زیباترین زنان ترکیه در سال ۲۰۱۹ به همراه بیوگرافی+عکس های جدید

زیباترین زنان ترکیه : ترکیه کشوری دوست داشتنی است که ترکیبی از چهره‌های آسیایی و اروپایی را در خود جای داده است. از زمان باستان، این کشور از‌نظر تنوع نژاد‌ها و نیز ادیان مختلف جزء کشور‌های مطرح بوده است. در این جا به معرفی زیباترین زنان ترکیه در سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم: 

۱. بیرجه آکالای

اولین نفر از لیست زیباترین زنان ترکیه که قصد معرفی وی را داریم متعلق به بیرجه آکالای است. بیرجه آکالای (به لاتین Birce Akalay)، بازیگر و مدل شناخته شده ترک است که در فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. بیرجه ۳۲ ساله متولد استانبول می‌باشد. وی در سال ۲۰۰۴، عنوان نفر سوم دختر شایسته ترکیه را بدست آورد.بیرجه آکالای بازیگر جذاب ترک

او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هالیچ است. بیرجه دو بار ازدواج کرده و در هر دو بار جدا شده است. ازدواج اول او در سال ۲۰۱۱ با مراد آنلمیش بود که رابطه آن‌ها تنها یک سال دوام آورد. بیرجه برای بار دوم در سال ۲۰۱۴ با سارپ لونت اغلو ازدواج کرد که در سال ۲۰۱۷ به دلیل خیانت لونداغلو از وی جدا شد.

۲. سینم کوبال

سینم کوبال (به لاتین Sinem Kobal) یکی دیگر از زنان زیبای ترک است. کوبال حرفه بازیگری خود را با حضور در فیلم ددی در نقش دیلارا گیریتلی آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بسیاری از‌جمله سر پا بایست، سلنا و نفس به نفس به ایفای نقش پرداخت.

سینم کوبال

علاوه‌بر‌این، کوبال ۲۹ ساله در تبلیغات تلویزیونی برندهایی همچون بینگو حضور پیدا کرده و در رشته والیبال نیز فعالیت می‌کند. وی روابط عاشقانه‌ای با آردا توران، فوتبالیست اف‌سی بارسلونا داشت اما در سال ۲۰۱۶ با کنان ایمیرزالی اوغلو ازدواج کرد.  

۳. سلن سویدر

سلن سویدر (به لاتین Selen Soyder) بازیگر، فعال اجتماعی و مدل حرفه‌ای اهل ترکیه است. سویدر در سال ۲۰۰۷ موفق به در‌یافت عنوان دختر شایسته ترکیه شد و توانست نماینده ترکیه در مراسم دختران شایسته جهان در چین باشد.

سلن سویدر بازیگر جذاب ترک

او در چند سریال از‌جمله شمیم عشق و عمر گل لاله به ایفای نقش پرداخته است. سلن در سال ۲۰۱۲ با تولگاهان ساییشمان ازدواج کرد اما رابطه آن‌ها تنها دو سال دوام آورد. این بازیگر زیبا علاوه بر مدلینگ و بازیگری به عکاسی و نویسندگی نیز علاقه زیادی دارد.

۴. مریم اوزرلی

مریم اوزرلی (به لاتینMeryem Uzerli)، بازیگر و مدل ترک-آلمانی و یکی از زیباترین زنان ترکیه و جهان است. اوزرلی در سال ۲۰۱۴، زیباترین زن جهان لقب گرفت. وی شهرت خود را با بازی در سریال خرم سلطان کسب کرد و موفق به دریافت جوایز متعددی از‌جمله جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر زن شد.

مریم اوزرلی بازیگر جذاب ترک

اوزرلی علاوه‌بر حرفه بازیگری در فیلم‌های تبلیغاتی مختلفی شرکت کرده و با برند‌های متعددی همکاری کرده است. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۲ توسط مجله GQ ترکیه، زن سال ترکیه لقب گرفت. وی پس از جدایی از دوست پسر خود به نام جان آتش اعلام کرد که از او باردار است و قصد نگه داشتن بچه‌اش را دارد. او در نهایت در ۱۰ فوریه ۲۰۱۴ دختر خود به نام لارا را به دنیا آورد.

