بیوگرافی کامل و خواندنی آصلی انور + مصاحبه و ماجرای بیماری اش

آصلی انور ( Aslı Enver ) با نام کامل آصلی آی انور، متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۳ در لندن؛ مدل تبلیغاتی و بازیگر سرشناس ترک است. در این مطلب بیوگرافی کامل و مصاحبه خواندنی با آصلی انور را برایتان گردآوری کرده ایم که تقدیمتان خواهیم کرد. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده و تحصیلات آصلی انور

خانواده و تحصیلات آصلی انور

 

پدر آصلی از ترک های قبرس است و در زمینه وام فعالیت دارد. مادر بزرگ پدری آصلی، موقع جنگ در قبرس، برای ارتش انگلیس لباس فرم می دوخته است و پس از مدتی، انگلیسی ها او را به انگلیس دعوت کرده اند و مادر بزرگش با ۶ بچه راهی انگلیس شده است.

 

 

 ‌مادر آصلی بنام دیلک نیز تک فرزند خانواده بوده و پس از تمام شدن درسش، برای یادگیری زبان به انگلیس می رود و با پدرش آشنا می شود. آصلی فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. پدر اصلی قبل از ازدواج با مادر اصلی، ازدواج کرده بود و از ازدواج اولش صاحب ۳ فرزند بود.

 

 

به خاطر همین، پدر بزرگ پدری اصلی با ازدواج مجدد پسرش مخالف بود و حتی به عروسی پسرش نیز نرفته است. در نهایت مادر و‌ پدر اصلی از یکدیگر جدا شده اند و آصلی پیش مادرش زندگی کرده است. 

 

بیوگرافی و عکس های زیبای آصلی انور

 

آصلی دوران ابتدایی را در لندن گذرانده و در ۱۲ سالگی ‌به همراه خانواده به استانبول مهاجرت کرده است. ‌او به اصرار مادرش، یادگیری درس های بازیگری را در مرکز هنری موجدت گازان آغاز کرد‌‌. او پس از تمام کردن دبیرستان در دبیرستان هنرهای زیبای Pera، ‌وارد دانشگاه هالیچ شد و به تحصیل در رشته ی تئاتر پرداخت. 

 

 

آصلی انور به عنوان مدل تبلیغاتی با تبلیغ برند هایی همچون Bepanthol ،Yapi Kredi ،Lescon Molped ،Mavi Yeşil L’Oreal Paris ،Penti ،Defacto ،Bravo همکاری کرده است.

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی آصلی انور

 

حقایق جالب در مورد زندگی آصلی انور

 

طبق گفته ی اصلی، او به بیماری دیس‌لکسی یا همان خوانش پریشی مبتلا است. این بیماری به مرور زمان، استعداد حفظ کردن کلمات را در انسان کاهش می دهد. آصلی گفته است که در حفظ کردن کلمات و سناریو ها مشکل دارد و همواره مجبور است تا زیر کلماتی که می خواند خط بکشد یا آن ها را بصورت صوتی گوش کند.  

 

 

او کارگردانی اوزجان دنیز را بسیار دوست دارد. آصلی در ابتدا تصور میکرده است که اوزجان، رسمی و جدی است اما در اصل متوجه شده است که وی ‌بسیار شوخ طبع است.

 

زندگینامه و عکس های زیبای آصلی انور

 

آصلی از ۲۶ سالگی به بعد، توجهی جدی به ورزش پیدا کرد ‌و‌ ذائقه ی غذا در او تغییر کرد. آصلی در حال حاضر مشغول یادگیری بوکس است. او در آن دوران به ماکارونی و شیرین های خامه ای علاقه زیادی داشت اما در حال حاضر نمی تواند آن ها را بخورد و به جای آن، مقدار زیادی سبزی مصرف می کند. او در کودکی، بیشتر با پسر بچه ها همبازی بوده است.

