معرفی زیباترین زنان و دختران کره ای در سال ۲۰۱۹+عکس های جذاب و جدید آن ها

زیباترین زنان کره ای : برخی از افراد معتقد هستند که زنان و دختران کره‌ای همواره یکی از جذابترین و زیباترین زنان و دختران جهان می‌باشند. ما در این جا لیستی ۱۰ نفره از این افراد که شامل خوانندگان، مدل‌ها و بازیگران کره‌ جنوبی می شوند را معرفی خواهیم کرد. 

زیباترین زنان کره ای  : ۱. یورا

زیباترین زنان کره ای در سال ۲۰۱۹

یورا با نام اصلی Kim Ah-young در۶ نوامبر ۱۹۹۲در اولسان کره جنوبی به دنیا آمد. یورا یکی از مشهورترین بازیگران و خوانندگان پاپ کره جنوبی و عضو گروه Girl’s day این کشور است. وی با جایگزینی در این گروه، جای دو عضو دیگر یعنی جی سان و جی این را گرفت. یورا فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده و در یکی از فیلم‌های درام چینی به نام Secret angel در نقش اصلی یو بین ظاهر شده است.

زیباترین زنان کره ای  : ۲. هانی

هانی خواننده از زیباترین زنان کره ای در سال ۲۰۱۹

یکی دیگر از زیباترین زنان کره‌ای که در این جا قصد معرفی وی را داریم هانی نام دارد. هانی با نام اصلی Ahn Hee-yeon در ۱ می ۱۹۹۲ در سئول کره جنوبی به دنیا آمده است. او فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و درحال حاضر یکی از شخصیت‌های تلویزیونی و یکی از خوانندگان پاپ کره جنوبی است. این سلبریتی مشهور جزو گروه دختران EXID بوده و در برنامه‌های تلویزیونی نظیرA Style for You ، Crime Scene و Off to School حضور داشته است. 

زیباترین زنان کره ای  : ۳. بائه سوزی

بائه سوزی از زیباترین زنان کره ای

بائه سوزی که با نام‌هایی نظیر Bae Su-ji و Mononym Suzy نیز شناخته می‌شود، بازیگر، خواننده، رقاص و مدل زیبای کره جنوبی است. بائه سوزی در ۱۰کتبر ۱۹۹۴ در گوانگجو کره جنوبی به دنیا آمده است.

وی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده و درحال حاضر عضو گره دختران Miss A under the JYP Entertainment می باشد. وی در سریال‌های تلویزیونی متعددی نظیر Gu Family Book ،۱۰۱ Architecture ،Uncontrollably Fond و Dream High به ایفا‌ی نقش پرداخته است.

زیباترین زنان کره ای  : ۴. کانگ یه بین

کانگ یه بین یکی از زیباترین زنان کره جنوبی

کانگ یه بین که نام اصلی وی Kang Ye-Won می‌باشد متولد ۱۵ مارس ۱۹۸۰ در دائیگو کره جنوبی است.

او یکی از بهترین بازیگران کره جنوبی است که در فیلم‌هایی نظیر Quick، Harmony و Haeundae جزء نقش‌های اصلی بوده است. کانگ یه بین علاوه‌بر حرفه بازیگری در عرصه خوانندگی کلاسیک نیز فعالیت می‌کند و فارغ‌التحصیل رشته موسیقی می‌باشد. 

زیباترین زنان کره ای  : ۵. هیونا

هیونا از زیباترین زنان کره ای ۲۰۱۹

نام اصلی هیونا Kim Hyun-ah بوده و متولد ۶ ژوئن ۱۹۹۲در سئول است. هیونا از‌جمله بازیگرانی است که دارای سبک خاص خود است و علاوه‌بر بازیگری در عرصه خوانندگی، مجریگری، مدلینگ، ترانه‌سرایی، طراحی، آهنگسازی و رقاصی نیز فعال است. شهرت هیونا پس از سال ۲۰۰۰ به اوج خود رسید.

وی همچنین عضو گروه دختران wonder girls بود که در سال ۲۰۰۷ این گروه را ترک کرد و در سال ۲۰۰۹ در گروهی به نام ۴ minutes عضو شد. هیونا شخصا دو آلبوم با نام‌های Bubble Pop را در سال ۲۰۱۱ و Melting در سال ۲۰۱۲ را بیرون داد که این دو آلبوم موفقیت زیادی برای او به همراه داشت. 

زیباترین زنان کره ای  : ۶. جی ان آ

جی ان آ زیباترین زنان کره ای سال ۲۰۱۹

نام اصلی جی ان آ، Gina Jane Choi بوده و در ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۷ در آلبرتا کانادا به دنیا آمده است. جی ان آ ترانه سرا، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. این سلبریتی معروف، مینی آلبوم خود با نام Draw G’s first breath را در سال ۲۰۱۰ منتشر کرده است. 

