بیوگرافی کامل و عکس های جذاب آصلی بکیر اوغلو 

آصلی بکیر اوغلو ( به ترکی Aslı Bekiroğlu ) متولد ۲۵ آبان ۱۳۷۴ در استانبول؛ بازیگر جوان و زیبای ترک است که اخیرا شاهد بازی خوب وی در سریال هایی همچون دروغ شیرین من، و انجمن جت بوده ایم.

 

در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی کامل ‌‌‌و‌ عکس های زیبای آصلی بکیر اوغلو را تقدیمتان کنیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و تحصیلات آصلی بکیر اوغلو

 

آصلی به غیر از خود یک خواهر ۱۸ ساله دارد که به گفته خودش بسیار باهوش است. مادر آصلی اصالتا اهل شهر ریزلی و خانه دار و پدرش اهل ترابوزون است. پدر آصلی مدتی مهندسی ساختمان انجام داده و در حال حاضر در زمینه وام فعالیت دارد.  

 

خانواده و تحصیلات آصلی بکیر اوغلو

 

 آصلی در مصاحبه‌ای گفته است که پدر و مادرش بسیار به تغذیه سالم اهمیت میدهند و مادرش همواره ورزش می کند. او با اینکه در دوران دبیرستان توانسته بود به تیم ملی شنا راه یابد اما مجبور شده تا این رشته را رها کند.

 

 

 با اینکه آصلی بعدا دوباره به شنا روی آورده اما نتوانسته به خوبی گذشته شنا کند. او اخیرا مدتی در رشته کراس فیت فعالیت کرده و در حال حاضر نیز در کلاس های خصوصی ژیمناستیک شرکت دارد.    

 

 

آصلی در دبیرستان ایتالیایی استانبول تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته تغذیه و رژیم از دانشگاه باغچه شهیر است.

 

 

 او به دلیل آنکه دوست داشت خواننده شود، حدود شش سال و به صورت نیمه وقت در کنسرواتور دولتی دانشگاه استانبول درس های خوانندگی را فرا گرفته و به یادگیری درس هایی همچون ساز گیتار و آرپ پرداخته است اما بدلیل اینکه نتوانسته درس های آرپ و سلفژ را با موفقیت سپری کند، از کنسرواتور اخراج شده است! 

 

 

آغاز کار بازیگری 

 

آصلی بکیر اوغلو با ویدیو های کوتاهی که در شبکه اجتماعی Vine منتشر کرد، معروف شد و به سرعت توجه کارگردانان را به خود جلب کرد. او که با پیشنهاد دوستش، ساخت ویدیو در این شبکه ی اجتماعی را آغاز کرده بود، به سرعت توانست پیشنهاد بازی در آگهی های تبلیغاتی و سریال ها را دریافت کند.

 

 

 آصلی برای اولین بار با سریال منو اینطوری دوست داشته باش در سال ۲۰۱۳ به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن در سریال لبخند کافیه به هنرنمایی پرداخت. آصلی در سال ۲۰۱۶ وارد کادر سریال به جای هر دوتامون شد و در سال ۲۰۱۷ در کنار افرادی همچون ازگی ایوب اوغلو، اوغوزهان کوچ و بهار شاهین به ایفای نقش در فیلم سینمایی دوست همسفر من پرداخت.

 

 

آخرین بازی آصلی بکیر اوغلو مربوط به سریال دروغ شیرین من در سال ۲۰۱۹ است. بازیگران اصلی سریال دروغ شیرین من را افرادی همچون فورکان پالالی، سدا تورکمن، اجه کوکنلی و ملک تانکر تشکیل می دهند.

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی آصلی بکیر اوغلو

 

آصلی عاشق خواندن ترانه و کشیدن نقاشی با خواهرش است. او برای زیبایی صورتش از محصول خاصی استفاده نمی کند اما بصورت مداوم از مرطوب کننده استفاده می کند و دوست ندارد مدام از یک مارک آرایشی استفاده کند. آصلی آرایش‌اش را با گلاب پاک می کند و تا جایی که بتواند کمتر غذا می خورد.

