بیوگرافی کامل و خواندنی کمال دوغلو kemal doğulu + عکس های جذاب

کمال دوغلو ( به ترکی kemal doğulu ) برادر بزرگتر بازیگر ترک، کادیر دوغلو، متولد ۲۲ مهر ۱۳۵۸ در مرسین؛ طراح مد، عکاس، آرایشگر، و خواننده است. در این مطلب به بیوگرافی کامل و خواندنی کمال دوغلو خواهیم پرداخت. با وای آره همراه باشید:

 

خانواده و تحصیلات کمال دوغلو 

خانواده و تحصیلات کمال دوغولو 

 

کمال، فرزند اول خانواده است ‌و به غیر از خود، سه برادر و یک خواهر دارد. خواهر کمال دوغلو  ازدواج کرده و یک فرزند دارد. کمال دوغلو از مادری خانه دار و پدری کارگر بنام رسیم دوغلو که کارگر کشتی سازی بود بدنیا آمده است.

 

 

پدر کمال در سال ۲۰۱۷ فوت شده است. کمال در مصاحبه‌ای گفته است که با پدرش قهر بوده چرا که پدرش توجهی به خانواده اش نداشته است. کمال وقتی خبر مرگ پدرش را شنیده دچار شوک شده چرا که پدرش صحیح و سالم بوده و مشکل جسمی نداشته است. 

 

کمال دوغولو و خواهر و برادرانش
کمال و خواهر و برادرانش

 

کمال از ۸ سالگی کار خود را با کارگری در بقالی آغاز کرد. او ‌از زمانی که پدرش برای کار به ایالات متحده رفت، از سن پایین شروع به کار کرد. او به دلیل اینکه پولی که پدرش میفرستاد کافی نبود، مجبور بود سخت کار کند و به تمام اعضای خانواده رسیدگی کند.

 

 

کمال که آرزویش تبدیل شدن به یک آرایشگر زنانه بود، اولین مشتری اش خواهرش بود. او از ۱۲ سالگی، نزد پسر عمویش در مرسین به عنوان شاگرد آرایشگر شروع بکار کرد. 

 

 

کمال دوران راهنمایی را به پیشنهاد عمویش که در آلمان زندگی میکرد، در دبیرستان مذهبی imam hatipe آغاز کرد و به دلیل اینکه نتوانست در درس های قرآن و زبان عربی موفق شود، بصورت پنهانی و بدون اطلاع خانواده اش، در آزمون دبیرستان آنادولو شرکت کرد و با قبولی در رشته ی علوم کامپیوتر، از این دبیرستان جدا شد.

 

 

 کمال گفته است که عموهایش بسیار مذهبی هستند و عمویش هزینه تحصیل در این مدرسه ی مذهبی را پرداخت کرده است. کمال پس از به پایان رساندن دبیرستان، وارد رشته ی بازاریابی دانشگاه ‌Urfa, Harran شد. 

 

بیوگرافی کامل کمال دوغولو

 

او مدتی بعد، برای برادرش کادیر کار پیدا کرد و از او خواست تا به استانبول بیاید. کمال گفته است که کادیر و‌ نسلیهان به فکر بچه دار شدن هستند. او همچنین به کادیر گفته است که نسلیهان را به هیچ وجه از دست ندهد و با او ازدواج کند چرا که دختر بسیار محترمی است. ‌ 

 

 

کمال در سال ۲۰۱۴ در منطقه نشان تاشی ترکیه یک سالن زیبایی افتتاح کرد.

 

بیوگرافی و عکس های جذاب کمال دوغولو

 

او در ۱۷ سالگی و برای گرفتن ویزا و رفتن پیش پدرش، به استانبول آمد و در بازه زمانی انتظار برای ویزا، در سالن پسر عمویش در استانبول که آرایشگر بود مشغول بکار شد. او در این حین، طراحی مو و آرایشگری را به خوبی فرا گرفت و بعد ها از رفتن به آمریکا منصرف شد. 

 

 

برنامه های تلویزیونی کمال دوغلو

 

کمال برای اولین بار با برنامه مد Bu Tarz Benim وارد تلویزیون شد و به عنوان داور در کنار ایوانا سرت و نور یرلیتاش به داوری پرداخت. آغاز شهرت کمال دوغولو برنامه ی مد işte benim istilim در سال ۲۰۱۶ رقم خورد.

