شخصیت شناسی از روی انگشتان و سه روش برای درک آن

شخصیت شناسی از روی انگشتان : متخصصان زبان بدن معتقد هستند که نحوه قراردادن انگشتان دو دست چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما بیان می کنند. این نتیجه گیری توسط برنده جایزه نوبل، راجر کلکات اسپری بیان شده است.

 

 

تحقیقات وی نشان داد که مغز به دو بخش تقسیم شده است: بخش سمت راست و چپ مغز. نحوه رفتار و قرارگیری انگشتان یک فرد می تواند مشخص کند که کدام بخش از مغز او فعال تر است.  

 

 

در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا از روی نحوه قرار گیری انگشتان، به نوع شخصیت خود و دیگران پی ببرید. با وای آره همراه باشید: 

 

 

 شخصیت شناسی از روی انگشتان :  انگشت شست دست چپ رو به بالا 

 

شخصیت شناسی از روی انگشتان :  انگشت شست چپ رو به بالا 

 

اگر انگشتانتان را بدین شکل قرار می دهید این نشان می دهد که به احتمال زیاد شما یک فرد منطقی هستید. شما فردی هستید که هرگز در لحظه تصمیم نمیگیرد و قبل از نتیجه گیری، به نقاط قوت و ضعف تصمیم فکر می کند.

 

 

فریب دادن شما کار بسیار سختی است. شما دارای یک ویژگی درونی هستید که به شما اجازه می دهد تا افراد دروغگو را از افرادی که راست میگویند تشخیص دهید. 

 

 

به همین دلیل، دوستان و خانواده شما ارزش و احترام زیادی برای شما قائل هستند و اغلب دوست دارند تا از نصیحت های شما استفاده کنند. شما معمولا نصیحت های عاقلانه ای به آنان ارائه می کنید.

 

 

این موارد بدین معنی نیستند که شما فرد جدی و خشکی هستید؛ بر عکس، حس شوخ طبعی شما می تواند دلگیر ترین مکان ها را به مکان هایی شاد تبدیل کند. شوخ‌طبعی شما می تواند در دور همی ها، مردم را به سمت شما جذب کند. 

 

 

شما همچنین فرد رمانتیکی هستید که میداند چگونه باید احساسات خود را بیان کند. شما دقیقا میدانید که چه زمانی، چه چیزی به زبان بیاورید.

 

 

 شخصیت شناسی از روی انگشتان : دو انگشت شست در یک راستا

 

 شخصیت شناسی از روی انگشتان : انگشت دست راست رو به بالا 

 

شما یک فرد کمال گرا هستید و به اندازه خودتان از دیگران نیز انتظار از خودگذشتگی و توجه کامل را دارید. ویژگی رهبری بصورت طبیعی در شما وجود دارد و اغلب نقش رهبر را بر عهده میگیرید اما این بدین معنی نیست که نیاز ها و شرایط دیگران را در نظر نگیرید. 

 

 

شما همواره سعی می کنید تا قبل از تصمیم گیری، نظرات دیگران را بشنوید و آن ها را درک کنید. رک بودن، صداقت و بی ریا بودن شما ممکن است گاهی اوقات برای شما دشمن تراشی کند اما این ویژگی ها، شما را در چشم بسیاری از افراد دیگر دوست داشتنی و عزیز می کند. 

 

 

شما در روابط خود، به رک بودن و صداقت اهمیت می دهید و هرگز از گفتن نظر خود خجالت نمیکشید یا اجازه نمیدهید که طرف مقابلتان نیز به خاطر این موضوع از گفتن نظر خود خجالت بکشد.

 

 

 شخصیت شناسی از روی انگشتان : انگشت شست دست راست رو به بالا 

 

 شخصیت شناسی از روی انگشتان : انگشت راست دست رو به بالا 

 

اگر از آٰن دسته از افرادی هستید که هنگام قرار دادن دست هایتان داخل هم، انگشت شست راستتان را بالا قرار می دهید، این نشان می دهد که شما از درک احساسی بالایی برخوردار هستید. حتی زمانیکه فردی سعی دارد احساسات واقعی خود را پنهان کند شما می توانید به احساس وی پی ببرید.

 

 

این ویژگی منحصر بفرد باعث می شود تا دیگران بتوانند احساسات خود را، راحت تر با شما در میان بگذارند. این ویژگی همچنین دورنمایی به شما می دهد که دیگران نمی توانند آن را ببینند و به شما این امکان را می دهد تا بیرون از محدوده ای که در آن قرار گرفته اید را ببینید و تصمیمات درستی بگیرید.

 

 

با اینحال، بررسی همه جنبه های احساسی برای گرفتن تصمیم درست گاهی اوقات به زمان نیاز دارد. درک عمیق احساسات، افراد را به سمت شما جذب خواهد کرد. 

از دست ندهید