 

حقایق جالب در مورد زندگی آصلی بکیر اوغلو

 

او به هیچ وجه در زندگی استرس ندارد و انرژی‌اش بیش از حد است. آصلی به نقش های منفی نیز بسیار علاقمند است. او در رابطه، خود را شخص بسیار حسودی معرفی کرده و دوست دارد تا طرف مقابلش نیز مثل خودش حسود باشد.

 

 

 آصلی معمولا صبح ها خیلی زود از خواب بیدار می شود و چندان اهل تماشای تلویزیون نیست. او حتی اگر پول زیادی هم داشته باشد، ولخرجی نمی کند. این بازیگر توانا، زیبایی اصلی را زیبایی درونی و زیبایی یک زن را در یک صورت طبیعی و در یک لب خندان می داند.

 

 

آصلی قدم زدن در ساحل را دوست دارد و عاشق شهرت است. او ۵۰ درصد از موفقیتش را مدیون چهره اش است و عاشق چیز های جدید و رنگارنگ است. او دوست ندارد از خودش صحبت کند و مردم از احساساتش خبردار شوند.

 

 

او همچنین گفته است که از چهره خودش بخصوص لبخند و موهایش بسیار خوشش می آید.

 

 

قد و وزن اصلی بکیر اوغلو 

 

قد اصلی ۱.۶۲ سانتی متر و وزن او ۵۲ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد اصلی بکیر اوغلو 

 

آصلی مجرد است و در سال ۲۰۱۹ مدتی وارد رابطه با یک دی جی ترک بنام جان کوچکان شد. عکس های خصوصی این دو در فضای مجازی پخش شد و جنجال زیادی نیز بوجود آورد. جان دانشجوی دندانپزشکی بود. آصلی قبلا با فردی بنام بارتو اورکمز که مدیر یک کافه است، رابطه داشت. 

 

همسر و دوست پسر اصلی بکیر اوغلو 
آصلی در کنار جان کوچکان

 

پیج اینستاگرام آصلی بکیر اوغلو 

 

آصلی در اینستاگرام فعال است و در حال حاضر ۱ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

فیلم ها و سریال های آصلی بکیر اوغلو 

 

۲۰۱۳- سریال Beni Boyle sev (منو اینطوری دوست داشته باش)

 

۲۰۱۵- سریال Adi mutluluk (به اسم خوشبختی) در نقش سرا 

 

۲۰۱۶- سریال Gulumse Yeter (لبخند کافیه) در نقش یاسمین 

 

۲۰۱۶- سریال ikimizin Yerine (به جای هر دوتامون) در نقش جیلان 

 

۲۰۱۷- فیلم سینمایی Yol Arkadasim (دوست همسفر من)

 

۲۰۱۸- سریال Jet Sosyete (انجمن جت) در نقش ملکه 

 

۲۰۱۹- سریال Benim Tatli Yalanim (دروغ شیرین من) در سونا دوعان 

 

۲۰۲۱- سریال Yetiş Zeynep ( زینب به دادم برس ) در نقش زینب 

 

۲۰۲۱- فیلم سینمایی Aşkım Bahardı در نقش بهار 

 

۲۰۲۲- فیلم سینمایی Sen ve Ben ( تو و من ) در نقش موجده 

 

۲۰۲۲- فیلم سینمایی فیلم Bandırma Füze Kulübü در نقش زهرا 

 

۲۰۲۲- فیلم سینمایی Sonsuza Dek Nedime در نقش جمره 

 

۲۰۲۲- مسابقه ?Maske Kimsin Sen ( کی پشت ماسکه؟ ) – خودش  

 

۲۰۲۳- فیلم سینمایی Hayatımız Roman در نقش اویکو 

 

از دست ندهید