بیوگرافی و عکس های جذاب اجه ایرتم بازیگر نقش جانسین در سریال خانواده

اجه ایرتم ( به ترکی Ece irtem ) متولد ۱۵ دی ۱۳۶۹ در سیواس، بازیگر جوان و زیبای ترک است که این روز ها با نقش گیزم سزر به هنرنمایی در سریال جدید و پرطرفدار آقای اشتباه پرداخته است.

 

 اگر مانند ما کنجکاو شده اید تا در مورد اجه ایرتم بیشتر بدانید، در این بخش به بیوگرافی جالب اجه ایرتم خواهیم پرداخت. مثل همیشه با وای آره همراه باشید: 

 

تحصیلات اجه ایرتم 

تحصیلات اجه ایرتم 

اجه مدت زیادی در سیواس زندگی‌ کرده و برای تحصیلات دانشگاهی، راهی ازمیر شده است. او  حدود ۳ سال به تحصیل در رشته خوانندگی و اپرای دانشگاه یاشار پرداخته و به عنوان شاگرد سوم این رشته، فارغ التحصیل شده است. او پس از آن، تصمیم گرفته تا برای تحصیل در رشته بازیگری، وارد مرکز فرهنگی ‌صدری الیشیک شود. 

 

اجه در بسیاری از شهر های مختلف ترکیه زندگی کرده و از آشپزی و تنیس روی میز لذت می برد. هدف اجه قبل از ورود به عرصه بازیگری، یادگیری خوانندگی و موسیقی باتی بود اما بواسطه استادش، به بازیگری علاقمند شده است. 

 

آغاز کار بازیگری 

فیلم ها و سریال های اجه ایرتم

اجه پس از فارغ التحصیلی، به استانبول آمد و کار بازیگری را با یک نقش کوچک در سریال Bir zamanlar osmanli kiyamn (قیام عثمانی) آغاز کرد.

 

اجه تا به امروز در سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است اما بازی او در سریال عروس جدید، توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او در این سریال، با نقش عفت که دارای اصالتی عرب بود حاضر شد.

 

اجه در مصاحبه ای گفته است که به خاطر فرو رفتن بهتر در این نقش، از رفتار و عادات خانوم های عرب تقلید کرده و زبان عربی را نیز تمرین کرده است. اجه، این نقش را بقدری خوب بازی کرده بود که بسیاری از بینندگان تصور کرده بودند که وی دارای اصالت عرب است.

 

جدیدترین بازی اجه ایرتم مربوط به سریال خانواده در سال ۲۰۲۳ است. 

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی اجه ایرتم 

حقایق جالب در مورد زندگی اجه ایرتم 

اجه به تاریخ بسیار علاقمند است و دوست داشته تا در دوران روم باستان زندگی میکرد. خوراکی های مورد علاقه ی اجه، میوه، کشمش و قهوه هستند. او به سریال های خارجی نیز علاقمند است و سریال های آینه سیاه، تاریک، فرینج، و وست ورلد، سریال های مورد علاقه اش هستند.

 

 اگر قرار بود تا اجه، عکس سلبریتی های خاصی را روی پیراهنش حک کند، قطعا این سلبریتی ها، گولشن بابیک اوغلو (بازیگر ترک)، جیم کری و آلپاچینو بودند.

 

‌او عاشق بازی یشیل چام، هالوک بیلگینر،‌ شنر شن و تورکان شورای است و به فیلم های دیوید فینچر و کوئنتین تارانتینو، علاقه زیادی دارد. 

 

 

قد و وزن اجه ایرتم

قد و وزن اجه ایرتم

 

اجه دارای قد ‌۱۷۰ سانتی متری و وزن ‌۵۳ کیلویی است.

 

 

همسر و روابط خصوصی اجه ایرتم 

 

اجه مجرد است و تا به امروز با کسی دیده نشده است. 

 

 

پیج اینستاگرام اجه ایرتم 

پیج اینستاگرام اجه ایرتم 

اجه در اینستاگرام فعال است و عکس های زیبایی از خود به اشتراک میگذارد. اجه در حال حاضر ۱۹۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. 

 

 

فیلم ها و سریال های اجه ایرتم 

 

۲۰۱۴- سریال Kaçak Gelinler (عروس های فراری)

 

‌۲۰۱۴- سریال O Hayat benim (اون زندگی مال منه)

 

۲۰۱۴- سریال Şeref Meselesi (مسئله شرافت)

 

‌۲۰۱۵- سریال Paramparça ( از هم پاشیده)

 

‌۲۰۱۶- سریال Kertenkele Yeni Doğuş در نقش نور هایات 

 

۲۰۱۸- سریال  Payitaht Abdülhamid (پایتخت عبدالحمید) در نقش روبینا 

 

۲۰۱۷- سریال Yeni Gelin  (عروس جدید) در نقش عفت بوزوک 

 

۲۰۲۰- فیلم سینمایی Zengo در نقش منکیبه 

 

۲۰۲۰- سریال Bay Yanlış (آقای اشتباه) در نقش گیزم سزر 

 

۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲- سریال Mahkum (محکوم ) در نقش فردا

 

۲۰۲۲- سریال Yasak Elma ( میوه ممنوعه) در نقش مریچ

 

۲۰۲۳- سریال Aile ( خانواده) در نقش جانسین 

 

از دست ندهید