بیوگرافی خواندنی و عکس های موگه آنلی مجری جنجال ساز ترکیه !

موگه آنلی ( به ترکی Müge Anlı ) متولد ۲۸ شهریور ۱۳۵۲ در استانبول؛ روزنامه نگار و مجری معروف ترک است. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی جالب موگه آنلی را تقدیم حضورتان کنیم. با وای آره همراه باشید: 

 

خانواده و تحصیلات موگه آنلی

خانواده و تحصیلات موگه آنلی

 

موگه از پدری بنام احسان آنلی به دنیا آمده است. موگه دوره لیسانس خود را در رشته ارتباطات دانشگاه مرمره گذرانده است و فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس از رشته حقوق دانشگاه کادیر خاص است.

 

 

موگه کار اجرا را با برنامه Dobra Dobra آغاز کرد و در کنار شنای دودک، با ابن برنامه به شهرت رسید. او در حال حاضر مجریگری برنامه پرطرفدار Tatli Sert را که اولین قسمت از آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شده است، بر عهده دارد.

 

 

 موگه در این برنامه، با دانش حقوقی خود، پرده از بسیاری از جنایت ها بر میدارد و بسیاری از افراد را که به دلایل مختلف ناپدید شده اند را به خانواده هایشان می رساند.

 

 

قد و وزن موگه آنلی

 

قد و وزن موگه آنلی

 

قد موگه ۱۶۴ سانتی متر و وزن وی ۵۵ است.

 

 

همسر و روابط خصوصی موگه آنلی 

 

موگه در سال ۱۹۹۳ با یک روزنامه نگار ترک بنام ‌بورهان آکداگ ازدواج کرد و در سال ‌۲۰۰۸ از وی جدا شد. بورهان تا به حال ۴ بار ازدواج کرده و با موگه که همسر دومش بوده، دو بار ازدواج کرده است. موگه به خاطر خشونت بورهان، از وی شکایت کرده و از وی طلاق گرفته بود.

 

همسر و روابط خصوصی موگه آنلی 
بورهان آکداگ در کنار دخترش

 

‌دختر موگه و بورهان بنام لیدیا موگه آکداگ در سال ۲۰۰۲ به دنیا آمده است. موگه در یکی از برنامه ها پس از دریافت نامه ای احساسی از سوی دخترش، عنوان کرده است که به خاطر بزرگ کردن چنین دختری خدا را شکر می کند.

 

 

 ظاهرا در آن زمان، بورهان مانع دیدار موگه با دخترشان می شده است. در حال حاضر، سرپرستی دختر موگه به وی واگذار شده و او به دخترش اجازه ی دیدار با پدرش را نمی دهد.

 

 

 اخیرا بورهان به موگه تهمت حامله بودن زده بود و عنوان کرده بود که موگه از مردی متاهل حامله است و منتظر است تا پدر فرزندش، همسرش را طلاق دهد و با او ازدواج کند. با اینحال موگه این ادعا ها را بی اساس خوانده است.

 

 

بورهان حتی نامه ای به رجب طیب اردوغان نوشته و‌ در مورد سرپرستی دخترش از وی کمک خواسته بود اما هیچ جوابی از سوی رجب طیب اردوغان به وی داده نشده بود.  

 

لیدیا موگه آکداگ

 

 بورهان متولد ۱۰ بهمن ۱۳۳۹ در استانبول بوده و کتابی بنام Koynumdaki Yilan نیز نوشته است. او به خاطر ازدواج با موگه، همسر و فرزندانش را ترک کرده بود.

 

 

 بورهان از ازدواج اولش یک پسر و یک دختر دارد که پسرش بنام مته هان در آمریکا سکونت دارد و مهندس عمران است و دخترش بنام آسلیهان، در ترکیه ساکن است و معلم موسیقی است.

 

 

بورهان علاوه بر روزنامه نگاری، حدود ۵۰ سال است که به کار عکاسی مشغول است. او در سال ۲۰۱۸ برای چهارمین بار با فردی بنام آیسون چارداک ازدواج کرده است. او هم اکنون دو نوه دختری از پسرش دارد.

 

 

پیج اینستاگرام موگه آنلی 

 

پیج اینستاگرام موگه آنلی 

 

موگه در اینستاگرام فعال است و هم اکنون ۲٫۳ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

برنامه هایی که موگه آنلی مجریگری و تهیه کنندگی آن ها را بر عهده داشته است:

 

۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸- مجری برنامه Dobra Dobra 

 

‌۲۰۰۸ تا به امروز- مجریگری و تهیه کنندگی برنامه‌ Müge Anlı ile Tatlı Sert

 

۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱- مجریگری و تهیه کنندگی برنامه ‌Mektubunuz var 

 

۲۰۱۹- مجریگری برنامه Guven Bana ‌

 

از دست ندهید