گینا جان چوئی در سال ۲۰۱۵، کار با گروه Chamsonyeo را که توسط برنامه تلویزیونی Hitmaker مدیریت می‌شد را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ بطور کلی فعالیت هنری خود را کنار گذاشت. 

زیباترین زنان کره ای  : ۷. هانگ جین یانگ

هانگ جین یانگ یکی از زیباترین زنان کره جنوبی

هانگ جین یانگ، در ۹ آگوست ۱۹۸۵ در سئول به دنیا آمد. هانگ جین که با نام‌های Mononym Jinyoung و Queen of Trot نیز شناخته می‌شود یکی از خوانندگان فعال کره جنوبی نیز است. 

هانگ جین یانگ قبلا عضو گروه دختران Mnet Media بود و از سال ۲۰۰۹ به بعد به‌عنوان خواننده تک‌خوان فعالیت می‌کند. هانگ در سال ۲۰۰۶ در فیلمی به نام Yeon Gaesomu که تاریخ قرن هفتم کره را به تصویر می‌کشد، بازی کرده است.

وی حرفه موسیقی خود را از سال ۲۰۰۷ به بعد آغاز کرده است. هانگ جین همچنین دارای دکتری مدیریت و کسب و کار، لیسانس بازرگانی و کارشناسی تجارت از دانشگاه چوسان است.

زیباترین زنان کره ای  : ۸. هان یه سول

هان یه سئول از زیباترین زنان کره

هان یه سول متولد ۱۸ سپتامبر ۱۹۸۱در کالیفرنیای ایالات متحده است. او یکی از بازیگران مشهور کره جنوبی است که در آمریکا متولد شده اما حرفه بازیگری را در کره جنوبی آغاز کرده است. 

هان یه سول علاوه‌بر بازیگری در زمینه مدلینگ و خوانندگی نیز فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۰۳ حرفه بازیگری خود را آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌های تلویزیونی متعددی از‌جمله همسر یا دردسر در سال ۲۰۰۶، تولد زیبایی در سال ۲۰۱۴ و تازا در سال ۲۰۰۸ به ایفای نقش پرداخت. هان یه سئول همچنین در فیلم‌های سینمایی‌ Miss Gold Digger در سال ۲۰۰۷ و Penny Pinchers در سال ۲۰۱۱ نیز به هنرنمائی پرداخته است.

زیباترین زنان کره ای  : ۹. لی هانوی

لی هانوی از زیباترین زنان کره جنوبی و عنوان دار مسابقات زیبایی

لی هانوی که با نام‌های Lee H-nu و هانی لی نیز شناخته می‌شود متولد ۲ مارس ۱۹۸۳ در سئول است. او بازیگر، موزیسین کلاسیک، مدل، عنوان‌دار مسابقات زیبایی و نوازنده ساز گایاگئون می باشد.

هانی لی یک گیاهخوار است و در برنامه‌های تلویزیونی مختص رژیم گیاهخواری نیز شرکت کرده است. وی همچنین برنده جوایز و عناوین مختلفی از‌جمله دختر شایسته  کره جنوبی می‌باشد. لی هانوی پس از ورود به آژانس فیلم و سریال Yoon Kye-sang توانسته در فیلم‌های متعددی حضور داشته باشد. 

 

۱۰ بازیگر مرد گران قیمت کره در سال ۲۰۱۹ چه کسانی هستند؟

زیباترین زنان کره ای  : ۱۰. یو ایننا

یو ایننا از زیباترین زنان کره جنوبی ۲۰۱۹

آخرین نفر از لیست زیباترین زنان کره‌ای که به معرفی وی خواهیم پرداخت یو ایننا است. یو ایننا، متولد ۵ ژانویه ۱۹۸۲ در سئونگنام کره جنوبی است. او بازیگر، مدل و دی‌جی معروف این کشور است.

یو ایننا در سن ۱۶ سالگی به عنوان یک خواننده کارآموز به آژانس رگرمی پیوست اما به دلیل اینکه قادر به انجام برخی از حرکات رقص که خوانندگان کی پاپ انجام می‌دهند نبود پس از تلاش بسیار خوانندگی را رها کرد و به عرصه بازیگری وارد شد.

 او نقش‌های اصلی و فرعی بسیاری را بر‌عهده داشته و علاوه‌بر آن یکی از دی‌جی‌های برنامه پر‌طرفدار Let’s Crank-Up the Volume است. یو ایننا همچنن مجری‌گری برخی از برنامه‌های رادیویی را نیز بر‌عهده دارد.

از دست ندهید