بیوگرافی و عکس های زیبای غمزه ارچل ( خواهر هانده ارچل ) و همسر و فرزندش

غمره ارچل (به ترکی Gamze Erçel) متولد ۲۷ اسفند ۱۳۷۰ در بالیکسیر ترکیه؛ بازیگر و خواهر بازیگر معروف، هانده ارچل است. اگر کنجکاو هستید تا در مورد زندگی غمزه ارچل بیشتر بدانید، سایت وای آره را همراهی کنید: 

 

خانواده و تحصیلات 

 

خانواده و تحصیلات غمزه ارچل

 

مادر غمزه و هانده ارچل در سال ۲۰۱۹ بر اثر سرطان درگذشت. غمزه فارغ التحصیل رشته ی طراحی مد و منسوجات از دانشگاه چاناککاله ۱۸ مارت است.

 

 

او همچنین بنیان گذار برند weareflowers است. غمره که یک سال از خواهرش هانده بزرگتر است، در زمینه طراحی پیراهن مردانه فعالیت دارد. غمره در سال ۲۰۱۲ با شرکت در مسابقه‌ای بنام Miss Face of Cinema، عنوان زیبای سینما را به دست آورد.

 

فیلم ها و سریال های غمزه ارچل

 

او در پروژه های تلویزیونی درخت زندگی (با بازی بیضا شکرجی، زینب آیدمیر، اوزگه اوزبرک، تولگا گولچ)، مدرسه دیوانه (هانده ارچل، پاشان ییلمازل، دویگو چتین کایا) و عشق حرف حالیش نمیشه (بوراک دنیز، هانده ارچل، مروه چائیران، دمت گول، اوغوزهان کاربی) حضور پیدا کرده و در سریال به امید نمیشه دستبند زد (با بازی ملیسا شنولسون، زینب باستیک، بوراک داکاک، نازلی بولوم)، با نقش سیمگه ظاهر شده است.

 

 

قد و وزن غمزه ارچل 

 

قد و وزن غمزه ارچل

 

قد غمزه ۱.۶۹ سانتی متر بوده و وزن وی ۵۵ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و روابط خصوصی غمزه ارچل 

 

غمره متاهل است. او از سال ۲۰۱۶ با فردی بنام جانر ییلدریم دوست بود و در سال ۲۰۱۹ با وی ازدواج کرد. جانر و غمره در همین سال صاحب دختری بنام آیلین شدند.

 

همسر و روابط خصوصی غمزه ارچل 
عکس بدون آرایش غمزه در کنار همسرش جانر ییلدریم

 

 نام آیلین، نام مادر غمره و هانده بود که غمزه به یاد مادرش، این اسم را روی دخترش گذاشته است. هانده ارچل همواره، عکس هایی از خود و خواهرزاده اش را در اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد. 

 

عکس فرزند غمزه ارچل

 

پیج اینستاگرام غمره ارچل 

 

پیج اینستاگرام غمره ارچل 

 

غمزه ارچل در اینستاگرام حضور فعالی دارد و در مدت کمی توانسته است دنبال کنندگان خود را به ۴٫۸ میلیون نفر برساند. 

 

از دست ندهید