بیوگرافی کامل و عکس های جذاب گلپر اوزدمیر Gülper Özdemir

گلپر اوزدمیر ( به ترکی Gülper Özdemir ) متولد ٢٧ آبان ۱٣۶٩ در فرانکفورد آلمان است. در این مطلب به بیوگرافی کامل گلپر اوزدمیر خواهیم پرداخت. با وای آره همراه باشید:

 

 

خانواده و تحصیلات گلپر اوزدمیر 

 

والدین گلپر اصالتا اهل شهر سسنوپ ترکیه هستند. پدر گلپر برای تحصیل در مقطع فوق‌لیسانس اقتصاد به فرانکفورد رفته و پس از آن مادر گلپر را پیش خود آورده است. مادر گلپر همزمان با تحصیل همسرش، در فرانکفورد به کار مشغول شده و گلپر نیز در این شهر متولد شده است. گلپر در فرانکفورت دوستان زیادی از فرهنگ های مختلف همچون ایتالیایی، آلمانی، آفریقایی، ایرانی و غیره پیدا کرده است.   

 

خانواده و تحصیلات گلپر اوزدمیر 

او در دوران دبیرستان با تئاتر آشنا شده و پس از آن بر روی صحنه ی تئاتر رفته است. گلپر در ۱۶ سالگی علارغم مخالفت پدر و مادرش، به تور دور دنیا رفته و از کشور ها و شهرهایی هنچون مالت، هندوستان، آفریقای جنوبی، دبی، پاریس نیویورک دیدن کرده است.

 

 

گلپر اوزدمیر تحصیلات خود را در دانشگاه ترومن استیت گذرانده و بصورت همزمان، هم کار کرده و هم به بازی در تئاتر پرداخته است. او مدتی در فرانکفورد، گارسون بوده، به آموزش بچه های اوتیسمی پرداخته و در تئاتر کودکان نیز مشغول بکار شده است.

 

 

 وی زمانیکه به کار گارسونی مشغول بوده، با یک اکیپ ترک از آژانس بازیگری آشنا شده است. اعضای این اکیپ به او گفته اند که چهره اش خیلی زیباست و از گلپر درخواست کرده اند تا تعدادی از عکس هایش را برای تست به آن ها بدهد.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب گلپر اوزدمیر

سه سال از این دیدار گذشته و کسی با گلپر تماس نگرفته تا اینکه گلپر به نیویورک رفته و یکی از اعضای این اکیپ او را پیدا کرده است و پیشنهاد بازی نقش اصلی در سریال فیلینتا را به او داده است؛ با اینحال، گلپر به خاطر درس های دانشگاه، تنها یک روز در هفته وقت آزاد داشته و نتوانسته وارد کادر این سریال شود. در نهایت گلپر پس از اتمام دانشگاه و دریافت مجدد پیشنهاد بازیگری، وسایلش را جمع کرده و به استانبول آمده است.

 

 

طبق گفته ی گلپر او وقتی وارد استانبول شده، یک شوک فرهنگی را گذرانده و براحتی به این شهر عادت نکرده است و بعد ها به آن علاقمند شده است. گلپر همچنین خود را شهروند دنیا معرفی کرده است و خود را متعلق به یک ملیت خاص نمیداند.

 

 

آغاز کار بازیگری

 

گلپر اوزدمیر برای اولین بار با سریال دوست داشتن رو به من یاد بده به دنیای بازیگری قدم گذاشت و در کنار افرادی همچون کادیر دوغولو، سدا باکان، مصطفی اوتونداغ و ایلایدا علیشان اولین نقش خود را تجربه کرد. او سپس در سه سریال دیگر بنام های سرنوشت سیاه، اسیر و  عشق فرشته ها نیز به هنرنمایی پرداخت.  

 

فیلم ها و سریال های گلپر اوزدمیر

آخرین بازی گلپر اوزدمیر مربوط سریال قصه گل سرخ یا قصه رز در سال ۲۰۲۲ است. 

 

 

قد و وزن گلپر اوزدمیر 

 

قدر گلپر ۱.٧۶ سانتی متر و وزن او ۵٧ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد گلپر اوزدمیر 

 

گلپر مجرد است. او در مصاحبه ای اعلام کرده است که به سختی عاشق می شود. گلپر مدتی است که بازیگر ترک، مهمت آیکاچ ( Mehmet Aykaç ) رابطه دارد. 

 

 

اینستاگرام گلپر اوزدمیر 

 

اینستاگرام گلپر اوزدمیر گلپر در اینستاگرام فعال است و در حاضر ۵۰۴ هزار نفر دنبال کننده دارد.  

 

 

فیلم ها و سریال های گلپر اوزدمیر 

 

٢۰۱۶- سریال Bana Sevmeyi Anlat (دوست داشتن رو به من یاد بده) در نقش سیمگه 

 

٢۰۱٧- سریال Kara Yazi ( سرنوشت سیاه) در نقش دریا 

 

٢۰۱٧- سریال Tutsak (اسیر) در نقش الیف 

 

٢۰۱٨- سریال Meleklerin Aski (عشق فرشته ها) در نقش ملک 

 

٢۰۱٩- سریال Sen Anlat Karadeniz (تو بگو کارادنیز) در نقش هازان 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Bir Zamanlar Kıbrıs/Kıbrıs: Zafere Doğru در نقش آیشن اینان 

 

۲۰۲۲- سریال Gül Masalı ( قصه گل سرخ / قصه رز ) در نقش گونجا آیدین 

از دست ندهید