بیوگرافی و عکس های جذاب نیل کسر + ماجرای کتک خوردن در کلوپ شبانه

نیل کسر ( به ترکی Nil Keser ) بازیگر زیبای ترک، متولد ۵ فروردین ۱۳۷۴ در استانبول است. بازی زیبای نیل کسر با نقش دفنه در سریال غنچه های زخمی موجب شد تا به بیوگرافی نیل بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

تحصیلات و آغاز کارحرفه ای

 

نیل کسر ، ۱۵ سال رقص باله کار کرده و به پیانو مسلط است. نیل پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، بازی در ورکشاپ های بازیگری را آغاز کرده و برای اولین بار در سال ٢۰۱۴ با فیلم سینمایی مدرسه دیوونه ها به دنیای بازیگری قدم گذاشته است.

 

تحصیلات و آغاز کارحرفه ای نیل کسر

 

او سپس در سال ٢۰۱۵ به ایفای نقش در فیلم داستان ما پرداخته است. از بازیگران این سریال می توان به جانسل الچین، سرا توکدمیر، هالوک پیس، ناز الماس، بورجو کیراتلی و چیدم باتور اشاره کرد.  

 

بیوگرافی نیل کسر بازیگر فیلم داستان ما

 

نیل کسر در همین سال با بازی در سریال غنچه های زخمی شهرت بسیار بدست آورد. او که در این سریال با نقش منفی دفنه ظاهر شده، در کنار افرادی همچون گوکچه آکییلدیز، چاعلا ایرماک، هازار موتان، بیران داملا ییلماز، ایپک کاراپینار و اوزگور چویک بازی بسیار خوبی از خود ارائه داده است. طبق گفته نیل، مادر او بدلیل نقش منفی اش در غنچه های زخمی، اصلا بازی دخترش را تماشا نکرده است. بازی اخیر نیل کسر مربوط به سریال سریال Duran است. 

 

 

علایق نیل کسر

 

نیل از طرفداران مارلون براندو است و سریال های مورد علاقه او کشتن ایو، بازی تاج و تخت و سریال ژست هستند. طبق گفته نیل، او زیاد اهل آرایش نیست. او به عمل زیبایی و بوتاکس علاقه ای ندارد و معتقد است که صورت بدون عمل در جلوی دوربین، واقعیت را بیشتر منتقل میکند.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب نیل کسر

 

 نیل خود را فردی احساساتی می داند و این ویژگی خود را دوست ندارد. او ازدواج را زود میداند و احترام زیادی برای افراد پیر قائل است. نیل زمان های بیکاری خود را به انجام یوگا و دویدن اختصاص می دهد و از رفتن به کنسرت، ساحل و دیدن روستا ها لذت می برد.

 

عکس های نیل کسر

 

نیل به خاطر بازی نقش دفنه نظرات خوبی از سوی مردم دریافت نکرده است اما خوشحال است که این نقش را بازی کرده و به نظرات منفی مردم اهمیتی نمی دهد. این بازیگر زیبای ترک، به مسافرت و خواندن کتاب علاقه زیادی دارد و دوست دارد روزی به سفر دور دنیا برود. شهر های مورد علاقه ی نیل، رم و بارسلون هستند.

 

بیوگرافی نیل کسر بازیگر فیلم yengec

 

او همچنین به نوشتن نیز علاقمند است و مدت زیادی است که در حال نوشتن یک سناریو است.

 

 

حمله به نیل کسر در کلوپ شبانه 

 

نیل در سال ٢۰۱۶ در یکی از کلوپ های شبانه مورد حمله قرار گرفت. او به خاطر این موضوع با پلیس تماس گرفت و آن ها را به محل کلوپ کشاند اما بعدا شکایت خود را پس گرفت. ماجرا از این قرار بود که وقتی نیل با دوست دختر خود به داخل یک توالت رفته بودند یکی از مشتری ها این ماجرا را به نگهبان کلوپ اطلاع می دهد.

 پس از آن، نگهبان با ورود به توالت و گرفتن گردن نیل او را بیرون آورده و به او سیلی میزند. نیل خود را به بیرون از کلوپ می اندازد و فریاد می کشد: ” تا به این سن، پدرم به من یک سیلی کوچک هم نزده. شما کی هستید که منو میزنید. ما هیچ کاری نمیکردیم. دوستم وقتی داشت توالت میکرد من پشتم بهش بود.” زمانیکه پلیس به کلوپ شبانه رسیده، نیل و دوستش شکایتشان را پس گرفته اند و درحالیکه صورتشان را پوشانده بودند از کلوپ دور می شوند.

 

 

قد، وزن و رنگ چشم های نیل کسر 

 

قد نیل ۱.٧٢ سانتی متر، وزن او ۵۴ کیلوگرم و رنگ چشمانش سبز است.

 

قد، وزن و رنگ چشم های نیل کسر 

 

نامزد و همسر نیل کسر

نیل کسر مجرد است. او در سال ۲۰۱۶ با فردی بنام یائیز گورکان رابطه داشت اما در حال حاضر اطلاعاتی از روابط خصوصی او در دسترس نیست.

 

نامزد و همسر نیل کسر

 

اینستاگرام نیل کسر 

 

نیل در شبکه اینستاگرام بسیار پرطرفدار است و عکس های جالب و زیبایی از خود منتشر میکند. او در حال حاضر ۱٫۸ میلیون دنبال کننده دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های نیل کسر 

 

٢۰۱۴- فیلم سینمایی Cilgin dershane (مدرسه دیوونه ها) در نقش اوزلم

 

٢۰۱۵- فیلم سینمایی Bizim Hikaye (داستان ما)

 

٢۰۱۵ تا ٢۰۱٨- سریال Kirgin Cicekler (غنچه های زخمی) در نقش کادر

 

٢۰۱۶- فیلم سینمای Melekleri Tasiyan Adam (کسی که فرشته هارو جابه جا میکنه)

٢۰۱٩- فیلم سینمایی Yengec

 

۲۰۲۰- سریال Menajerimi Ara (با مدیر برنامه ام تماس بگیر) در نقش بوسه کایادائلی

 

۲۰۲۲- سریال Ah Nerede (آه، کجا / کجاست) در نقش زهرا 

 

۲۰۲۲- فیلم سینمایی Aşk Çağırırsan Gelir ( اگه عشق رو صدا کنی، میاد) 

 

۲۰۲۲- فیلم Son Parti در نقش کاتره 

 

۲۰۲۲- سریال Duran 

از دست ندهید