۵. اویکو کارایل

اویکو کارایل (به لاتینOyku Karayel)، که بسیاری او را به مگان فاکس شبیه می‌دانند  یکی از زیبا‌ترین زنان ترکیه بشمار می‌رود. کارایل ۲۸ ساله علاوه‌بر حرفه بازیگری، در دانشگاه استانبول و در رشته هنر‌های دراماتیک مشغول‌به تحصیل است. کارایل در سریال‌های متعددی از‌جمله مرا فراموش نکن، چیز‌های خوب سمت ماست و ضربان قلب به ایفا نقش پرداخته است.

اویکو کارایل بازیگر جذاب ترک

این بازیگر جذاب بخاطر بازی در سریال ضربان قلب به همراه گوکان آلکان، موفق به دریافت جایزه بهترین زوج تلویزیونی شد. اویکو در سال ۲۰۱۸ با خواننده یهود ترک، جان بونومو ازدواج کرده است.

۶. هازال کایا

هازال کایا (به لاتین Hazal Kaya)، حرفه بازیگری خود را با بازی در سریال تلویزیونی Genco آغاز کرد. هازال در ۱ اکتبر ۱۹۹۰ در استانبول از پدر و مادری وکیل بدنیا آمد. او در سریال‌ها و فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته و علاوه‌بر زبان مادری خود به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نیز مسلط است.

هازال کایا بازیگر جذاب ترک

وی در‌حال حاضر یکی از جوان‌ترین سلبریتی‌های ترکیه به‌حساب می‌آید و علاوه‌بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند. هازال کایا فعالیت خود را از سال ۲۰۰۸ در تلویزیون آغاز کرد و هم اکنون یکی از پر‌در‌آمد‌ترین بازیگران زن ترکیه محسوب می‌شود.

۷. برگوزار کورل

برگوزار کورل (به لاتین Berguzar Korel) یک از خوش‌‌چهره‌ترین و زیباترین زنان ترکیه است که با گذر زمان چیزی از زیبایی او کم نمی‌شود. کورل ۳۶ ساله، شغل بازیگری خود را با بازی نقش لیلا در فیلم آشیانه گرگ‌ها: عراق آغاز کرد و بخاطر بازی در نقش سهرازات اولیا اوغلو در سریال هزار و یک شب به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

برگوزار کورل بازیگر جذاب ترک

برگوزار کورل علاوه‌بر حرفه بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. وی در سال ۲۰۰۹ با خالد ارگنج، بازیگر تئاتر و تلوزیون ترکیه ازدواج کرد و در‌حال حاضر پسری به نام علی دارند. 

۸. بورجو بیریجیک

بورجو بیریجیک(به لاتین Burcu Biricik) بازیگر زیبا و ۲۹ ساله ترک است. او در فیلم‌های معروفی از‌جمله خیلی دور خیلی نزدیک و ماکسیرا به ایفای نقش پرداخته است.

بورجو بیرجیک بازیگر جذاب ترک

بورجو در سال ۲۰۰۶ عنوان ملکه زیبایی مدیترانه را کسب کرد. او همچنین فارغ‌التحصیل رشته باستان‌شناسی از دانشگاه اژه بوده و در سال ۲۰۱۶ با امره یتکین ازدواج کرده است.

۹. سلین دمیر آتار

نهمین نفر از لیست زیباترین زنان ترکیه که قصد معرفی وی را داریم سلین دمیر آتار است. سلین دمیر آتار (به لاتین Selin Demiratar) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. دیمر آتار ۳۶ ساله، حرفه بازیگری خود را به صورت جدی با بازی در سریال تلویزیونی ۹۰-۶۰-۹۰ آغاز کرد. شهرت و موفقیت سلین از سال ۲۰۰۵ و با بازی در سریال روزگار تلخ آغاز شد.

سلین دمیر آتار بازیگر جذاب ترک

پس از بازی در این سریال، وی به صورت مداوم در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور یافت و امروزه یکی از معروفترین بازیگران ترکیه بشمار می‌رود. دمیر آتار در سال ۱۹۹۹ لقب ملکه زیبایی ترکیه را از آن خود کرد و نفر سوم ملکه زیبایی جهان شد.

۱۰. مینه توگای

مینه توگای(به لاتین Mine Tugay) یکی دیگر از بازیگران معروف سریال‌های تلویزیون ترکیه است که در فیلم‌ها و تبلیغات تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. توگای متولد ۲۸ جولای ۱۹۷۸ در قونیه ترکیه است.

مینه توگای بازیگر جذاب ترک

وی با اینکه در هیچ یک از رقابت‌های زیبایی شرکت نکرده اما قطعا یکی از زیباترین زنان ترکیه است. مینه فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه استانبول است. 

