زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹ چه کسانی هستند؟ بیوگرافی و عکس های جذاب

زیباترین زنان چینی : کشور چین یکی از کشور هایی است که در زمینه ی تئاتر و سینما بسیار پیشرفته است. این کشور تعداد زیادی بازیگر با استعداد زن و مرد را در خود جای داده است که نه تنها در خود چین بلکه در کل دنیا شناخته شده هستند.

 

در این مطلب قصد داریم تا با ۱۰ نفر از زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹ که اکثریت آن ها از بین بازیگران و خوانندگان چینی هستند آشنا شویم. با وای آره همراه باشید:

 

۱۰. لیو ییفئی (Liu Yifei)

لیو ییفئی ، دهمین نفر از لیست زیباترین زنان چینی

جایگاه دهم در لیست زیباترین زنان چینی متعلق به لیو ییفئی است. لیو ییفئی، بازیگر و خواننده‌ی دورگه ی چینی- آمریکایی، در ۲۵ آگوست ۱۹۸۷ در چین بدنیا آمده است. لیو، تنها بازیگر زن در صنعت سینمای چین است که دارای ملیت چینی – آمریکایی است. او علاوه بر بازیگری در زمینه ی مدلینگ نیز فعالیت می کند.

 

لیو ییفئی در سن ۱۱ سالگی به همراه مادر خود به نیویورک نقل مکان کرد. او در سال ۲۰۰۲ بار دیگر به چین بازگشت و در آکادمی بیجینگ فیلم شروع به یادگیری درس بازیگری کرد.

 

لیو پس از به پایان رساندن تحصیلات خود، اولین کار رسمی خود را با فیلم درام the story of noble family آغاز کرد و پس از آن در سریال های مختلف چینی به ایفای نقش پرداخت. او همزمان با کار بازیگری به عرصه ی موسیقی نیز وارد شد.

 

۹. چی لینگ لین (Chi -Ling lin)

چی لینگ لین ، نهمین نفر از لیست زیباترین زنان چینی

نفر بعدی در لیست زیباترین زنان چینی متعلق به چی لینگ لین است. لینگ لین؛ گوینده، بازیگر و مدل چینی، در ۲۹ نوامبر ۱۹۷۴ در چین متولد شده و اصلیتی تایوانی دارد. چی لینگ لین در عرصه‌ی گویندگی بسیار معروف است و در سال ۲۰۰۶ به عنوان گوینده در ایرلان چین فعالیت داشته است.

 

او کار مدلینگ را در سال ۲۰۰۲ در هنگ کنگ آغاز کرد. جذابیت چی لینگ لین موجب شده تا وی پیشنهادات زیادی از سوی تهیه کنندگان و آژانس های تبلیغاتی دریافت کند. او تا به امروز در چندین فیلم و سریال حضور داشته است که از جمله آن ها می توان به فیلم the monkey king 3 در سال ۲۰۱۸ و فیلم Mayday life 3D در سال ۲۰۱۹ اشاره کرد.

 

۸. گائو یوان یوان (Gao yuanyuan)

گائو یوان یوان ، نفر هشتم از لیست زیباترین زنان چینی

 گائو یوان یوان یکی از بازیگران و مدل های مشهور صنعت سرگرمی چین و نفر هشتم در لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹ است. او متولد ۵ اکتبر ۱۹۷۹ است.

 

گائو اولین کار خود در عرصه ی بازیگری را با فیلم Spicy love soup در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد. او به عنوان یک بازیگر کمدین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته بود و جزو نقش های اصلی نبود.

 

گائو در حال حاضر در بیش از ۴۰ فیلم و سریال به هنرنمایی پرداخته و آخرین کار وی مربوط به فیلم Sons of the Neon Night در سال ۲۰۱۹ است. او همچنین برنده ی جایزه Prix de jury برای بازی در فیلم shanghai dreams شد که بیش از پیش به شهرت وی افزود.

 

۷. فن بینگ بینگ  (Fan bing bing)

فن بینگ بینگ ، نفر هفتم از لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹

فن بینگ بینگ؛ بازیگر، مدل، تهیه کننده و خواننده ی پاپ چینی است. فان متولد ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۱ است. او بیشتر شهرت خود را بواسطه بازی در سریال my fair princess در سال  ۱۹۹۸بدست آورد.

 

فن بینگ بینگ پس از این سریال، با بازی در فیلم cell phone برنده ی بیش از ۱۰۰ جایزه و همینطور جایزه فستیوال بین المللی فیلم توکیو شد.

 

۶. ژانگ جینگ چو (zhang jingchu)

ژانگ جینگ چو ، نفر ششم لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹

نفر ششم لیست زیباترین زنان چینی متعلق به ژانگ جینگ چو است. ژانگ جینگ چو، پردرآمدترین بازیگر زن چین و متولد ۲ فوریه ۱۹۸۰ است.

