vine که با همکاری نجات اویگور ساخت مشهور شد و اولین محتوای ویدئویی خود را در ۲۸ آوریل ۲۰۱۳ منتشر کرد.

بیوگرافی سینا اوزر بازیگر نقش گوکانورود به عرصه حرفه ای بازیگری 

سینا اوزر قبل از ورود به عرصه بازیگری مدتی در کلاس‌های این رشته شرکت کرده بود. او در سال ۲۰۱۳ با سریال Gurbette Ask در نقش مهمت به عرصه بازیگری قدم گذاشت. سینا اولین تجربه سینمایی خود را در سال ۲۰۱۷ با نقش گوکان در فیلم ۴N1K ilk Ask تجربه کرد و سپس در سال ۲۰۱۸ در سریال ۴N1K در همان نقش قبلی ظاهر شد.

سینا اوزر در ۴N1K 

سینا در فیلم و سریال کمدی ۴N1K ilk Ask، که برگرفته از رمان بوشرا ییلماز می‌باشد، در نقش گوکان ظاهر شده است. او جزو ۵ دوستی است که از ۵ سالگی با یکدیگر بزرگ شده‌اند. گوکان کارها و رفتار‌های عجیبی از خود بروز می‌دهد که باعث می‌شود برخی او را دیوانه بدانند. 

گوکان در سریال 4n1k

در این سریال، علاوه‌بر ماجرا‌هایی که برای گوکان و دوستانش بوجود می‌آید او عاشق دختری به نام مروه شده است. در این بین، غیرت بیش از اندازه گوکان بر روی مروه مشکلات زیادی را بین او و مروه بوجود می‌آورد. سینا در این سریال در کنار افرادی همچون آتاکان هوشگورن، گوزده موتلوئر، توران جیهان شیمشک، جمرهان کاراکاش و بوراک یوروک به ایفای نقش پرداخته است. 

قد و وزن سینا اوزر

سینا دارای قد ۱۷۷ سانتی متری و وزنی ۶۷ کیلوگرمی است.

همسر و دوست دختر سینا اوزر 

این بازیگر جوان و خوش چهره ترک مجرد است و در‌حال حاضر با کسی رابطه ندارد.

دوست دختر و همسر سینا اوزراینستاگرام سینا اوزر 

سینا در شبکه‌های اجتماعی از‌جمله اینستاگرام فعال است و در‌حال حاضر در این شبکه اجتماعی حدود ۷۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد. او در اکثر موارد کلیپ‌ها و عکس‌هایی کمدی منتشر می‌کند.

 

فیلم ها و سریال های سینا اوزر

۲۰۱۳- Gurbette Ask- در نقش مهمت (سریال تلویزیونی)

۲۰۱۷- ۴N1K ilk Ask- در نقش گوکان (فیلم سینمایی)

۲۰۱۸- ۴N1K ilk Ask- در نقش گوکان (سریال تلویزیونی)

 

 

 

از دست ندهید