 

 

آصلی انور در سال ۲۰۱۶ در مسابقه اوسس ترکیه شرکت کرد. او گفته است که قصد ندارد موسیقی را بصورت جدی دنبال کند و بیشتر دوست دارد در خانه و برای خودش بخواند. 

 

 

قد و وزن آصلی انور 

 

قد و وزن آصلی انور 

 

قد اصلی ۱.۶۵ سانتی متر و ‌وزن وی ۶۵ کیلوگرم است. 

 

 

همسر و رابط خصوصی اصلی انور 

 

همسر و ورابط خصوصی اصلی انور 

 

آصلی در سال ۲۰۱۲، با بازیگر ترک، بیرکان سوکولو ازدواج کرد و پس از ۳ سال زندگی مشترک، در سال ۲۰۱۵ از وی جدا شد.

 

 

 آصلی در سال ۲۰۱۵ و پس از آشنا شدن با مورات بوز در سر صحنه ی فیلم سینمایی برادر من، در سال ۲۰۱۶ با وی وارد رابطه شد. آصلی انور و مورات پس از جدایی و آشتی های چند باره، در اواخر سال ۲۰۱۹ بطور دائمی از یکدیگر جدا شدند.

 

 

اصلی در مصاحبه های مختلف از مورات بوز بسیار تعریف کرده بود و در یکی از مصاحبه ها چنین گفته بود : “هر چقدر که مورات رو بیشتر میشناسم، بیشتر ازش خوشم میاد. خیلی احساساتی، شوخ طبع، و مراقبت آدم هست ‌و یه مرد واقعیه. این ویژگی ها رو فقط جلوی من نشون نمیده، برای خانواده و کسایی که دوستشون داره هم همینطوره. به هوشش هم خیلی اعتماد دارم. از صحبت باهاش لذت می برم و دوست دارم همیشه توی زندگیم باشه.”

 

همسر آصلی انور

 

آصلی در سال ۲۰۲۰، حدود ۱ ماه با بورهان تونجر، بسکتبالیست ترک دوست شد و حتی پیام های آن ها در اینستاگرام پخش شده بود. ظاهرا برهان به غیر از آصلی به چند نفر دیگر نیز تقاضای دوستی داده بود و از طرف دیگر، خانواده آصلی با دوست شدن اصلی با برهان مخالفت کرده بودند.

 

 

آصلی در سال ۲۰۲۲ با فردی بنام برکین گوکبوداک Berkin Gökbudak ازدواج کرد. برکین مدیر محصول یک شرکت داروسازی است. این زوج در حال حاضر صاحب یک دختری دو ماهه بنام الای ( elay ) هستند. 

 

 

پیج اینستاگرام آصلی انور

آصلی انور در اینستاگرام بسیار پرطرفدار است و در حال حاضر ۶٫۵ میلیون دنبال کننده به خود جلب کرده است. 

 

 

فیلم ها و سریال های اصلی انور 

 

۲۰۰۲- سریال ‌Uzay Sitcomu

 

۲۰۰۲- فیلم کوتاه Ayna (آینه)

 

۲۰۰۳- سریال Hayat Bilgisi (علم زندگی) در نقش هازال 

 

۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰- سریال Kavak Yelleri در نقش مینه ارگون 

 

۲۰۱۲- فیلم کوتاه Raki Masasi  

 

۲۰۱۲- سریال Suskunlar در نقش آهو 

 

‌۲۰۱۳- سریال Kayip (گمشده) در نقش اوزلم آلبایراک 

 

۲۰۱۳- فیلم سینمایی ?Tamam Mıyız در نقش بسته 

 

۲۰۱۴- سریال Bana Artik Hicrane De در نقش هیجران ایوب اوغلو 

 

۲۰۱۵- فیلم سینمایی Kardeşim benim (برادر من) در نقش زینب 

 

۲۰۱۵- سریال Mutlu Ol Yeter در نقش زینب 

 

۲۰۱۶- سریال Kış Güneşi ‌(آفتاب زمستانی) در نقش نیسان 

 

