سریال سیب ممنوعه : بازیگران فصل چهارم چه کسانی هستند؟

 همانطور که می دانید، سریال سیب ممنوعه از جمله سریال های پر طرفدار این روز هاست که اکثر دنبال کنندگان فیلم و سریال های ترکی با این سریال آشنایی دارند. در این میان، بسیاری از دنبال کنندگان این سریال منتظر هستند تا بدانند که فصل جدید سیب ممنوعه کی آغاز خواهد شد.

 

 در این مطلب، همراه سایت وای آره باشید تا زمان دقیق آغاز فصل جدید سریال سیب ممنوعه و بازیگران جدیدی که قرار است به این سریال بپیوندند را حضورتان معرفی کنیم. 

 

 

 فیلمبرداری فصل جدید سریال سیب ممنوعه کی آغاز خواهد شد؟ 

 فیلمبرداری فصل چهارم سریال سیب ممنوعه کی آغاز خواهد شد؟ 
با توجه به شروع بیماری کرونا و وقفه ای که در فیلمبرداری و پخش این سریال به وجود آمده بود، در نهایت شوال سام در این رابطه اظهار نظر کرده و گفته است که با وجود شیوع بیماری کرونا، فیلمبرداری این سریال ادامه پیدا خواهد کرد و بدلیل اینکه قسمت های اضافی برای پخش در این روز ها در دست نداریم، تصمیم گرفته شده است تا فیلمبرداری هر چه زودتر آغاز شود. فیلمبرداری فصل جدید این سریال از ۴ مرداد سال ۹۹ آغاز خواهد شد.

 

 

طبق برنامه ریزی ها، ‌پخش فصل جدید این سریال با بازی بازیگران اصلی این سریال یعنی طلعت بولوت، ادا اجه، شوال سام، نسرین جواد زاده و باریش کیلیچ، از شهریور ماه آغاز خواهد شد. ‌سریال سیب ممنوعه از فاکس تی وی پخش می شود و هر قسمت از آن حدود ۱۲۰ دقیقه است.
 

بازیگران جدید فصل چهارم سیب ممنوعه چه کسانی هستند؟ 

بازیگران جدید فصل چهارم سیب ممنوعه چه کسانی هستند؟ 
طبق اخبار منتشر شده، گوکان آلکان، بازیگر خوش چهره و سرشناس ترک، قرار است تا از قسمت ۷۳ این سریال، و در نقش کریم (نقش مقابل ادا اجه) در این سریال حضور پیدا کند. گوکان آلکان در سال های اخیر با بازی در سریال هایی همچون دار و ندار و ضربان قلب، محبوبیت زیادی بین بینندگان به دست آورده است.