سرهات کلیچ : بخاطر عرق زیاد دکتر رفتم اما اوبیرونم کرد! بیوگرافی کامل

سرهات کلیچ ( به لاتین Serhat Kilic ) با نام کامل مصطفی سرهات کلیچ متولد ۸ جولای ۱۹۷۵ در آنکارا است. کلیچ در سینما، تلویزیون و تئاتر به هنر نمایی پرداخته و آثار بسیاری از وی موجود است. سرهات اصالتا اهل شهر مالاتیا است اما از کودکی در آنکارا بزرگ شده است.

 

تحصیلات

 

سرهات کلیج در سال ۱۹۹۴ برای تحصیل در رشته تئاتر وارد دانشگاه بیلکنت ( Bilkent ) شد و در سال ۱۹۹۸ از این دانشگاه فارغ التحصیل شد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارد مرکز تئاتر آنکارا صنعت شد و شروع به اجرای تئاتر کرد.

بیوگرافی و عکس های سرهات کلیچ بازیگر ترک او در سال ۲۰۰۵ مدرک کارشناسی ارشد تئاتر خود را از کنسرواتور دولتی دانشگاه حاجی تپه دریافت کرد و سپس در دانشگاه آتاتورک به عنوان هیئت علمی دانشگاه شروع به تدریس رشته تئاتر کرد.

 

شروع کار هنری 

 

سرهات کلیچ از سال های ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۱ به اجرای برنامه های رادیویی مختلفی پرداخت. او از سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷ به عنوان بازیگر تئاتر در مرکز تئاتر دولتی ( Devlet Tiyatro) فعالیت کرد.

سرهات کلیچ و شروع کار هنری

اولین فعالیت بازیگری سرهات در عرصه تلویزیون با سریال حال و هوای خانه ما( Bizim Evin Halleri) در سال ۲۰۰۰ شروع شد. سرهات کلیچ در سال ۲۰۰۸ از شغل خود در مرکز تئاتر دولتی استعفا داد و به استانبول مهاجرت کرد. او با فیلم سینمایی نقطه ( Nokta ) در سال ۲۰۱۳ به عرصه سینما قدم گذاشت.

سرهات کلیچ بازیگر نقش چلاق در سریال قول

بازی معروف سرهات کلیچ مربوط به سریال ترکی قول و ایفای نقش چلاق است. او که در این سریال در نقش یک تروریست ظاهر شده، در کنار بازیگرانی همچون تولگا ساریتاش، نیهات آلتین کایا و آیتاچ شاشماز، بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. 

 

بازگشایی مدرسه تئاتر 

 

سرهات کلیچ در سال ۲۰۱۴ اقدام به بازگشایی یک مدرسه تئاتر کرد. سرهات در مصاحبه خود چنین اعلام کرده است: یک کنسرواتور تئاتر باز کردیم.تئاتر ما نماینده مرکز آموزشی Pearson BTEC انگلستان در ترکیه است. یعنی مدرک دیپلمی که در انگلستان از این مرکز دریافت می کنید با دیپلمی که توسط مرکز ما ارائه می شود اعتبار یکسانی دارد و آموزش های Pearson BTEC نیز با آموزش های ما هیچ فرقی ندارد.

 

 

در کل ۳.۵ میلیون لیره برای این مرکز خرج شده است که ۱ میلیون لیره آن را من سرمایه گذاری کرده ام. من زندگی خودم را پای تئاتر گذاشته ام. کشور ما بایستی بر روی بازیگران، رقاصان، موزیسین ها و مدیران سرمایه گذاری کند و افراد بیشتری در این زمینه پرورش دهد.

 

خوانندگی 

 

سرهات کلیچ علاوه بر بازیگری در عرصه خوانندگی نیز فعال است و آهنگ هایی از خود به زبان ترکی و انگلیسی در شبکه های اجتماعی منتشر می کند. او در مصاحبه ای اعلام کرده است: من آموزش خوبی در زمینه خوانندگی دیده ام و حدود ۱۴ سال است که آموزش صدا و خوانندگی میدهم.

سرهات کلیچ و خوانندگی

علاوه بر این ها وی در زمینه رقص و مجری گری نیز آموزش دیده و این هنر ها را به خوبی اجرا می کند. او دوست دارد وارد عرصه موزیکال شود تا بتواند همه این هنر ها را یکجا اجرا کند.

