برک اتان : عاشق شکیرا بودم/ بیوگرافی و مصاحبه اختصاصی

برک اتان بازیگر جذاب و با استعداد ترک، از بازیگرانی است که طرفداران زیادی در ایران و ترکیه دارد. در این مطلب، مصاحبه ای اختصاصی از برک را تهیه کرده ایم که تقدیمتان می کنیم.

شما می توانید بیوگرافی کامل، روابط خصوصی، فیلم ها و سریال های برک را در مقاله بیوگرافی برک اتان مشاهده کنید. با وای آره همراه باشید: 

 

شما با نقش ساواش در سریال دختران آفتاب شناخته شدید. ساواش چقدر به شخصیت خودتون نزدیکه؟ 

برک اتان: من شخصیت خودم رو مثبت تر، پر انرژی تر و خونگرم تر از شخصیت ساواش میبینم. ساواش یه شخصیت خونسرد و آرومه. این کاراکتر متفاوت منو جذب کرد. قبل از بازی در این سریال اصلا موتور نرونده بودم اما به خاطر بازی این نقش، روندن موتور رو یادگرفتم. وقتی روی موتور هستید بالا رفتن آدرنالین و هیجان یه چیز دیگه است.

 

در رابطه با بازیگری رویاهایی برای خودتون دارید؟

برک اتان: قطعا من هم مثل بقیه آدم ها رویاهایی دارم. برای اینکه در زمینه ی کاری خودم تبدیل به یک بازیگر بهتر بشم سخت تلاش میکنم. البته دوست دارم بجای برنامه ریزی بلند مدت برای زندگیم، با چیزی که زندگی جلو راهم قرار میده روبرو بشم.  

 

چه چیز هایی رو در مورد شخصیت خودت دوست دارید و چه چیز هایی رو دوست ندارید؟ 

برک اتان: اینو باید از اطرافیانم بپرسید اما اگه بخوام کوتاه جواب بدم اینکه به زندگی دید مثبتی دارم، به خاطر اتفاقاتی که در زندگی می افته خودم رو سرزنش نمیکنم و اینکه آدم مثبتی هستم.

 

با خانوادم و دوستانم رابطه ی صمیمی و عمیقی دارم. دوست دارم خوش بگذرونم و کاری کنم تا اطرافیانم هم بهشون خوش بگذره.

 

اون بخش از شخصیتم رو هم که دوست ندارم اینه که روی کسی که بهش علاقه دارم حساسیت زیادی دارم. شاید این موضوع، نامزدم رو ناراحت کنه اما این به خاطر دوست داشتن زیاده و دوست ندارم تعبیر بدی از این قضیه بشه.

مصاحبه اختصاصی با برک اتان

بچگیتون چطور گذشت؟ 

برک اتان: بچگی خوبی داشتم. متولد ۱۹۹۱ هستم و بیشتر اهل بازی توی کوچه بودم. با اینکه تک فرزند خانواده بودم اما به خاطر داشتن پسر عموم، تنها نبودم. از طرف دیگه چون توی فامیلمون افرادی رو داشتیم که بصورت حرفه ای فوتبال بازی می کردن از وقتی خیلی کوچیک بودم وارد دنیای فوتبال شدم و بچگی شاد، با آرامش و خوشی داشتم.

 

چقدر به رویاهی بچگیتون نزدیک شدید؟ 

برک اتان: در حقیقت از رویاهای زمان بچگیم خیلی دورم. توی بچگی رویاهای زیادی در مورد فوتبال داشتم. دوست داشتم توی تیم گالاتاسارای و تیم ملی، بازیکن مدافع باشم. زندگی منو به عرصه ی بازیگری کشوند. با اینکه بازیگری جزو رویاهام نبود اما از جایگاه فعلی خودم خیلی راضیم و به خاطر این هر روز خدا رو شکر میکنم.

 

استراحت کردن از نظر تو یعنی چی؟ 

برک اتان: اگه سر فیلمبرداری نباشم بیشتر وقتم رو در سالن ورزشی میگذرونم. از بچگی، ورزش همیشه بخشی از زندگیم بوده. بعد از اون، به خاطر اینکه خونه رو دوست دارم وقتم رو توی خونه خودم میگذرونم. استراحت از نظر من یعنی تماشا کردن فیلم و ورزش در سالن ورزشی.

