بیوگرافی خواندنی نسرین جواد زاده و روابط خصوصی او

نسرین جواد زاده ( به ترکی Nesrin Cavadzade ) متولد ٨ مرداد ۱٣۶۱ در باکوی جمهوری آذربایجان؛ بازیگر سرشناس و زیبای ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی نسرین جواد زاده بپردازیم. با وای آره همراه شوید:

 

 

خانواده و تحصیلات نسرین جواد زاده

 

مادر نسرین پزشک اطفال است. وقتی نسرین ۱۱ سال داشته، به همراه مادرش به استانبول مهاجرت کرده است اما اطلاعاتی از پدر نسرین در دسترس نیست.

 

 

 مادر نسرین در کودکی به استعداد دخترش در زمینه هنر پی پرده و در این راه، مشوق او بوده است. طبق گفته نسرین، مادرش پس از اینکه می گوید نسرین باید هنرمند شود، به همراه او به استانبول می آید.

 

خانواده و تحصیلات نسرین جواد زاده

 

پنسرین به خاطر اینکه سال اول مدرسه به ترکی استانبولی تسلط نداشته، همواره در مدرسه و بین دوستانش اذیت میشده و موقع بازگشت از مدرسه گریه میکرده است. او همچنین به خاطر مشکل زبان، مجبور شده تا کلاس چهارم ابتدایی را مجددا در ترکیه و در کالج  Cent بگذراند.

 

 

نسرین پس از مواجه شدن با چنین مشکلاتی، یادگیری خصوصی درس های زبان استانبولی را آغاز کرده و زحمت زیادی در این راه کشیده است. او در حال حاضر می تواند به زبان های  ترکی، روسی، انگلیسی و فرانسوی صحبت کند.

 

بیوگرافی کامل و عکس های جذاب نسرین جواد زاده

 

نسرین در دبیرستان Şişli Terakki تحصیل کرده و در این دوران، ۵ فیلم کوتاه ساخته است که در جشنواره های داخلی و بین المللی همچون فستیوال فیلم برلین به نمایش در آمده و جوایز متعددی نیز دریافت کرده است. نسرین پس از اتمام دبیرستان، وارد دانشگاه مرمره شده و به تحصیل در رشته سینما و تلویزیون پرداخته است.

 

 

او همچنین حدود دو سال در استدیوی بازیگری Şahika Tekand Studio، درس های بازیگری را گذرانده است.

 

 

آغاز کار بازیگری

 

فیلم ها و سریال های نسرین جواد زاده

 

نسرین برای اولین بار با سریال Yersiz Yurtsuz در سال ۲۰۰۷ به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن، به ایفای نقش در سریال های معروفی همچون آقاکوچولو، فی و آفتاب زمستانی پرداخت. بازی دیگر نسرین جواد زاده با نقش شاهیکا در سریال پرطرفدار میوه ممنوعه، به شهرت این بازیگر با استعداد، بیش از پیش افزوده است.

 

 

 نسرین جواد زاده در سریال میوه ممنوعه، با بازیگران سرشناسی چون انور تونا، ادا اجه، سودا ارگینجی، شوال سام و شفق پکدمیر همبازی شده و بازی فوق العاده از خود به نمایش گذاشته است.

 

 

نسرین همچنین به جمع یکی از بزرگترین آژانس های بازیگری انگلستان بنام Christina Shepherd management پیوسته است.  

 

 

جوایز نسرین جواد زاده

 

نسرین تا به حال ۵ بار جایزه ی بهترین بازیگر زن و ۱ بار نیز جایزه ی بهترین بازیگر مکمل زن را به دست آورده است که از جمله مهمترین آن ها می توان جایزه ی پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنکارا برای عنوان بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در فیلم کوزو، جایزه هفدهمین جشنواره جوایز صدری آلیشیک برای عنوان بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در سریال کمدی Yangin var و جایزه بیست و سومین فستیوال فیلم آنکارا برای عنوان بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در فیلم Yangin var را نام برد.

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی نسرین جواد زاده

 

نسربن به خوردن چای، مربای خانگی، پختن شیرینی، ورزش کردن، خوابیدن، گوش دادن به موسیقی، صابون های خوش بو، فیلم دیدن با دوست پسرش، عود ها، حیوانات بخصوص چهار گربه اش به نام های آپیکو، چیکو، میچو و هایکو، روز های گرم تابستان، دریا و پیاده روی طولانی با مادرش علاقه زیادی دارد.

 

 

طبق گفته ی نسرین، او دوست دارد نقش های متفاوتی را بازی کند و هم خود و هم طرفدارانش را سوپرایز و متعجب کند. نسرین در انتخاب نقش هایش، نقشی را قبول می کند که او را هیجان زده کند و همینطور به شرکت سازنده فیلم، کارگردان و کادر سریال اهمیت زیادی می کند.

 

 

نسرین به نظر دیگران در مورد خودش اهمیتی نمیدهد و زمانیکه ناراحت است و یا استرس دارد، به انجام مدیتیشن و ورزش می پردازد. زمانیکه این کارها روی وی تاثیر نداشته باشند، چند روز متوالی گریه میکند، به بوکس میپردازد و یا ماساژ انجام می دهد.

