بیوگرافی و عکس های جذاب دیلان تلکوک ( Dilan Telkök )

دیلان تلکوک (به ترکی Dilan TelköK ) متولد ٢۵ شهریور ۱٣٧۴ در شهر زکریا، بازیگر زیبا و جوان ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی دیلان تلکوک بپردازیم. با وای آره همراه شوید:

 

خانواده و تحصیلات دیلان تلکوک

 

دیلان در سال ٢۰۰۱ به همراه خانواده اش به هلند مهاجرت کرد و پس از مدت کوتاهی به بلژیک رفت و دوران مدرسه را در بلژیک گذراند. او پس از اتمام دوران راهنمایی به ترکیه بازگشت و در حال حاضر شهروند بلژیک است.

 

خانواده و تحصیلات دیلان تلکوک

 

دیلان فارغ التحصیل رشته ادبیات و زبان آلمانی از دانشگاه زکریا است. او پس از فارغ التحصیلی به یادگیری درس های بازیگری پرداخته و علاوه بر زبان ترکی، به زبان های انگلیسی، آلمانی و فلاندری (زبان بلژیکی) تسلط دارد.

 

 

آغاز کار بازیگری

 

دیلان برای اولین بار با سریال معروف حریم سلطان در سال ٢۰۱۵ جلو دوربین رفت و پس از آن به ایفای نقش در سریال بوی فرزند پرداخت. دیلان پس از این سریال، در سریال مریم که نقش‌های اصلی آن را آیچا آیشین توران و فورکان آندیچ بر عهده داشتند حاضر شد و به ایفای نقش الا پرداخت.

 

فیلم ها و سریال های دیلان تلکوک

 

آخرین بازی دیلان مربوط به سریال کبوتر در سال ٢۰۱٩ است. دیلان در این سریال با افرادی همچون آلمیلا آدا، نورسل کوسه و مهمت علی نوراوغلو همبازی شده است.

 

 

قد و وزن دیلان تلکوک

 

قد دیلان ۱.٧۴ سانتی متر و وزن وی ۵۴ کیلوگرم است.

 

 

همسر و روابط خصوصی دیلان تلکوک

 

دیلان در سال ٢۰۱٩ وارد رابطه عاشقانه با بازیگر ترک، برکای هاردال شد و در عرض ۴ ماه با او نامزد و پس از مدت کوتاهی با وی ازدواج کرد. رسانه های ترک که از این عجله متعجب شده و شایعاتی مبنی بر حامله بودن تلکوک را مطرح کردند.

 

همسر و دوست پسر دیلان تلکوک

 

برکای پس از شنیدن این شایعات عصبانی شده و به خبرنگاران چنین گفته است: “دوستان، این آخرین باری هست که بهتون هشدار میدم. به شایعاتی که راجع به همسرم، جونم و عزیزم منتشر می کنید، توجه کنید. دفعه بعد هشدار نمیدم!”

 

عکس های عروسی دیلان تلکوک و برکای هاردال

 

اینستاگرام دیلان تلکوک

 

دیلان در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۴۴۹ هزار دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های دیلان تلکوک

 

٢۰۱۵- سریال Muhtesem yuzyil kosem (حریم سلطان) در نقش الیف

 

٢۰۱٧- سریال Evlat kokusu (بوی فرزند) در نقش جمره

 

٢۰۱٧- سریال Meryem (مریم) در نقش الا

 

٢۰۱٧- سریال Nerdesin birader (کجایی برادر) در نقش اجه

 

٢۰۱٨- سریال ۸٫Gun (روز ۸) در نقش دمت

 

٢۰۱٨- سریال Halka (حلقه) در نقش ایرم

 

٢۰۱٩- سریال Guvercin (کبوتر) در نقش بتول

 

از دست ندهید