ثروتمند ترین مدل های جهان در سال ۲۰۱۹ چه کسانی هستند؟

آیا تابحال از خود پرسیده اید که مدل ها ی جهان چقدر درآمد دارند و ثروتمند ترین مدل های جهان چه کسانی هستند؟ ما در این لیست، ٢۰ نفر از ثروتمند ترین مدل های جهان در سال ٢۰۱٩ را به شما معرفی خواهیم کرد. با وای آره همراه باشید

 

 

٢۰. هایدی کلوم (Heidi Klum) 

ثروت خالص: ٩۰ میلیون دلار 

 

هایدی کلوم (Heidi Klum) 

 

هیدی کلوم؛ مدل، تاجر، خواننده و شخصیت تلویزیونی اهل آلمان است. هایدی مدل نشریه  Sports Illustrated Swimsuit بوده و اولین فرد آلمانی در طول تاریخ این کشور است که در سال ۱٩٩٩، عنوان فرشته خانه مُد ویکتوریا سکرت را از آن خود کرد.

 

 

۱٩. ال مکفرسون (Elle Macpherson) 

ثروت خالص: ٩۵ میلیون دلار 

 

ال مکفرسون (Elle Macpherson) 

 

ال مکفرسون؛ مدل سابق استرالیایی است. این سوپر مدل مشهور، سابقه همکاری با بسیاری از برند های پر فروش جهان را در کارنامه ی خود دارد. بزرگترین موفقیت ال مکفرسون در عرصه مدلینگ به دهه ۱٩٩۰ و همکاری با برند مشهور و انگلیسی lingerie باز میگردد.

 

 

۱٨. سیل جانسون (Sale Johnson) 

ثروت خالص: ۱۰۰ میلیون دلار 

 

سیل جانسون (Sale Johnson) 

 

سیل جانسون یک فعال اجتماعی و مدل سابق آمریکایی است که در سنت لوئیز میسوری و در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد. جانسون فعالیت اولیه خود را به عنوان یک مدل آغاز کرد و در سال ۱٩٧٧ با وودی جانسون ازدواج کرد. وودی، صاحب میلیاردر شرکت Johnson & Johnson است.

 

 

۱٧. سابرینا گینس (Sabrina Guinness) 

ثروت خالص: ۱۰۰ میلیون دلار 

 

سابرینا گینس (Sabrina Guinness) 

 

سابرینا گینس؛ فعال اجتماعی، کار فرما و مدل سابق بریتانیایی است. او وارث خانواده گینس است. خانواده وی به خاطر فعالیت در زمینه تولید آبجو، بانکداری، سیاست و فعالیت های دینی، مشهور هستند.

 

 

۱۶. لیدیا هرست شاو (Lydia Hearst-Shaw) 

ثروت خالص: ۱۰۰ میلیون دلار 

 

لیدیا هرست شاو (Lydia Hearst-Shaw) 

 

لیدیا هارست شاو؛ بازیگر، مدل و نویسنده آمریکایی است. هارست در دانشگاه  Sacred Heart در رشته ارتباطات و فناوری تحصیل کرد تا اینکه وارد صنعت مد شد. او در جلد مجلات متعددی همچون مجله مُد و فشن وگ ایتالیا ظاهر شده است.

 

 

۱۵. ایمان (iman) 

ثروت خالص: ۱۰۰ میلیون دلار 

 

ایمان (iman) 

 

ایمان؛ بازیگر، کارآفرین و مدل سومالیایی- آمریکایی سابق است. ایمان با نام کامل ایمان محمد عبدالمجید، متولد ٢۵ جولای ۱٩۵۵ در سومالی است. ایمان توسط یک عکاس در موگادیشو، پایتخت سومالی کشف شد.

 

 

۱۴. سیندی کرافورد (Cindy Crawford) 

ثروت خالص: ۱۰۰ میلیون دلار 

 

سیندی کرافورد (Cindy Crawford) 

 

سیندی کرافورد؛ مدل و تاجر آمریکایی است. سیندی هنگامی که ۱۶ سال داشت در حالی که مشغول کار در یکی از کشتزار های ذرت ایلینوی بود، کشف شد. پس از آن، سیندی به اندازه ای مورد توجه قرار گرفت که در سن ۱٧ سالگی در مسابقات سالانه Elite Model Management’s Look شرکت کرد و نفر دوم این مسابقات شد.

 

 

۱٣. سوفیا ورگارا (Sofia Vergara) 

ثروت خالص: ۱۰۰ میلیون دلار

 

سوفیا ورگارا (Sofia Vergara)  

سوفیا ورگارا؛ بازیگر، مدل، مجری تلویزیون و کارآفرین اهل کلمبیا است. طبق گفته فوربس، سوفیا یکی از پر در آمد ترین هنرپیشه های جهان است. سوفیا ورگارا به لطف بازی در سریال خانواده مدرن در بین سال های ٢۰۱۱ و ٢۰۱٢ با بدست آوردن ۱٩ میلیون دلار، درآمدی بالاتر از کیم کارداشیان و اوا لونگوریا داشت.

 

 

۱٢. جوئانیتا جوردن (Juanita Jordan) 

ثروت خالص: ۱٧۰ میلیون دلار 

 

جوئانیتا جوردن (Juanita Jordan) 

 

جوئانیتا جوردن یکی از مدل های بازنشسته است که در حال حاضر از ثروت خالص قابل توجهی برخوردار است. او از سال ۱٩٨٩ تا ٢۰۰۶ با بازیکن سابق و معروف بسکتبال یعنی مایکل جوردن ازدواج کرده بود. 

