دمت اوزدمیر و بیوگرافی جذاب او + روابط متعدد او تا ازدواج و طلاق از اوغوزهان کوچ

دمت اوزدمیر (به ترکی Demet Özdemir) متولد ٧ اسفند ۱٣٧۰ در یکی از دهستان های کوجائلی ترکیه؛ مدل، رقصنده و بازیگر سرشناس ترک است. در این مطلب به بیوگرافی کامل دمت اوزدمیرخواهیم پرداخت. با وای آره همراه شوید: 

 

 

خانواده و تحصیلات دمت اوزدمیر

 

دمت یک خواهر و یک برادر دارد و فرزند کوچک خانواده است. خواهر او ازدواج کرده است. زمانیکه دمت ٨ ساله بود، پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده اند. مادر بزرگ دمت از ترک های بلغارستان بوده و از بلعارستان به ترکیه مهاجرت کرده است.

 

 

بعد ها، مادربزرگ و برادر دمت به آلمان مهاجرت کرده اند. دمت پس از طلاق والدینش، به همراه مادر و خواهرش به استانبول مهاجرت کرده است.

 

خانواده و تحصیلات دمت اوزدمیر

 

خواهر دمت در استانبول کار کرده و دمت را به کالج فرستاده است. دمت مدتی وارد کادر رقص بنگو، خواننده ترک شد و پس از ۱.۵ سال مجبور شد تا مدرسه را رها کند و دوره دبیرستان را بصورت شبانه تمام کند.

 

 

او پس از جدا شدن از گروه بنگو، در سال های ٢۰۱٢ تا ٢۰۱٣ مدتی با گروه رقص Efes kizlari کار کرد. او در دوران دبیرستان سه ماه در کلاس های آموزش رقص شرکت کرد و پس از آن به مدت ٢ سال آموزش تئاتر دید.

 

بیوگرافی و عکس های زیبای دمت اوزدمیر

 

دمت بصورت همزمان در آگهی های تبلیغاتی نیز بازی کرد. او در سال ٢۰۰٩ با به عنوان رقاص، در کلیپ های Ates Et و Unut مصطفی صندل حضور پیدا کرد. دمت همچنین در سال ٢۰۱٢ در آگهی تبلیغاتی ایرلای Pegasus بازی کرد در سال ٢۰۱٣ با برند Blue jeans همکاری کرد. او با برند آرایشی Garnier و برند محصولات غذایی Fresh company نیز همکاری داشته است.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب دمت اوزدمیر

 

ماجرای ورود دمت اوزدمیر به عرصه بازیگری بدین صورت بوده است که یکی از دوستانش از او پرسیده است که آیا دوست دارد بازیگر شود یا نه و دمت با این سوال به فکر فرو رفته است. او پس از مدتی با خود گفته است که چرا نتواند بازیگر شود.

 

 

بدین ترتیب او ٢ سال آموزش بازیگری را گذرانده و پس از تست بازی در سریال رازی را به تو خواهم گفت، در این تست قبول شده است.

 

آغاز کار بازیگری 

 

فیلم ها و سریال های دمت اوزدمیر

 

دمت اوزدمیر در سال ٢۰۱٣ با سریال رازی را به تو خواهم گفت به دنیای بازیگری قدم گذاشت و سپس با نقش آلیا در سریال کورت سعید و شورا حاضر شد. نقش های اصلی این سریال را کیوانچ تاتلیتوغ و فرح زینب عبدالله بر عهده داشتند.

 

 

آخرین بازی دمت مربوط به سریال معروف پرنده سحرخیز در سال ٢۰۱٩ است. دمت اوزدمیر و جان یامان نقش های اصلی این سریال را بر عهده دارند. دمت و جان در سال ۲۰۱۹ در مسابقه خوانندگی اوسس ترکیه که مخصوص بازیگران برگزار شده بود نیز حضور داشت. 

 

حقایق جالب در مورد زندگی دمت اوزدمیر 

 

حقایق جالب در مورد دمت اوزدمیر

 

طبق گفته دمت، او حافظه ی ضعیفی در به یاد آوردن اسم افراد، تحصیلات و شغلشان دارد و آن چه برای او مهم است طرز صحبت کردن افراد و حسی است که به او منتقل می کنند.

