میریام فارس و بیوگرافی خواندنی او به همراه ماجرای مبتلا شدنش به بیماری لاعلاج

میریام فارس خوالید ( به لاتین Miryam fares ) که با نام مریم فارس نیز شناخته می شود، متولد ۱٣ اردیبهشت ۱٣۶٢ در روستای کفر شلال جنوب لبنان؛ خواننده، بازیگر و رقاص لبنانی است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی کامل میریام فارس بپردازیم. با وای آره همراه باشید: 

 

 

خانواده و تحصیلات

 

میریام در یک خانواده مسیحی مارونیت و ۵ نفره بدنیا آمده است. او فرزند دوم خانواده بوده و دو خواهر به نام های رولا و جیحان دارد. رولا، مدیر برنامه های میریام است.

 

 

پدر میریام یکی از خلبانان مشهور لبنان است و به خاطر اینکه در هواپیما با بلندگو برای مسافران آواز می خوانده مشهور بوده است. میریام در ۵ سالگی یادگیری رقص باله ی کلاسیک را آغاز کرده و ۴ سال به تحصیل در کنسرواتور ملی لبنان پرداخته است.

 

خانواده و تحصیلات میریام فارس

 

او در ٩ سالگی توانست در مسابقه استعداد یابی الموهبه الصغیره ( استعداد های جوان)، جایزه نفر اول رقص عربی را از آن خود کند و در ۱٧ سالگی در برنامه تلویزیونی استدیو الفان، عنوان بهترین خواننده جنوب لبنان را بدست بیاورد.

 

 

میریام همچنین اولین خواننده زن عرب در خاور میانه است که همزمان با رقص به خوانندگی نیز میپردازد. او از سوی رسانه عرب، ملکه صحنه لقب گرفته است.

 

زندگینامه و عکس های جذاب میریام فارس

 

میریام در سال ٩۴ به همراه جمعی از سلبریتی های مسیحی دنیای عرب تحت حمله ترول های سایبری (کسانیکه که عمدا در فضاهای مجازی پیامهای آزاردهنده برای اشخاص ارسال میکنند) قرار گرفت.

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

میریام اولین آلبوم خود بنام انا والشوق را در سال ٢۰۰٣ منتشر کرد و کلیپ آهنگ انا والشوق مورد استقبال زیادی از سوی مردم قرار گرفت. میریام فارس تا به امروز ۵ آلبوم منتشر کرده است که آلبوم اخیر او بنام امان در سال ٢۰۱۵ منتشر شده است.

 

 

این آلبوم در سرویس پخش موسیقی انغامی و در بین کل آلبوم های عربی، رکورد بیشترین تعداد پخش را به خود اختصاص داده است.

 

آلبوم ها و آهنگ های میریام فارس

 

میریام اغلب به خاطر اجرا های تحریک کننده و بخصوص لباس ها و نوع رقص اش مورد انتقاد قرار گرفته و با خواننده کلمبیایی، شکیرا مقایسه می شود.

 

 

افتخارات میریام فارس

 

بیوگرافی و عکس های میریام فارس

 

میریام در سال ٢۰۱٢ در جشنواره مورکس دور بیروت، عنوان بهترین ستاره عرب را از آن خود کرد و سال ٢۰۰۶ یکی از روزنامه های اصلی مصر، میریام را به عنوان بهترین خواننده جوان در دنیای عرب معرفی کرد.

 

 

در سال ٢۰۰٨، میریام فارس توسط کمپانی بین المللی Ciba به عنوان چهره تبلیغانی لنز های طبی و رنگی فرش لوک انتخاب شد.

 

 

ورود به عرصه ی بازیگری 

 

زندگینامه و عکس های میریام فارس

 

میریام فارس در سال ٢۰۰٩ برای اولین بار با فیلم سیلینا که نقش اصلی آن را خود بر عهده داشت، به دنیای بازیگری قدم گذاشت. او در سال ٢۰۱۰ در برنامه ی تلویزیونی فوازیر به اجرای برنامه و رقص پرداخت و از این برنامه بسیار استقبال شد. آخرین بازی میریام مربوط به سریالی بنام اتهام در سال ۲۰۱۴ است.  