 

مد رو دنبال میکنید؟ 

برک اتان: صد درصد تعقیب میکنم اما از نظر من، مد یعنی چیزی رو که بهت میاد بپوشی (با خنده). با اینکه این جمله کلیشه است اما من هم هرچی بهم بیاد میپوشم. اگر جلوی آینه از یه لباسی خوشم بیاد و خوشحالم کنه دیگه تمومه. در حالت عادی دوست دارم لباس راحت بپوشم اما بعضی وقت ها که حالش رو داشته باشم ترجیح میدم شیک باشم.

 

چطور خرید میکنی؟ موقع خرید مشورت هم میکنی؟ 

برک اتان: بله موقع خرید مشورت میکنم. حتی اگه از چیزی واقعا خوشم بیاد باز هم مشورت میکنم.

 

نظرت در مورد زیبایی ظاهری و زیبایی درون چیه؟ 

برک اتان: زیبایی در روح و قلب هر فردیه. از نظر من وقتی درونت زیبا باشه این زیبایی به ظاهرت هم منتقل میشه. به نظر من هر انسانی که صمیمی و قلبش صاف باشه زیباست.

 

رابطت با عشق چیه؟ چطور تجربه اش میکنی؟ 

برک اتان: عشق یکی از زیباترین حس هاست. من هم قدر لحظه به لحظش رو میدونم و میدونم چطوری ازش لذت ببرم.

 

تا حالا شده کسی در زمینه عشقی ردت کنه؟

 برک اتان: تو دوران دبیرستان پیش اومده ولی نه اونقدر جدی. در سال ۲۰۰۶ و پس از بیرون اومدن آهنگ Word cup شکیرا، عاشق شکیرا شده بودم.

برک اتان:عاشق شکیرا بودم

در حال حاضر اولویت زندگیت چیه؟ 

برک اتان: خیلی وقته که اولویت زندگیم کارمه. چون هنوز اول راه هستم لازمه که وقت زیادی برای شغلم بزارم. بعد از فبلمبرداری، برای دانشگاهم زمان میگذارم. در هر حال این شرایط مدت زیادی ادامه خواهد داشت.

 

چیزهایی در زندگیت هست که تا حالا عنوان نکردی و طرفدارانت ازش خبر ندارن؟ 

برک اتان: من یک زندگی معمولی دارم. زندگیم متفاوت با بقیه یا یک زندگی پر تزویر نیست. چون ظاهر و باطنم یکی هست در مورد زندگیم خیلی راحت صحبت میکنم.

 

 بهترین مکان تفریحیت کجاست؟ تعطیلاتت رو کجا میگذرونی؟ 

برک اتان: چون اهل ازمیر هستم رفتن به منطقه چشمه همیشه اولین انتخابم هست. بهترین تعطیل از نظر من رفتن به چشمه به همراه کسایی هست که دوستشون دارم.  

 

برای این که یک فرد هیکلش مثل شما بشه چه کارایی باید انجام بده؟ 

برک اتان: من هر روز ۶ یا ۷ ساعت رو در سالن ورزشی میگذرونم. ورزش رو برای ساختن هیکل انجام نمیدم فقط میخوام اندامم رو حفظ کنم و روی فرم باشم. ورزش به من روحیه میده. وقتی هم که به سالن میرم برای اینکه عضلاتم پف کنه به بازوهام فشار نمیارم.

 

بعد از برنده شدن در مسابقه بهترین مدل به استانبول مهاجرت کردید؟ 

برک اتان: توی ازمیر کار مدلینگ رو به عنوان یک سرگرمی انجام میدادم. بعد از اینکه توی مسابقه برنده شدم برای اینکه داخل یه فضای حرفه ای قرار بگیرم به استانبول اومدم.

 

بعضیا میگن اگه خوشتیپ باشی براحتی میتونی یه نقش رو بدست بیاری. نظر شما چیه؟ 

برک اتان: من اینطور فکر نمیکنم. من خودم رو خوشتیپ نمیدونم اما از کسایی که اینطور فکر میکنن ممنونم. اینکه فقط به خوشتیپی اهمیت بدید کوچیک کردن شغل بازیگریه. زیبایی و خوشتیپ بودن برای بازیگری کافی نیست. صرفا داشتن تیپ و ظاهر خوب کافی نیست بلکه شما باید شخصیت رو به خوبی به اجرا در بیارید.  

