بیوگرافی کامل و عکس های جذاب برکای هاردال + ماجرای خواستگاری از او

برکای هاردال ( به ترکی Berkay Hardal ) متولد ۲۸ آبان ۱۳۷۵ در استانبول؛ بازیگر جوان و خوش آتیه ی ترک است که اخیرا با نقش مورات در سریال عروس استانبول و ساواش در سریال خواهر زاده ها، به شهرت زیادی دست یافته است.

 

در این مطلب، بیوگرافی کامل، عکس های جذاب و ماجرای خواستگاری از برکای هاردال را تقدیم حضورتان خواهیم کرد. با سایت وای آره همراه باشید: 

 

خانواده و تحصیلات برکای هاردال

خانواده و تحصیلات برکای هاردال

 

برکای تک فرزند خانواده بوده و در استانبول بدنیا آمده و بزرگ شده است. او در ابتدا خیال فوتبالیست شدن در سر داشت. پدر برکای، دروازه بان تیم بشیکتاش بود و دایی او نیز دروازه بان بوده است.

 

 

برکای از ۶ سالگی تا ۹ سالگی در تیم پایه فنرباغچه بازی کرد و پس از آن وارد تیم استانبول اسپور شد. او در این تیم دچار آسیب دیدگی شد و مجبور شد فوتبال را رها کند. برکای فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه تراکیا است. 

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی برکای هاردال

 

حقایق جالب در مورد زندگی برکای هاردال

 

برکای گفته است که به شهرت فکر نمی کند. طبق گفته ی برکای، او قصد تحصیلات عالیه نداشته و به دلیل اینکه نمرات او برای رشته های بهتر کافی نبود، رشته اقتصاد را انتخاب کرده بود.

 

 

برکای یک سگ خانگی دارد. او از بازی های کیانو ریوز الهام میگیرد و به او بسیار علاقمند است. این بازیگر خوش چهره، فیلم باشگاه مبارزه و فیلم راه سبز کانیه ریوز را چندین بار تماشا کرده و هیچ گاه از آن ها خسته نشده است. برکای اعتقاد جالبی نیز دارد و معتقد است که وقتی به چیزی بیش از حد فکر نکنی، در آن کار موفق می شوی. 

 

بیوگرافی کامل و عکس های جذاب برکای هاردال

 

او به تئاتر نیز علاقه زیادی دارد و در آینده قصد دارد فعالیت های بزرگی در زمینه تئاتر داشته باشد. برکای طرفدار تیم بشیکتاش است. 

 

 

قد و وزن برکای هاردال 

 

قد و وزن برکای هاردال 

 

هاردال دارای قد ۱۷۸ سانتی متری و وزن ۷۵ کیلوگرمی است. 

 

 

همسر و روابط خصوصی برکای هاردال 

 

برکای حدود ۱.۵ سال با بازیگر ترک، هیرا کویون اوغلو رابطه داشت اما پس از مدتی از وی جدا شد. این زوج سر صحنه ی سریال عروس استانبول با یکدیگر آشنا شده بودند و نقش مقابل هم را بر عهده داشتند.

 

همسر و روابط خصوصی برکای هاردال 

 

ظاهراً هیرا دست از دنبال کردن برکای در اینستاگرام برداشته بود و پس از مدتی، عکس های او را پاک کرده بود. به دنبال این کار، برکای نیز همین کار را انجام داده و به رابطه ی خود با هیرا پایان داده بود. 

 

 

  برکای در مصاحبه ای گفته بود که در اولین نگاه عاشق هیرا شده بود و او در بسیاری از زمینه ها شبیه به مادرش بوده است.

 

 

طبق گفته ی برکای، آشپزی هیرا حتی بهتر از مادرش بوده است. برکای در حال حاضر متاهل است و از سال ۲۰۱۹ با بازیگر ترک، دیلان تلکوک ازدواج کرده است.

 

عکس های جذاب برکای هاردال و همسرش دیلان تلکوک

 

ماجرای خواستگاری از برکای هاردال 

 

در سال ۲۰۱۸، ماجرای خواستگاری یکی از طرفداران هاردال، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. این دختر که دارای اصالت عرب بود و عایشه نام داشت، با نصب عکس های متعدد برکای در مکانی در کاراکوی، از برکای خواستگاری کرده بود.

 

 

 او بر روی یکی از عکس های برکای چنین نوشته بود:« برکای من عاشقتم. تو رو خیلی دوست دارم. پرنس سوار بر اسب سفیدم، با من ازدواج میکنی؟» بسیاری از افراد با دیدن این جملات متعجب شده بودند!

 

 

پیج اینستاگرام برکای هاردال 

 

پیج اینستاگرام برکای هاردال 

 

برکای هاردال نه تنها در اینستاگرام بلکه در یوتیوب نیز بسیار فعال و پرطرفدار است. او به همراه همسرش دیلان تلکوک، ویدئو و پست های جالبی را در این شبکه های اجتماعی از خود به اشتراک می گذارند. برکای هم اکنون ۵۶۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

 

فیلم ها و سریال های برکای هاردال 

 

۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸- سریال İstanbullu gelin (عروس استانبول) در نقش مورات بوران 

 

۲۰۱۸- سریال Meleklerin Aşkı (عشق فرشته ها) در نقش یاعمور دورو 

 

۲۰۱۹- سریال Kardeş Çocukları (خواهر زاده ها) در نقش ساواش اکیم 

 

از دست ندهید