‌۲۰۱۷- فیلم سینمایی Oteki Taraf (طرف دیگر) در نقش اجه 

 

‌۲۰۱۷- سریال İstanbul Gelini (عروس استانبول) در نقش ثریا بوران 

 

۲۰۲۰- سریال Babil (بابل) در نقش عایشه کارالی 

 

۲۰۲۲- فیلم سینمایی Sen Yaşamaya Bak ( تو به زندگیت برس) در نقش ملیسا 

 

۲۰۲۳- سریال Arayış (جستجو) در نقش نیسان 

 

 

مصاحبه با آصلی انور

 

بزرگترین مشکلی که با خودتون دارید چیه؟ 

 

آصلی انور : غذا، غذا. عاشق آدمایی هستم که میخورن اما چاق نمیشن. 

 

 

سخت ترین بخش عاشق شدن از نظر شما چیه؟ 

 

آصلی انور: در هر حال، دوری سخت ترین بخش عاشق بودنه. یا اینکه بعضی وقت ها نمیتونی منظورت رو به درستی منتقل کنی.

 

 

گوشیتون رو زود به زود کنترل می کنید؟ ‌وقت زیادی رو صرف شبکه های اجتماعی می کنید؟ 

 

آصلی انور: اگر خونه باشم، زیاد سمت گوشی نمیرم. اگر سر صحنه باشم و وقت اضافی داشته باشم حتما سر می زنم. ‌بعضی وقت ها در روز ۱۰ دقیقه و بعضی وقت ها هم زمان زیادی رو داخل شبکه های اجتماعی می گذرونم. 

 

 

اولین کاری که صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب انجام میدید چیه؟ 

 

اصلی انور: اولین کاری که انجام میدم، اینه که حتما صبحونه میخورم. تا وقتی صبحونه نخوردم نمی تونم به خودم بیام. 

 

 

نظرتون در مورد ازدواج چیه؟ 

 

آصلی انور : دوست دارم در آینده مادر بشم. 

 

 

امروز روی صورتتون کک مک ندارید

 

آصلی انور : در اصل صورتم کک مکی هست. وقتی آفتاب تابستون به صورتم میخوره، ظاهر میشن. ‌به خاطر همین وقتی زمستون میشه، صورتم رو ناقص احساس می کنم. وقتی تابستون میاد، صورتم رو رو به آفتاب میگیرم که کک مک هام ظاهر بشن. 

 

 

چیزی هست که نتونید ازش بگذرید؟ 

 

آصلی انور : شیرینی. چیز فوق العاده ایه و خوشحالی زیادی بهم میده. 

 

 

‌بزرگترین اشتباهی که مردم در مورد شما می کنن

 

آصلی انور : اینکه قدم ۱۷۵سانتی متره! در اصل قدم ۱.۶۵ سانتی متر هست. دلیل اینکه مردم متوجه این موضوع نمیشن اینه که پارتنرم سر صحنه، معمولا بیش از حد قد بلند و درشت اندام نیست. در کل من در کنار اون ها، کمی درشت تر به نظر می‌رسم. 

 

 

خودتون رو کجا و چه زمانی خوشحال حس می کنید؟ 

 

آصلی انور : ‌بعضی ها کنار دریا رو دوست دارن ‌اما برای من، بودن در جنگل و محیط سرسبز، حس خوبی میده. بعضی وقت ها هم مسیر طولانی، رانندگی یا وقتی از یک صحنه زیبا عکس میگیرم، حس خیلی خوبی پیدا می کنم.

 

 

 از نظر من خوشحال به زمان یا مکان خاصی بستگی نداره. اگه صبح یک صبحونه ی خوشمزه بخورم هم می تونم خیلی خوشحال بشم. بعضی وقتا، خالی بودن جاده هم منو خیلی خوشحال میکنه. به نظر من خوشحالی به درون افراد بستگی داره و بستگی زیادی به شرایط نداره. به آرامش درونی ربط داره. 

 

از دست ندهید