برک اتان: خودم رو خوشتیپ نمیدونم

هنوز هم فوتبال بازی میکنید؟ 

برک اتان: واقعیتش از ترس اینکه آسیب ببینم، فوتبال رو بصورت جدی دنبال نمیکنم، بیشتر در حد طرفدار. در حال حاضر هم طرفدار گالاتاسارای هستم. پدرم یکی از فوتبالیست های قدیمی بشیکتاش بودن و خانواده ای هستیم که با فوتبال بزرگ شدیم و ورزش از پدرم به من ارث رسیده.

 

من با پوستر های بابام بزرگ شدم. فوتبال بازی میکردم و بعد از یه مدت خودم رو روی صحنه ی مدلینگ پیدا کردم و این کار رو به عنوان یک سرگرمی دنبال کردم. سرگرمیم زندگیم رو تغییر داد و در حال حاضر فوتبال برام سرگرمی شده. 

 

خانوادتون از اینکه فوتبال رو رها کردید از دستتون عصبانی نشدن؟ 

برک اتان: من و پدر و مادرم مثل خواهر برادر هستیم. در مورد تصمیمی که گرفتم سوال جوابم نکردن و همیشه پشتیبانم بودن. خانواده فاکتور مهمیه. اینکه بدونید خانوادتون پشتتون هستن اعتماد به نفس زیادی بهتون میده.

 

بازیگرای مورد علاقتون چه کسایی هستن؟ 

برک اتان: از بازیگرای خارجی مایکل داگلاس و تام کروز رو دوست دارم. از بازیگرای خودمون هم عاشق بازی هالوک بیلگینر هستم. کارای این افراد رو حتما دنبال میکنم.

 

نقشی هست که خیلی دوست دارید بازی کنید؟ 

برک اتان: دوست دارم یک کارکتر تاریخی رو بازی کنم که در زمان خودش قدرت زیادی داشته.

 

چه چیزی در یک خانم می تونه شما رو جذب کنه؟ 

برک اتان: صمیمی بودن و داشتن انرژی مثبت در هر دو جنس آقا و خانم خیلی مهمه. خوش قلب بودن، صمیمیت و باهوش بودن چیزهایی هستن که منو جذب میکنن.

 

دوست دارید به ازمیر برگردید؟ 

برک اتان: وقتی بازنشسته بشم حتما. ازمیر در همه فصل ها هوای معتدل و خیلی خوبی داره. حتی اگه دلم برای خانواده و خونم تنگ بشه زندگی در استانبول رو خیلی دوست دارم. خانوادم هم برای دیدنم همیشه به استانبول میان.

 

دوست دارید در پروژه های کمدی بازی کنید؟ 

برک اتان: من همیشه کارای کمدی رو دوست داشتم. خندوندن مردم و شادی آوردن به زندگی اون ها کار مهمیه. بازی در کار های کمدی خوشحالم میکنه.

 

انرژی مثبتی به آدم منتقل می کنید. همیشه همینطوری هستید؟ 

برک اتان: سعی میکنم روزم رو پر انرژی شروع کنم و پر انرژی به پایان برسونم. از نظر من انرژی قابل انتقاله. هر چقدر مثبت باشید همون قدر شاد خواهید بود. این انرژی روی کار ها هم تاثیر میگذاره.

 

خانم ها علاقه ی زیادی به شما دارن. تا حالا شده پیشنهادات خاصی از طرف خانم دریافت کنید؟ 

برک اتان: اولا شنیدن این حرف از یه خانم خیلی زیباست اما چیز خاصی در این مورد به ذهنم نمی رسه. 

 

از اون دسته آدم هایی هستید که راحت عاشق می شید؟ 

برک اتان: نه. اینطور نیستم.

 

رابطتتون با شبکه های اجتماعی چطوره؟ 

برک اتان: شبکه ی های اجتماعی زیاد توی اولویتم نیستن. در واقع به ندرت چیزی منتشر میکنم چون سر صحنه هستیم و بیشتر وقتمون اون جا میگذره.

 

پیام هایی که در شبکه های اجتماعی براتون گذاشته میشه چطور. اون هارو میخونید؟ 

برک اتان: تا جایی که وقت داشته باشم تلاش میکنم که بخونم. بین پخش سریال ها یا بعد از تموم شدنشون نظرات مردم رو میخونم. شبکه های اجتماعی، کانال هایی خیلی خوبی برای دیدن واکنش مردم نسب به کارامون هستن.

از دست ندهید