بیوگرافی کامل و عکس های نیل کارا ابراهیم گیل و همسر و فرزندش

نیل کارا ابراهیم گیل (به ترکی Nil Karaibrahimgil ) متولد ٢۵ مهر ۱٣۵۵ در آنکارای ترکیه، خواننده خوش صدا، ترانه سرا، موزیسین، نویسنده و بازیگر ترک است. در این مطلب قصد داریم تا به بیوگرافی نیل بپردازیم. با وای آره همراه شوید :

 

 

خانواده و تحصیلات 

 

نیل که با آهنگ های متفاوتش شناخته می شود چهره ای شناخته شده در موسیقی ترک پاپ بشمار می رود. پدر نیل، سوآوی کارا ابراهیم گیل، موزیسین است اما در حال حاضر در صنعت موزیک پاپ ترکیه فعالیتی ندارد. عموی نیل، سلامی کارا ابراهیم گیل نیز موزیسین است. مادر نیل بنام برین توزونتاچ، صاحب یک شرکت فشن و مد می باشد.

 

خانواده و تحصیلات نیل کارا ابراهیم گیل نیل از دوران کودکی آرزوی تبدیل شدن به یک پاپ استار را سر داشت. او در ۱۰ سالگی به همراه خانواده اش به استانبول مهاجرت کرد و در ۱٢ سالگی، ترانه سرایی را آغاز کرد. او در دوران راهنمایی شروع به نواختن پیانو و سپس گیتار کرد.

 

بیوگرافی و عکس های زیبای نیل کاراابراهیم گیل 

نیل در دوران دانشگاه به عنوان چهره  تبلیغاتی در آژانس برادر بزرگ سرتاپ ارنر، خواننده ی ترک فعالیت کرد و در بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی حضور داشت. این خواننده ی خوش صدا، در سال ٢۰۰۰ از رشته ی علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه بوغازیچی فارغ التحصیل شد.

 

 

آغاز کار خوانندگی

 

اولین آلبوم استدیویی نیل بنام Nil Dünyas (دنیای نیل) در سال ٢۰۰٢ منتشر شد و موفقیت زیادی برای او به همراه آورد. آهنگ های Kek، Erkekler Yüzünden و Evlenmek Gerek این آلبوم در بین مردم بسیار محبوب شد. نیل تا به امروز ۶ آلبوم منتشر کرده و آخرین آلبوم وی بنام Nil’den İyi Gelen Sesler در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است.

 

آلبوم های نیل کارا ابراهیم گیل 

نیل در زمینه بازیگری نیز فعال بوده و چندین نقش کوتاه را بر عهده داشته است. او دو کتاب به نام های پروانه های نیل و راز های زندگی پروانه را نیز منتشر کرده است. لازم به ذکر است که مراد بوز، خواننده ی معروف ترک برای اولین بار با حضور در کلیپ نیل بنام Bronzlasmak (برنزه شدن)، به دنیای هنر قدم گذاشت.

 

 

قد و وزن نیل کارا ابراهیم گیل 

 

قد و وزن نیل کارا ابراهیم گیل 

 

قد نیل ۱.۶٢ سانتی متر و وزن او ۵۱ کیلوگرم است.

 

 

همسر نیل کارا ابراهیم گیل 

 

نیل متاهل است. او در سال ٢۰۱۰ با سردار ارنر که برادر خواننده ی معروف ترک، سرتاپ ارنر است، ازدواج کرد. مراسم عروسی نیل و سردار، کنار رود نیل برگزار شد. این زوج در می ٢۰۱۴ صاحب یک فرزند پسر بنام عزیز عارف شدند. 

 

همسر نیل کارا ابراهیم گیل کیست؟  
نیل و همسرش

 

اینستاگرام نیل کارا ابراهیم گیل

 

نیل در اینستاگرام بسیار فعال است و در حال حاضر ۸۳۳ هزار دنبال کننده دارد. 

 

 

آلبوم های نیل کارا ابراهیم گیل 

 

٢۰۰٢- آلبوم Nil Dünyası 

 

٢۰۰۴- آلبوم Nil FM 

 

٢۰۰۶- آلبوم Tek Taşımı Kendim Aldım

 

٢۰۰٩- آلبوم Nil Kıyısında 

 

٢۰۱٢- آلبوم Ben Buraya Çıplak Geldim 

 

 

فیلم ها و سریال ها

 

٢۰۰٨- فیلم سینمایی A.R.O.G در نقش می می 

 

٢۰۰٧- سریال Avrupa Yakası (قسمت ۱٢۶) – خودش 

 

٢۰۱٢- سریال Yalan Dünya (قسمت ۱۱ و ٢٣)

 

٢۰۱۶- سریال ?Müdür Ne’aptın (قسمت ۵) – خودش 

 

٢۰۱٨- سریال Jet Sosyete (قسمت ۱۵) – خودش 

 

 

کتاب ها

 

٢۰۱۱- کتاب Nil’in Kelebekleri (پروانه های نیل)

 

٢۰۱۶- کتاب Kelebeğin Hayat Sırları (راز های زندگی پروانه)

از دست ندهید