بیوگرافی کامل برک جانکات (Berk Cankat) به همراه روابط خصوصی

برک جانکات (به ترکی Berk Cankat ) با نام کامل عمر برک جانکات متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۳، بازیگر و گرافیست ترک است. برک متولد آنکارا بوده و فعالیت بازیگری را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرده است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی کامل برک جانکات بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده و تحصیلات

خانواده ی برک اصالتا اهل قفقاز هستند. او به خاطر کار پدرش که معمار بوده کودکی خود را در شهر های اسکی شهیر، هاتای و آنکارا گذرانده است. برک پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان وارد دانشگاه بیلکنت شده و در سال ۲۰۰۷ از رشته ی طراحی گرافیک از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است.  

خانواده و تحصیلات برک جانکات

آعاز کار حرفه ای 

برک جانکات در دوران دانشگاه به هیچ وجه به بازیگری فکر نمیکرد. او پس از به پایان رساندن تحصیلاتش به همراه دوست صمیمی خود به استانبول آمد تا به عنوان گرافیست در این شهر مشغول به کار شود.

 

برک پس از مهاجرت به استانبول تصمیم گرفت به حرفه ی بازیگری روی بیاورد و به همین دلیل شروع به شرکت در کلاس های بازیگری آکادمی ۳۵ Bucuk کرد.

بیوگرافی و تحصیلات برک جانکات

برک جانکات پس از بازی در تئاتر های مختلف برای اولین بار با سریال بهت یه راز میگم مقابل دوربین تلویزیون حاضر شد و با بازیگرانی چون دمت اوزدمیر، اکین کوچ و مراد هان همبازی شد.

 

 برک پس از بازی خوب خود در این سریال، در سال ۲۰۱۴ با نقش جم در سریال جزر و مد حاضر شد و در سال ۲۰۱۴ با نقش جمال در کنار گیزم کاراجا، مهمت علی نور اوغلو و احمد ممتاز نقش اصلی سریال دهاتی زیبا را بر عهده گرفت.

بیوگرافی برک جانکات بازیگر نقش جمال در سریال دهاتی زیبا

یرک جانکات در سال ۲۰۱۵ در سریال معروف حریم سلطان با نقش اسکندر (الکس) ظاهر شد و در کنار بازیگران مطرحی همچون برن سات، هولیا آوشار و ویلدان آتاسور، بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد.

 

بازی اخیر برک جانکات مربوط به سریال آینه شکسته است. او با نقش اوعور در این سریال ظاهر شده است.

 

علایق برک جانکات 

طبق گفته ی برک، او بر خلاف ظاهر سرد خود، بسیار خون گرم و خجالتی است. او به خانواده‌ی خود وابستگی زیادی دارد و عاشق بچه هاست. برک، خوبی دیگران را به هیچ وجه فراموش نمی کند و دوست دارد خوبی آن ها را چندین برابر جبران کند.

علایق برک جانکات 

او نقطه ضعف خود را زود عصبانی شدنش میداند و چیزی که در خانوم ها او را جذب می کند ساده بودن، اصالت، قدرت و توانایی جذب طرف مقابل است.

 

او همچنین عنوان کرده است که اهل مسافرت نیست اما چون عاشق رمان های عکس دار کره‌ای است، خیلی دوست دارد به این کشور سفر کند و زندگی مردم این کشور را از نزدیک ببیند.

 

برک جانکات همچنین دوست دارد خانم ها برای دوستی با او پیش قدم شوند چون نمیتواند آن‌ها را درک کند و اگر از کسی خوشش بیاید برای پیش قدم شدن خجالت می کشد.

علایق  و بیوگرافی برک جانکات بازیگر جذاب ترک

بازیگرانی همچون برد پیت، تام هاردی و دنیل دی لویس بازیگران مرد مورد علاقه او هستند و از بین خانوم ها نیز به مگان فاکس علاقمند است. برک موسیقی را نیز بسیار دوست دارد و گروه موزیک مورد علاقه ی او king of leon است.

 

قد و وزن برک جانکات

قد برک جانکات ۱۸۵ سانتی متر و وزن او ۷۵ کیلوگرم است.

قد و وزن برک جانکات

همسر و نامزد برک جانکات 

برک جانکات مجرد است. او از سال ۲۰۱۸ و پس از همبازی شدن با پینار دنیز در سریال یک تند باد، رابطه ی خود را با وی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۹ از او جدا شد. پینار متولد ۱۹۹۴ بوده و ۱۰ سال با برک اختلاف سنی دارد.

همسر و نامزد برک جانکات 
برک جانکات و پینار دنیز

 

اینستاگرام برک جانکات 

برک در شبکه ی اینستاگرام ۶۲۶ هزار دنبال کننده دارد.

اینستاگرام برک جانکات 

فیلم ها و سریال های برک جانکات 

٢۰۱٣- سریال Sana bir sir verecegim (بهت یه راز میگم)  نقش ساواش 

٢۰۱۴- سریال Medcezir (جزر و مد) در نقش جم 

٢۰۱۴- سریال Guzel koylu (دهاتی زیبا) نقش جمال 

٢۰۱۵- سریال Muhtesem yuzyil kosem (حریم سلطان) نقش الکس/ اسکندر 

٢۰۱٧- سریال yildizlar sahidim (ستاره ها شاهدم هستن) نقش آراس 

٢۰۱٨- سریال Gulizar (گلزار) در نقش مراد 

٢۰۱٨- سریال Bir deli ruzgar (یک تند باد) در نقش اوعور 

٢۰۱٨- سریال Kirik ayna ( آینه شکسته) در نقش اوعور

از دست ندهید