۱۱. چالقا کوبات

چاقلا کوبات (به لاتین Cagla Kubat) مدل، بازیگر و موج سوار ۴۰ ساله ترکیه و عضو تیم قایقرانی و موج‌سواری فنرباغچه است. کوبات در سال ۲۰۰۲ به‌عنوان نماینده ترکیه در مسابقه دختران شایسته حضور داشت و عنوان دختر شایسته ترکیه را در این سال از آن خود کرد. 

چالقا کوبات بازیگر جذاب ترک

توانایی‌های چالقا کوبات به بازیگری، مدلینگ و موج‌سواری محدود نمی‌شود. چاقلا همچنین فارغ‌التحصیل مدرسه ایتالیایی استانبول، در رشته مهندسی مکانیک است. او در سال  ۲۰۱۳ با جیمی دیاز ازدواج کرد و در‌حال حاضر صاحب یک دختر است.

۱۲. فخریه اوجان

فخریه اوجن (به لاتین Fahriye Evcen) یکی از بازیگران دورگه ترکیه‌ای- آلمانی است که بخاطر بازی در سریال برگ‌ریزان به شهرت بسیاری دست پیدا کرد. اوجن به غیر از زبان ترکی، به انگلیسی و آلمانی نیز مسلط است. چهره ترکیه‌ای آلمانی فخریه وی را به یکی از جذابترین بازیگران ترک تبدیل کرده است.

فخریه اوجان بازیگر جذاب ترک

او علاوه‌بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و در‌حال حاضر چهره تبلیغاتی بسیاری از برند‌های معروف از‌جمله برند معروف لنز است. فخریه در سال ۲۰۱۷ با بوراک اوزچویت، بازیگر معروف ترک در استانبول ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۹ صاحب یک پسر به نام کاران شد.

۱۳.دنیز آککایا 

دنیزآککایا (به لاتین Deniz Akkaya) مدلینگ، بازیگر، مجری تلوزیونی، سردبیر مد و فشن، تدوینگر و کارآفرین فعال ترکیه است. آککایا ۴۱ ساله، بلافاصله پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود در رشته فرهنگ و ادبیات آمریکایی، شروع به کار بازیگری و مدلینگ کرد و در سال ۱۹۹۷ به عنوان مدل برتر ترکیه انتخاب شد.

دنیز آککایا بازیگر جذاب ترک

آککایا در سال ۲۰۰۷ در فیلم آمریکائی زندگی و مرگ بازی کرد و حتی دختر خود را نیز در ایالت فلوریدا آمریکا بدنیا آورده است. 

۱۴. حادیثه آچیق گوز

حادیثه آچیق گوز(به لاتین Hadise Acikgoz)، خواننده، مدل، ترانه‌سرا و رقاص معروف ترک است. حادیثه ۳۴ ساله از پدر و مادری ترک تبار در شهر مول بلژیک متولد شده و تحصیلات خود را در رشته زبان‌های مدرن به پایان رسانده است.

حادیسه آچیق گوز خواننده جذاب ترک

حادیثه در‌حال حاضر به ۵ زبان انگلیسی، آلمانی، بلژیکی، فرانسوی و ترکی تسلط دارد. او همچنین یکی از داوران ثابت مسابقه خوانندگی اوسس ترکیه می‌باشد. حادیثه تا‌بحال ازدواج رسمی نداشته و علاقه‌ای به انتشار اخبار خصوصی زندگی‌اش ندارد.

۱۵. دیدم ارول 

دیدم ارول (به لاتین Didem erol) که با نام دانا فیلین نیز شناخته می‌شود، یکی از زیباترین مدل‌ها و بازیگران ترکیه بشمار می‌رود. دیدم ۴۰ ساله متولد سیدنی استرالیا بوده و از پدر و مادری ترک متولد شده است. او در‌حال‌حاضر ساکن لس‌آنجلس کالیفرنیا است.

دیدم ارول بازیگر جذاب ترک

دیدم علاوه بر سریال‌ها و فیلم‌های ترکی در چند فیلم آمریکایی از‌جمله Pod the و جلسات نیز هنر‌نمائی کرده است. از‌جمله سریال‌های ترکی که دیدم در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به باز هم عاشقم و بله قربان اشاره کرد.