 

 

او بیشتر وقت خود را در طبیعت میگذارند و سعی می کند تا با افرادی که رابطه نزدیکی با او دارند روابط عمیق تری برقرار کند. نسرین معتقد است که در هر کاری، خیری وجود دارد. طبق گفته نسرین، او از زمان کودکی بچه فعالی بوده و قبل از آمدن به ترکیه، رقص باله کار میکرده است.

 

 

او پس از آمدن به ترکیه، ورزش های شنا، تنیس و سوارکاری را شروع کرده و حدود ۱۰ سال است که فیتنس کار می کند. نسرین معتقد است که به خاطر شغلش، بایستی بدنش را همیشه روی فرم و آماده نگه دارد.

 

 

 طبق گفته ی نسرین، وی در غذاهای خود از روغن های سالم استفاده می کند. او قبلا گوشت را کنار گذاشته بود اما به دلیل ضعف شدن بدنش، جدیدا به گوشت نیز روی آورده است.

 

حقایق جالب در مورد زندگی نسرین جواد زاده

 

از دیگر عادات نسرین، خوردن آب زیاد است و قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایشش را پاک میکند. او زیاد اهل آرایش نیست و روزهایی که سر صحنه نمیرود. تنها از برق لب و ریمل استفاده می کند.

 

 

 نسرین در زندگی خود از مادرش بسیار الهام گرفته است و طبق گفته ی وی، مادرش خارج از حیطه ی شغلی اش نیز به افراد زیادی کمک می کند.

 

 

قد و وزن نسرین جواد زاده

 

قد نسرین ۱.۶۹ سانتی متر و وزن او ۵٧ کیلوگرم است.

 

 

همسر و نامزد نسرین جواد زاده

 

نسرین مجرد است. او که پس از اتمام سریال میوه ممنوعه به تعطیلات رفته بود، با انتشار پستی در اینستاگرامش، چنین نوشته است: “هزاران بار بله.” این پست، علاقمندان به نسرین را به این شک انداخته است که وی قصد ازدواج دارد.

 

 

 با اینکه نسرین روابط خصوصی خود را به شدت پنهان می کند، اما طبق گفته رسانه ها، وی از ماه می ٢۰۱٨ وارد رابطه با با فردی بنام علیهان شد و سال گذشته، پس از گذراند تعطیلات ۱۵ روزه با وی در یونان، ایتالیا و فرانسه، در استانبول نیز با علیهان به گشت و گذار پرداخت.

 

 

نسرین پس از جدایی از این فرد، پس از همبازی شدن با گوکان آلکان در سر سریال سیب ممنوعه، وارد رابطه با او شد. در حالی که اخبار زیادی مبنی بر قصد ازدواج این دو وجود داشت اما خبر جدایی آن ها منتشر شد. علت جدایی این دو، عدم تفاهم اعلام شده است. 

 

 

پیج اینستاگرام نسرین جواد زاده

 

نسرین در اینستاگرامش، عکس های زیبایی از خود منتشر می کند و در حال حاضر ۳٫۲ میلیون دنبال کننده دارد.

 

پیج اینستاگرام نسرین جواد زاده

 

فیلم ها و سریال های نسرین جواد زاده

 

٢۰۰٧- سریال Yersiz Yurtsuz

 

٢۰۰٧- سریال Pazar – Bir Ticaret Masalı

 

٢۰۰٨- سریال Dilber’in Sekiz Günü

 

٢۰۰٩- سریال Gitmek: Benim Marlon ve Brandom

 

٢۰۱۰- سریال Acı

 

٢۰۱۰- سریال Samanyolu

 

٢۰۱۱- سریال Al Yazmalım

 

٢۰۱۱- سریال Güzel Günler Göreceğiz

 

٢۰۱۱- سریال Yangın Var

 

٢۰۱٢- فیلم کوتاه Derin Nefes Al

 

٢۰۱٢- سریال Ağır Roman Yeni Dünya

 

٢۰۱٣- سریال Görüş Günü Kadınları

 

٢۰۱۴- سریال Küçük Ağa (آقا کوچولو)

 

٢۰۱۴- فیلم سینمایی Annemin Şarkısı (ترانه مادرم) در نقش زینب

 

٢۰۱۴- فیلم سینمایی Kuzu (کوزو) در نقش مدینه

 

٢۰۱۵- فیلم سینمایی Son Mektup ( آخرین نامه )

 

٢۰۱۵- سریال Çanakkale Yüzyıllık Mühür در نقش عایشه گیز

 

٢۰۱۶- سریال Kış Güneşi (آفتاب زمستانی) در نقش افروز

 

٢۰۱٧- سریال Fi (فی) در نقش آلارا

 

٢۰۱٧- سریال Bizim Hikaye (داستان ما) در نقش تولای سرت کایا

 

٢۰۱٩- سریال yasak elma (میوه ممنوعه) در نقش شاهیکا

 

٢۰٢۰- فیلم سینمایی Aşk Tesadüfleri Sever 2 ( عشق تصادف ها رو دوست داره ۲)

 

۲۰۲۰- سریال اینترنتی Bir Başkadır ( چیز دیگریست ) در نقش ملیسا 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Üç Kuruş ( سه کروش / سه سکه / سه قرون ) در نقش بهار 

 

از دست ندهید