 

بیوگرافی و عکس های جذاب میریام فارس

 

اینستاگرام میریام فارس 

 

میریام یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های دنیای عرب است و در حال حاضر ۳۲٫۹ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

قد و وزن میریام فارس 

 

قد میریام ۱.۵۰ سانتی متر و وزن او ۵٢ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و نامزد میریام فارس 

 

میریام در مرداد سال ٩٣ و پس از ۱۰ سال رابطه عاشقانه با تاجر آمریکایی- لبنانی بنام دنی میتری، با وی در جزایر سنتورینی یونان ازدواج کرد. در ۱٧ بهمن ۱٣٩۴، فارس از طریق یک پست اینستاگرامی، از تولد پسرش بنام جایدن خبر داد.

 

 

او در مصاحبه ای اعلام کرده است که همسرش، دنی بسیار از او پشتیبانی کرده است. او همچنین گفته است، طرفدار ازدواج محضری است و مخالف روابط عاشقانه ای که بین ادیان مختلف اتفاق می افتد نیست. 

 

 

بیماری میریام فارس 

 

پس از سرطان سینه الیسا، اخیرا شایعاتی مبنی بر مبتلا شدن میریام فارس به سرطان مطرح شده است. با این حال میریام در صفحه اینستاگرام خود با تایید این که از یک نوع بیماری رنج می برد، سرطان بودن این بیماری را رد کرده است.

 

بیماری میریام فارس 

 

او در متنی که در اینستاگرام خود منتشر کرده است گفته است که در مورد صحبت در مورد بیماری اش تردید دارد. او در نهایت چنین گفته است: “من به مقداری زمان نیاز دارم تا سلامتی خودم را دوباره بدست بیاورم و همانطور که مرا می شناسید، مانند همیشه قوی بازمیگردم. همه بیماری ها سرطان نامیده نمی شوند. دست از تجاری سازی سلامتی مردم بکشید.” او در نهایت از طرفدارانش تشکر کرده است.

 

ماجرای بیماری میریام فارس

 

 در این میان، احلام و نانسی عجرم نیز در پیام هایی با میریام اظهار همدردی کرده اند. احلام در توئیتر خود نوشته است: ” برای سلامتی‌ات دعا میکنم” و از مردم خواسته تا برای بهبود میریام دعا کنند. در این میان، نانسی عجرم نیز در مصاحبه ای چنین گفته است: “میریام خیلی جوان است و یک بچه کوچک دارد. برای میریام دعا میکنم تا هر چه زود تر شفا پیدا کند و به آغوش خانواده اش بازگردد.” 

 

ماجرای ابتلای میریام فارس به سرطان

 

برخی از شایعات، بیماری میریام را یک بیماری استخوانی و برخی دیگر آن را سرطان خون و سرطان ترمینال (سرطان بسیار پیشرفته) عنوان کرده اند. او چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و خواهرش رولا اعلام کرده است که برگزاری کنسرت های میریام محدود شده است.

 

 

میریام در آخرین مصاحبه های خود اعلام کرده است که مرحله سخت بیماریش را پشت سر گذاشته و روبه بهبودی است. او از مردم خواسته تا برایش دعا کنند.

 

 

آلبوم های میریام فارس 

 

تمام آلبوم های میریام فارس

 

٢۰۰٣- آلبوم میریام (شامل آهنگ های أنا والشوق، لا تسالنی، إنت الحیاه، أحبک حیل، شو بدو یصیر، یا عالم بالحال، غمرنی، هالغرام مش غرام)

 

 

٢۰۰۵- آلبوم نادینی (شامل آهنگ های نادینی، هقلق راحتک، واحشنی ایه، عندیه، خلینی طیر، حسیت بامان، معرفش حد بالاسم ده، لیه حبیبی، زعلان منی، حسسنی بیک)

 

 

٢۰۰٨- آلبوم بتقول ایه (شامل آهنگ های بتقول ایه، مکانه وین، مش انانیه، ایام الشتى، بتروح، إیه اللی بیحصل،  على خوانه، انا قلبی لیک، شو بحب، لو کنت راضی)

 

 

٢۰۱۱- آلبوم من عیونی (شامل آهنگ های من عیونی،  اتلاح، ارتاح، اه یمه، سید الکل، کثر الخیال، خلانی، ولع، یا سارح) 

 

 

٢۰۱۵- آلبوم امان (شامل آهنگ های امان، غروک، الزیر، انا غیر، بذمتک، سمباتیکا، شو بحب، غافی، ما یانی نوم، نفسی اقولهالک،هالله هالله یا صبایا، دقوا الطبول، کیفک أنت)

 

از دست ندهید