بیوگرافی اوزگو کایا (özgü kaya) عکس های جدید خودش و نامزدش

اوزگو کایا (به ترکی özgü kaya) بازیگر زیبای ترک در ۱۶ بهمن ۱۳۷۴ در استانبول بدنیا آمده است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی کامل اوزگو کایا بپردازیم. با وای آره همراه باشید:  

خانواده و تحصیلات

مادر اوزگو خانه دار و پدرش عکاس است. پدر و مادر اوزگو در سنین پایین با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. اوزگو فارغ التحصیل رشته موسیقی اپرا از کنسرواتور دولتی استانبول است.

خانواده و تحصیلات اوزگو کایا

او در شهر اوشاک به دنیا آمده و پس از گذراندن تحصیلات دبیرستان در این شهر، با قبولی در دانشگاه استانبول به این شهر مهاجرت کرده و در حال حاضر ساکن استانبول است.

 

اوزگو همزمان با تحصیل در رشته‌ی موسیقی در کلاس های بازیگری نیز شرکت کرده است. او همچنین در کلاس های تانگو نیز حاضر می شد و به رقص، گیتار و استانبول گردی بسیار علاقمند است.

بیوگرافی و عکس های جذاب اوزگو کایا

اوزگو علاوه بر استعداد بازیگری از صدای بسیار خوبی برخوردار است و چندین بار برای انتشار آلبوم، از او درخواست شده اما وی فعلا دوست دارد تمرکز خود را بر روی بازیگری بگذارد. برخی از طرفداران اوزگو او را به تورکان شورای، بازیگر معروف و قدیمی ترک شبیه می دانند.

 

آغاز کار حرفه ای

اوزگو برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ با نقش سیبل ییلماز در سریال اسمش افسانه است به ایفای نقش پرداخت. از نقش های اصلی این سریال می توان به اردال بشیکچی اوغلو، گوکچه بهادیر و روژدا دمیرر اشاره کرد.

 

او در سال ۲۰۱۸ به هنرنمایی در سریال Mehmetcik kutul amare پرداخت. آخرین کار اوزگو کایا مربوط به سریال سه خواهر در سال ۲۰۲۲ است.

فیلم ها و سریال های اوزگو کایا

قد و وزن اوزگو کایا 

قد اوزگو ۱.۶۸ سانتی متر و وزن او ۵۲ کیلوگرم است.

 

همسر و نامزد اوزگو کایا 

اوزگو مجرد است. او قبلا مدتی با ارن اورن (Eren Ören)، بازیگر ترک و مدتی نیز بادیگر بازیگر ترک، بوراک سردار شانال ( Burak Serdar Şanal) رابطه داشت.

 

اوزگو در حال حاضر با فردی رابطه دارد که مشخصاتی از وی در دسترس نیست. بصورت مرتب، عکس هایی از خود و نامزد جدیدش را در اینستاگرام خود منتشر میکند. 

همسر و نامزد اوزگو کایا 

اینستاگرام اوزگو کایا 

اوزگو در شبکه اینستاگرام فعال است و عکس های زیبایی از خود منتشر می کند. او در حال حاضر ۲٫۱ میلیون دنبال کننده دارد.

اینستاگرام اوزگو کایا 

فیلم ها و سریال های اوزگو کایا 

٢۰۱٧- سریال  Adi efsane (اسمش افسانه است)

٢۰۱٨- سریال  Mehmetcik kutul amare

٢۰۱٩- سریال  kimse bilme (هیچ کس نمی داند)

۲۰۲۱- سریال Ex Aşkım (عشق سابق من) در نقش یوسون

۲۰۲۲- سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) در نقش تورکان کالندر کورمان 

 

از دست ندهید