 

 

۱۱. جین هولزر (Jane Holzer) 

ثروت خالص: ٢۰۰ میلیون دلار 

 

جین هولزر (Jane Holzer) 

 

جین هولزر؛ مدل سابق، بازیگر، تهیه کننده و کلکسیون دار هنری است. او در دوران فعالیت مدلینگ با نام بیبی جین هولزر نیز شناخته می شد. جین هولزر تهیه کنندگی فیلم هایی همچون  Kiss a Spider Woman،Spike of Bensonhurst و Naked Tango را برعهده داشته است.

 

 

۱۰. ایرینا آبرامویچ (Irina Abramovich)

ثروت خالص: ٢٣٢ میلیون دلار 

 

ایرینا آبرامویچ (Irina Abramovich)

 

ایرینا آبراموویچ؛ مدل سابق روسی است که بیشتر با عنوان همسر سابق میلیاردر، سرمایه گذار و سیاستمدار معروف، رومان آبراموویچ شناخته می شود. 

 

 

٩. تامارا اکلستون (Tamara Ecclestone) 

ثروت خالص: ٣۰۰ میلیون دلار 

 

تامارا اکلستون(Tamara Ecclestone) 

 

تامارا اکلستون؛ مدل، شخصیت تلویزیونی و فعال اجتماعی اهل بریتانیا است. تامارا دختر بزرگ مدل سابق، اسلاویکا اکلستون است. تامارا اکلستون، برنامه تلویزیونی مخصوص به خود بنام تامارا اکلستون را دارد که پخش آن از سال ٢۰۱٢ آغاز شده است.

 

 

٨. پاریس هیلتون (Paris Hilton) 

ثروت خالص: ٣۰۰ میلیون دلار 

 

پاریس هیلتون (Paris Hilton) 

 

پاریس هیلتون؛ مدل، طراح مد و بازیگر اهل نیویورک است. هیلتون، کسب و کار های بسیاری از جمله خط تولید کفش، CD و حق امتیاز فیلم را مدیریت می کند.

 

 

٧. کایلی جنر (Kylie Jenner) 

ثروت خالص: ٣۰۰ میلیون دلار 

 

کایلی جنر (Kylie Jenner) 

 

کایلی جنر؛ شخصیت تلویزیونی، مدل، فعال اجتماعی و شخصیت معروف در شبکه های اجتماعی است. کایلی جنر با درخشش در برنامه Ei از سری مجموعه “پا به پای خانواده کارداشیان” که از سال ٢۰۰٧ آغاز شد در کنار خواهرانش ثروت و محبوبیت زیادی بدست آورد. جنر همچنین بنیانگذار و مالک شرکت آرایشی و بهداشتی Kylie Cosmetics است.

 

 

۶. رانده گربر (Rande Gerber) 

ثروت خالص: ٣۵۰ میلیون دلار 

 

رانده گربر (Rande Gerber) 

 

رانده گربر؛ مدل سابق و تاجر صنعت سرگرمی اهل آمریکاست. گربر، بنیانگذار شرکت های سرگرمی و تفریحی Midnight Oil و Gerber group است. او همچنین همسر یکی از ثروتمند‌ترین مدل های جهان یعنی سیندی کرافورد است.

 

 

۵. کیم کارداشیان ( Kim Kardashian) 

ثروت خالص: ٣۵۰ میلیون دلار

 

کیم کارداشیان ( Kim Kardashian) 

 

کیم کارداشیان؛ مدل و کارآفرین آمریکایی است. کیم کارداشیان برای اولین بار پس از حضور در برنامه “پا به پای خانواده ی کارداشیان” به همراه خانواده اش، به شهرت رسید. از آن زمان بود که کیم در صنعت مد و فشن، اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد.  

 

 

۴. ژیسل بوندچن (Gisele Bundchen) 

ثروت خالص: ٣۶۰ میلیون دلار 

 

ژیسل بوندچن (Gisele Bundchen) 

 

ژیسل بوندچن؛ سوپر مدل و تهیه کننده برزیلی است. ژیسل از سال ٢۰۰۴ یکی از پر درآمدترین مدل های جهان بوده است. او بر روی جلد مجلاتی همچون مجله وگ، مجله جی کیو، مجله اله، مجله فلیر و نیوزویک ظاهر شده است.

 

 

ثروتمند ترین مدل های جهان در سال ۲۰۱۹

 

 

٣. کیتی ایرلند (Kathy Ireland)

ثروت خالص: ٣۶۰ میلیون دلار 

 

کیتی ایرلند (Kathy Ireland)

 

کیتی ایرلند؛ مدل سابق، بازیگر، نویسنده و کارآفرین آمریکایی است. کیتی همچنین طراح ارشد شرکت برند مارکتینگ خود بنام kathy ireland Worldwide است.

 

 

٢. پترا اکسلستون (Petra Ecclestone) 

ثروت خالص: ۵۰۰ میلیون دلار 

 

پترا اکسلستون (Petra Ecclestone) 

 

پترا اکسلستون؛ مدل، طراح فشن و فعال اجتماعی بریتانیایی است. او از کودکی دوست داشت حرفه طراحی فشن را دنبال کند. پترا علاوه بر زبان انگلیسی، به زبان کروات نیز مسلط است و انگلیسی و ایتالیایی را متوجه می شود.

 

 

۱. اسلاوینکا اکسلستون (Slavica Ecclestone) 

ثروث خالص: ۱.٢ میلیارد دلار 

 

اسلاوینکا اکسلستون (Slavica Ecclestone) 

 

اسلاوینکا اکسلستون؛ مدل سابق اهل کرواسی است. او مادر پترا اکسلستون بوده و با بسیاری از طراحان معروف مُد جهان همکاری داشته است. اسلاوینکا اکسلستون در حال حاضر ثروتمندترین مدل جهان است.

از دست ندهید