 

او درس بازیگری را در آکادمی معروف بیجینگ گذرانده و با اینکه در خانواده‌ای فقیر بدنیا آمده اما در حال حاضر به پردرآمدترین بازیگر زن سینمای چین تبدیل شده است.

 

ژانگ جینگ چو در سال ۲۰۰۵ به خاطر بازی در فیلم peacock موفق به دریافت جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر شد.

 

۵. ژو ژان (zhou xun)

ژو ژان ، پنجمین نفر از لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹

ژو ژان متولد ۱۸ اکتبر ۱۹۷۴ و جزو چهار زن پولساز سینمای چین است. ژو ژان تا به امروز اکثر جوایز مربوط به جوایز دنیای سرگرمی از جمله جوایز فستیوال فیلم هنگ کنگ و جایزه شانگهای را از آن خود کرده است.

 

ژو اولین کار خود در عرصه ی بازیگری را در سال ۲۰۰۰ با بازی در فیلم Suzhou river آغاز کرد. او پس از این فیلم جوایز متعددی را برای بازی در فیلم هایی همچون balzac و Little chinese Seamstress دریافت کرد.

 

۴. ژائو وی (Zhao wei)

ژائو وی، نفر چهارم از لیست زیباترین زنان چینی

چهارمین نفر از لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹ که قصد معرفی  وی را داریم، ژائو وی است. ژائو وی که با نام ویکی ژائو نیز شناخته می شود، بازیگر، خواننده و کارگردان چینی است که در ۱۲ مارس ۱۹۷۶ بدنیا آمده است.

 

او همچنین یکی از ۴ زن پولساز سینمای چین است. شهرت ژائو وی پس از بازی در سریال my fair princess آغاز شد و توانست جایزه عقاب طلایی را نیز به خاطر بازی در این سریال از آن خود کند.  

 

او با انتشار آلبوم Swallow در سال ۱۹۹۹ به عرصه ی خوانندگی قدم گذاشت. ژائو وی با بازی در فیلم shaolin که نقش اصلی آن را بر عهده داشت موفق به دریافت ۶ جایزه از سراسر جهان شد. او همچنین کارگردانی فیلم So young را نیز بر عهده داشته است.

 

۳. ژانگ یوکی (zhang yuqi)

ژانگ یوکی ، سومین نفر از لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹

ژانگ یوکی نفر سوم لیست زیباترین زنان چینی و یکی از جذابترین بازیگران صنعت سینمای چین است. ژانگ متولد ۸ آگوست ۱۹۸۶ می باشد. او با بازی در فیلم CJ7 که اولین کار بازیگری وی بشمار میرفت یک شبه به شهرت فراوانی دست پیدا کرد.

 

از جمله فیلم های معروف ژانگ یوکی می توان به the longest night in shanghai ،shoalin girl و all about women اشاره کرد.

 

۲. ژو جینگلی (xu jinglei)

ژو جینگلی ، دومین نفر از لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹

ژو جینگلی؛ بازیگر و کارگردان زیبای چینی، متولد ۱۶ آوریل ۱۹۷۴ است. او برای اولین بار و پس از فارغ التحصیلی از آکادمی فیلم بیجینگ در سال ۱۹۹۷، کار حرفه ای خود را به عنوان کارگردان آغاز کرد.

 

 ژو جینگلی در خارج از چین از شهرت زیادی برخوردار نیست اما در داخل کشور بسیار شناخته شده است و یکی از ۴ زن پولساز سینمای چین بشمار می رود. او اولین جایزه خود در زمینه‌ی بازیگری را با بازی در فیلم street subway در سال ۲۰۰۳ بدست آورد. ژو جینگلی یکی از نویسنده های معروف چین نیز بشمار می رود.

 

۱. ژانگ زییی (zhang ziyi)

ژانگ زییی نفر اول لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹

آخرین نفر از لیست زیباترین زنان چینی در سال ۲۰۱۹ متعلق به ژانگ زییی است. ژانگ زییی از بازیگران معروف و جزو ۴ زن پولساز صنعت سینمای چین است که در ۹ فوریه ی ۱۹۷۹ به دنیا آمد. او اولین بازی خود را با فیلم the road home در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد و اما با فیلم hidden dragon مشهور شد و جایزه‌ی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

 

ژانگ از جمله بازیگرانی است فیلم های وی به سرعت به صدر جدول پرفروش ترین فیلم های چین صعود می کنند. ژانگ زییی تا به امروز بیش از ۲۰ جایزه دریافت کرده و قطعا لیاقت قرارگیری در صدر این لیست را دارد.

 

از دست ندهید