 

 

دمت یک روز تعطیل خود را ورزش میکند. او اهل آرایش سنگین نیست و هرگز با آرایش سنگین به رختخواب نمی رود. سال گذشته، دمت بر روی صورت خود بوتاکس انجام داده است. قبلا افرادی همچون مریم اوزرلی، نورگل یشیل چای، فحریه اوجن و بنسو سورال نیز بوتاکس انجام داده بودند. دمت در اوقات بیکاری اش فیلم تماشا می کند و رفتن به تئاتر را بسیار دوست دارد. 

 

بیوگرافی خواندنی و عکس های جذاب دمت اوزدمیر

 

او پولی را که از رقص در می آورده، صرف بازیگری کرده است. طبق گفته دمت، او فرد با اراده ای است و اگر وارد کاری شود، باید در آن کار به موفقیت برسد. دمت در مورد عشق گفته است که عشق برای من مانند این است که میلیون ها شکلات خورده باشم! 

 

 

دمت رقص را بسیار دوست دارد و گفته است که رقصیدن در فیلم ها و سریال ها برای او شانس بزرگی است. طبق گفته ی دمت، او زن سرسختی است و بیشتر از اینکه به خودش فکر کند به فکر دیگران است و از دیدن غم دیگران ناراحت می شود.

 

 

 طبق گفته دمت، مادرش خیلی دوست داشت تا او وکیل شود و درس هایش نیز خیلی خوب بود. آنطور که دمت می گوید، هنوز هم که هنوز است مادرش وقتی او را در تلویزیون می بیند تعجب می کند. دمت با اولین پولی که گرفته، خواهر و مادرش را به خرید برده است. دمت بچه ها را دوست دارد و همینطور دوست دارد تا خواهرش بچه دار شود.

 

 

قد و وزن دمت اوزدمیر 

 

قد دمت ۱.٧۰ سانتی متر و وزن او ۵۶ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد دمت اوزدمیر 

 

همسر و نامزد دمت اوزدمیر 
دمت اوزدمیر در کنار یوسف چیم

 

دمت اوزدمیر تا به امروز با افراد زیادی همچون یوسف چیم، سچگین اوزدمیر، اوعوزهان اوزیاکوپ (بازیکن بشیکتاش) ،فورکان پالالی، افه دورو ( نامزد سابق گوکچه بهادر)، جان یامان رابطه داشته و در تعطیلات، با کان ییلدریم، بازیگر ترک نیز دیده شده بود. کان در مصاحبه ای به خبرنگاران گفته بود که عشقی بین او و دمت نیست و این خبر را خود خبرنگاران از خود در آورده اند. 

 

در اردیبهشت ۹۹، رسانه ها اعلام کردند که دمت اوزدمیر رابطه ی خود را با کرم بورسین آغاز کرده است اما این رابطه از سوی هیچ کدامیک تایید نشد. دمت در سال ۲۰۲۲، پس از مدتی رابطه با اوغوزهان کوچ، با وی ازدواج کرد. این زوج در بهار ۲۰۲۳ از یکدیگر جدا شده اند.  

 

اینستاگرام دمت اوزدمیر 

 

اینستاگرام دمت اوزدمیر

 

دمت اوزدمیر یکی از سلبریتی ها پرطرفدار اینستاگرام است و در حال حاضر ۱۵٫۶ میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های دمت اوزدمیر 

 

٢۰۱٣- سریال Sana Bir Sir verecegim (رازی را به تو خواهم گفت) در نقش آیلین

 

٢۰۱۴- سریال Kacak gelinler (عروس های فراری)

 

٢۰۱۴- فصل ۲ سریال Kurt Seyit ve sura  (گرگ سعید و شورا) 

 

٢۰۱۴- فیلم سینمایی Tut Sozunu در نقش دمت 

 

٢۰۱۵- سریال Cilek kokusu (بوی توت فرنگی) در نقش آسلی 

 

٢۰۱۶- سریال Ask yalani sever (عشق، دروغ رو دوست داره)

 

٢۰۱۶- سریال No:309 در نقش لاله 

 

٢۰۱٧- فیلم سینماییSen kiminle Danse ediyorsun  (تو با کسی میرقصی؟) در نقش آیسل 

 

٢۰۱٨- سریال Erkenci kus (پرنده ی سحرخیز) در نقش صنم

 

۲۰۲۱- سریال Doğduğun Ev Kaderindir ( سریال خانه تو سرنوشت توست) 

 

۲۰۲۲- سریال Dünyayla Benim Aramda (بین من و دنیا) 

 

۲۰۲۳- سریال Adim Farah (اسم من فرح)

 

از دست ندهید