بیوگرافی و عکس های جذاب جرن ییلماز بازیگر نقش زمرد در سریال ققنوس

جرن ییلماز ( به ترکی Ceren Yilmaz ) متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۹ در سامسون ترکیه؛ بازیگر جوان و زیبای ترک است که اخیرا شاهد بازی زیبای او در سریال ققنوس و نقش مقابل آلپ ناوروز بوده‌ایم در این مطلب به بیوگرافی جرن ییلماز خواهیم پرداخت. مثل همیشه با وای آره همراه باشید:

 

خانواده و تحصیلات جرن ییلماز 

 

جرن دو خواهر بزرگتر از خود دارد که یکی از آن ها مهندس و دیگری و پلیس است. جرن فارغ‌التحصیل رشته طراحی صحنه از دانشکده هنر های زیبای دانشگاه کوجائلی می باشد. 

خانواده و تحصیلات جرن ییلماز 

او برای اولین بار با شرکت در مسابقه‌ای به نام Alabora جلوی دوربین رفت و در سال ۲۰۱۲، در مسابقه دختر شایسته ترکیه شرکت کرد اما نتوانست مقامی در این مسابقات بدست بیاورد.

 

 

این بازیگر توانا، کار حرفه ای بازیگری را در سال ۲۰۱۳، با سریال فراری از باران آغاز کرد و با افرادی همچون ازگی آثار اوغلو، کرم جم، جرن مورای، سدا گوون و ملیس بیرکان همبازی شد. او پس از این سریال، با نقش حادیجه در سریال فیلینتا حضور پیدا کرد. بازی اخیر جرن ییلماز مربوط به سریال ققنوس و ایفای نقش زمرد است.

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی جرن ییلماز 

 

جرن کار بازیگری را از ۷ سالگی و با بازی در تئاتر های مختلف آغاز کرد. او به دلیل استعداد زیادش در طراحی و نقاشی، تصمیم گرفت تا در رشته طراحی دکور و صحنه تحصیل کند. 

حقایق جالب در مورد زندگی جرن ییلماز 

 جرن سال های زیادی در زمینه طراحی صحنه فعالیت کرده اما به دلیل اینکه توانایی انجام همزمان کار بازیگری و شغل خودش را نداشته، تصمیم گرفته تا تنها بر روی بازیگری تمرکز کند.

 

 

جرن معتقد است که حتما باید عاشق شد و بعد ازدواج کرد. او اهل برنامه ریزی نیست و کارهایی را که به آن ها علاقمند است انجام می دهد. جرن ییلماز، آلپ ناوروز را فرد بسیار مودب و متواضعی معرفی کرده و‌ گفته است که طرفداران آلپ در شبکه های اجتماعی کامنت های بسیار زشتی خطاب به او می نویسند که قابل بیان نیستند.

حقایق جالب در مورد جرن ییلماز طبق گفته جرن، او چنین کامنت هایی را بدون اینکه توجهی به آن ها بکند پاک می کند و خوشحال است که طرفدارانی برای خود پیدا کرده است که جواب توهین ها را می دهند و از او طرفداری می کنند.

 

 

رنگ چشم، قد و وزن جرن ییلماز 

 

رنگ چشم جرن آبی، قد او ۱.۷۳ سانتی متر و وزن وی ۵۲ کیلوگرم است.

خانواده و تحصیلات جرن ییلماز 

همسر و نامزد جرن ییلماز 

 

جرن مجرد است و تا به حال با کسی دیده نشده است. 

 

 

پیج اینستاگرام جرن ییلماز 

پیج اینستاگرام جرن ییلماز جرن در اینستاگرام فعال است. او در حاضر ۳۲۸ هزار دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های جرن ییلماز 

 

۲۰۱۳- سریال Yagmurdan kacarken (فراری از باران)

 

۲۰۱۶- سریال Filinta bir osmanli polisiyesi (فیلینتا) در نقش حادیجه

 

۲۰۱۷- سریال Deli Gonul (دل دیوانه) در نقش شوله 

 

۲۰۱۹- فیلم سینمایی Uc harfliler: Adak (سه حرفی ها: جن قربانی) در نقش آرزو

 

۲۰۲۰- سریال Zumruduanka (ققنوس) درنقش زمرد 

 

از دست ندهید