ایلایدا ایلدیر(ilayda ildir): اگر بازیگر نمی‌شدم حتما معلم زبان انگلیسی می‌شدم- بیوگرافی کامل وعکس‌های جدید

ایلایدا ایلدیر(به لاتین ilayda ildir) بازیگر زیبا و جذاب ترک می‌باشد که اخیرا با بازی در سریال اکشن و پرطرفدار قول (Soz) بسیار شناخته شده است.

تولد، تحصیلات و آغاز کار حرفه ای

ایلایدا ایلدیر متولد ۱۰ فوریه ۱۹۹۶ در استانبول است. او دارای یک برادر کوچکتر به نام آردا است. این بازیگر زیبا که در‌حال حاضر دانشجو رشته تئاتر و زبان انگلیسی دانشگاه یدی تپه است بصورت همزمان کار بازیگری را نیز دنبال می‌کند.

بیوگرافی و تحصیلات ایلایدا ایلدیر

ایلایدا کار خود را با بازی در فیلم تبلیغاتی D-Smart آغاز کرد و با بازی در تبلیغات کوکاکولا، Avon،Tadini Cikar و Yogo به کار خود ادامه داد. او در سال ۲۰۱۷ و با برعهده‌ گرفتن یک نقش کوچک بنام بیلگه در سریال رمانتیک ـ درام عشق حرف حالیش نمیشه  کار بازیگری را بصورت جدی شروع کرد. 

نقش‌های اصلی این سریال را هانده ارچل و بوراک دنیز بر‌عهده داشتند. ایلایدا پس از اتمام این سریال، بازی در سریال قول را آغاز کرد. وی در نقش نازلی(دختر سرهنگ اردم) ظاهر شد و از ابتدای فیلمبرداری این سریال یعنی از آوریل ۲۰۱۷ تا پایان آن در آوریل ۲۰۱۹، در این سریال حضور داشت. 

ایلایدا ایلدیر: اگر بازیگر نمی‌شدم حتما معلم زبان انگلیسی می‌شدم

ایلایدا در‌ مصاحبه‌ای اعلام کرده است که اگر بازیگر نمی‌شد حتما شغل معلمی زبان انگلیسی را انتخاب می‌کرد. او همچنین علاقه زیادی به نقاشی دارد و نقاشی با زغال را بخوبی انجام می‌دهد. ایلایدا علاوه‌بر تسلط به انگلیسی، اسپانیایی را نیز بخوبی صحبت می‌کند و در کلاس‌های طرز‌ بیان نیز شرکت می‌کند. 

علایق ایلایدا ایلدیر

دوست پسر و همسر ایلایدا ایلدیر

ایلایدا ازدواج نکرده و مجرد است. او از سال ۲۰۱۶ وارد رابطه عاشقانه با بازیگر و مهندس ترک، علیجان اوکوموش شده است. از‌جمله فیلم‌های معروف علیجان می توان به سریال کمدی Kalk Gidelim اشاره کرد.  

علیجان اوکوموش دوست پسر ایلایدا ایلدیر

قد و وزن ایلایدا ایلدیر

ایلایدا دارای قدی ۱.۶۷ سانتی متری و وزنی ۵۳ کیلوگرمی است.

علایق

ایلایدا علاقه زیادی به جنگل و دریا دارد و زمان‌های خالی خود را در این مکان‌ها به‌گردش می‌پردازد. او به سلامت و اندام خود بسیار اهمیت می‌دهد و اهل تنقلات و غذاهای آماده نیست. ایلایدا همچنین رابطه دوستانه و صمیمانه‌ای با آیبوکه پوسات، آیتاچ شاشماز و ارن وردم دارد.

اینستاگرام ایلایدا ایلدیر

 ایلایدا ایلدیر در شبکه‌های اجتماعی از‌جمله اینستاگرام بسیار فعال است و در‌حال حاضر بیش از ۹۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

فیلم‌ها و سریال‌های ایلایدا ایلدیر

۲۰۱۶- Ask Laftan Anlamaz (عشق حرف حالیش نمیشه) – سریال تلویزیونی

۲۰۱۷- Bekar Bekir (بکیر مجرد)- فیلم سینمایی

۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹- Soz (قول) – سریال تلویزیونی

 

از دست ندهید