۱۶.برراک توزوناتاج 

برراک توزوناتاچ (به لاتین Berrak Tuzunatac) بازیگر و مدل ۳۴ ساله زیبای ترک است. توزوناتاچ پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه استانبول در رشته مدیریت کسب و کار، کار خود را بعنوان بازیگر و مدل آغاز کرد.

برراک توزوناتاج بازیگر جذاب ترک

 برراک از سال ۲۰۱۶ رابطه خود را با بیرکان سوکولو، مدل و بازیگر معروف ترک آغاز کرده است. بیرکان همسر سابق آسلی انور است که در سال ۲۰۱۵ پس از ۳ سال زندگی مشترک از آسلی جدا شد. 

۱۷. آیسون کایاجی 

آیسون کایاجی (به لاتین Aysun kayaci) مدل، بازیگر و مجری ۳۹ ساله زیبای ترک است. کایاجی متولد استانبول است و کار خود را از ۱۵ سالگی آغاز کرده است. آیسون از سال ۲۰۰۵ به بعد، بیشتر از کار مدلینگ بر روی بازیگری تمرکز داشته است. وی در اکثر موارد به عنوان نقش اصلی در فیلم‌ها و سریال‌های ترکی ظاهر شده است.

آیسون کایاجی بازیگر جذاب ترک

 کایاجی در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه بین المللی MGD و عنوان بهترین مدل ترکیه شد. از‌جمله سریال‌های تلویزیونی آیسون می‌توان به دکتر‌ها، گل زهر‌دار و کشتی‌های بی صدا اشاره کرد. وی در سال ۲۰۱۲ با افه کاپانجی ازدواج کرده است.

۱۸. توبا بویوک اوستون 

یکی دیگر از زیبا‌ترین زنان ترکیه که قصد معرفی وی را داریم توبا بویوک اوستون است. توبا بویوک اوستون (با نام کامل و لاتین Hadice Tuba Buyukustun) یکی از بازیگران مطرح ترک بشمار می‌رود. بویوکستون ۳۶ ساله فارغ التحصیل دانشگاه هنر زیبای معمار سینان در رشته طراحی لباس و صحنه می‌باشد و حرفه بازیگری را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرده است.

توبا بویوک اوستون بازیگر جذاب ترک

توبا علاوه‌بر بازیگری در زمینه تبلیغات تلویزیونی نیز فعال است. این بازیگر خوش‌چهره ترک پس از بازی در فیلم بینی و بینک بازی که محصول مشترک ترکیه با کشورهای عربی بود در این کشور‌ها نیز معروف شد. توبا دارای دو فرزند به نام‌های توپراک و مایا از همسر سابق خود، انور سایلاک است.

۱۹. جنیفر شبنم اسچئیفر 

جنیفر شبنم اسچئیفر (با نام کامل و لاتین Jennifer simon Macide Sebnem Schaefer) بازیگر، مجری تلوزیونی و مدل دو رگه ترک- آلمانی است. مادر جنیفر ترک و پدر او آلمانی است.

جنیفر شبنم اسچئیفر بازیگر جذاب ترک

اسچئیفر ۳۵ ساله، کار خود را در سن ۱۵ سالگی با حرفه مدلینگ آغاز کرد و تا به امروز برنده عناوین متعددی از‌جمله زیباترین دختر اروپا، دختر شایسته آلمان شده است. از فیلم‌های جنیفر می‌توان به دفتر دبیرستان و بله قربان اشاره کرد. 

۱۰. برن سات

آخرین نفر از لیست زیباترین زنان ترکیه که در این جا قصد معرفی وی را داریم برن سات است. برن سات (به لاتین Beren Saat)، بازیگر معروف و ۳۵ ساله ترک، به خاطر ایفای نقش در نقش های کوچک و بزرگ ترکی و حتی جهانی بسیار شناخته شده است. وی حرفه بازیگری خود را در سال ۲۰۰۴ و با بازی در سریال عشق ما مرگ است آغاز کرد.

برن سات بازیگر جذاب ترک

برن در سال ۲۰۰۵ در فیلم فصل کرگدن که کارگردانی آن را بهمن قبادی برعهده داشت ظاهر شد و با بازیگران معروفی همچون بهروز وثوقی، مونیکا بلوچی همبازی شد. برن در این فیلم نقش دختر مونیکا بلوچی را برعهده داشت. او در سال‌های اخیر جزو بازیگرانی بوده است که بالاترین دستمزد را برای بازی‌های خود دریافت کرده است.

 

 

از دست ندهید