 

 

همسر و نامزد سرهات کلیچ 

 

سرهات کلیچ مجرد است. او در سال ۲۰۱۵ مدتی با زینت سالی، خواننده رابطه داشت اما پس از مدتی از او جدا شد. در حال حاضر خبری از روابط خصوصی او در دسترس نیست.

همسر سرهات کلیچ کیست؟
سرهات و زینت در یک قاب

 

سرهات کلیچ: به خاطر عرق زیاد به دکتر مراجعه کردم؛ اما او بیرونم کرد!

 

سرهات کلیچ در مصاحبه ای اعلام کرده است که به خاطر مشکل عرق بیش از حد خود به دکتر مراجعه کرده اما دکتر او را از مطب بیرون کرده است. او در ادامه می گوید: من از بچگی این مشکل رو داشتم. پدرم هم همین مشکل رو داره.

 

 

برای مثال ما در تعطیلات تابستون خیلی خنده دار میشیم. ما انقدر عرق می کنیم که اطرافیانمون فکر میکنند تازه از آب بیرون اومدیم درحالیکه اصلا از کنار آب هم رد نشدیم. من به صورت مداوم عرق میکنم.

 

 

من برای این مشکل به دکتر خانوادگیمون مراجعه کردم. دکتر از من درمورد ابتلا به آنفولانزا و چند بیماری دیگه سوال کرد که من گفتم تا حالا به این بیماری ها مبتلا نشدم. بعد گفت دیگه چی میخوای؟ پاشو برو بیرون! سم های بدن من از طریق این عرق خارج میشه. در حال حاضر تحت درمان هستم.

 

 

اینستاگرام سرهات کلیچ

 

سرهات در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام فعال است و در حال حاضر حدود ۳۸۶ هزار دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های سرهات کلیچ 

 

۲۰۰۰- سریال Bizim Evin Halleri (حال و هوای خانه ما) در نقش کارل قرور 

 

۲۰۰۱- سریال Saksindaki Agac

 

۲۰۰۶- سریال Hatirla Sevgili (عزیزم به خاطر بیار) در نقش کامیل گوندوز

 

۲۰۰۸- فیلم Nokta (نقطه) در نقش سلیم

 

۲۰۰۸- سریال Yol Arkadasim ( رفیق راهم ) در نقش ایلکر الماس تاش

 

۲۰۰۹- سریال Benim Annem Bir Mellek (مادر من یک فرشته است) در نقش عباد الله

 

۲۰۱۰- فیلم Veda (وداع) در نقش صالیح بوزوک 

 

۲۰۱۰- سریال Ezel ( ازل ) در نقش سلیم اوئورلو 

 

۲۰۱۱- فیلم Elia’s Journey (سفر الیا)

 

۲۰۱۲- سریال Seksenler در نقش ارگون پلاک، ارگون ساری 

 

۲۰۱۳- فیلم سینمایی Kis Uykusu (خواب زمستانی) در نقش امام حمدی 

 

۲۰۱۵- فیلم  Baskin karabasan در نقش پلیس 

 

۲۰۱۵- فیلم  Robinson ve Cuma: Gürcan Yurt در نقش رابینسون 

 

۲۰۱۷- سریال Çember ( دایره جنایی ) در نقش کمیسر آدم کارابی 

 

۲۰۱۷- سریال Soz (قول) در نقش چولاک 

 

۲۰۱۹- فیلم  Topal Şükran’ın Maceraları در نقش سلیم 

 

۲۰۲۰- سریال öğretmen ( معلم ) در نقش تانر اصلان

 

۲۰۲۰- فیلم Mavzer در نقش ویسی 

 

۲۰۲۱- سریال maraşlı ( ماراشلی ) در نقش نجاتی تورل 

 

۲۰۲۱- سریال اینترنتی Şeref Bey ( آقا شرف ) در نقش نجات 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Kuruluş Osman ( قیام عثمان ) در نقش مایکل کوسس 

 

۲۰۲۳- سریال اینترنتی Son gün ( آخرین روز ) در نقش سادیک شنجان 

 

۲۰۲۳- سریال اینترنتی Aktris ( بازیگر زن ) در نقش مظهر 

 

۲۰۲۳- فیلم Cenazemize Hoş Geldiniz ( به مراسم تشییع جنازه ما خوش آمدید ) در نقش نجاتی 

 

۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴- سریال kirli sepeti ( سبد کثیف ) در نقش فیاض آئیرتاش 

 

از دست ندهید