 

برنامه های تلویزیونی کمال دوغولو

 

او در همین سال به دلیل افتادن از پله ها دچار آسیب جدی شد و برخی از افراد عنوان کردند که کمال به دلیل بدهی ۱۵۰ هزار دلاری، قدام به خودکشی کرده است؛ با اینحال وی در برنامه Doya Doya moda، بعد از چند سال این شایعات را دروغ خواند و اعلام کرد که در یک خانه چند طبقه که مال خودش بوده زندگی میکرده و بدهی ای در کار نبوده است. 

 

 

برنامه تلوزیونی اخیر کمال دوغلو، برنامه مد ‌Doya Doya moda است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ در شبکه ی TV8 شروع شد و کمال یکی از داوران این مسابقه بود. داوران دیگر این برنامه را گولشاه ساراچ اوغلو، بنو نویان و اوئورکان ارز تشکیل می دادند.

 

 

ورود به عرصه ی خوانندگی

 

کمال بواسطه عکاسی برای تک آهنگ هانده ینر بنام Maxi با وی آشنا شد. ماجرای ورود کمال دوغولو به عرصه خوانندگی بدین گونه بوده است که روزی یکی از خوانندگان همخوان هانده ینر نمی تواند سر صحنه کنسرت حاضر شود و به جای او، کمال همخوانی با هانده ینر را بر عهده می گیرد.

 

 

هانده و ارول تمیزر از صدای کمال خوششان می آیند و کمال تشویق می شود تا اولین تک آهنگ خود بنام Yerde 1 را در سال ۲۰۰۸ منتشر کند‌. این آهنگ موفقیت زیادی برای کمال به ارمغان می آورد و چهار هفته در صدر برترین آهنگ های لیست World Chart Exskpress قرار میگیرد.

 

 

کمال دوغلو تا به امروز چندین آهنگ منتشر کرده است که آهنگ آخر او بنام سلفی در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. کمال پس از این موفقیت، عکاسی و کارگردان هنری کلیپ های هانده را بر عهده گرفت. 

 

 

حقایق جالب در مورد زندگی کمال دوغلو 

 

حقایق جالب در مورد زندگی کمال دوغولو 

 

طبق گفته ی کمال، او همواره کار کرده و تابحال به تعطیلات نرفته است. کمال گفته است که هدفش، آمدن به تلویزیون نبوده و تنها میخواسته پول نانش را دربیاورد و خرج خانواده اش را تامین کند. با اینکه کمال از کودکی آرزو داشت آرایشگر شود اما در جاهای مختلف از جمله بقالی، تعمیرات دوچرخه، خیاطی، شیرینی فروشی و غیره کار کرده است. 

 

 

کمال به واسطه ی تحصیل در دبیرستان مذهبی، بسیاری از دعاها را از حفظ می داند و عربی نیز بلد است. مادر بزرگ پدری و عمه های کمال نیز به زبان عربی با یکدیگر صحبت می کنند. 

 

 

کمال دوغلو از عروسشان، نسلیهان آتاگول تعریف زیادی کرده و چنین گفته است: ” هرگاه به خانه ی نسلیهان می رویم، خودش برایمان قهوه آماده می کند و دختر بسیار متواضع، خوش مشرب و فوق العاده ای است، گویا از ابتدا عضو خانواده ی خودمان بوده است. “

 

 

‌کمال، آرایشگری، عکاسی و طراحی لباس هنرمندان معروفی همچون ‌هانده ینر، صدا سایان،‌ سیلا، کوتسی، ‌گوکان اوزن، ‌نیل کارا ابراهیم گیل و دمت آکالین را بر عهده داشته است. 

 

 

‌او در یکی از مصاحبه ها در رابطه با سختی هایی که در مسیر شغلی اش کشیده، چنین گفته است: “وقتی برای اولین بار به استانبول اومدم، ۱۷ ساله بودم. هیچ کس نمیدونه اما شب ها توی پارک خوابیدم. نه خونه داشتم، نه رفیق و نه پول. تو حداقل یک حوله کوچیک پاندایی داشتی اما من حتی اون رو هم نداشتم. ‌جلوی خودپرداز جلوی بانک، ۴ شب رو بدون اینکه چشم روی هم بگذارم گذروندم. ‌مدام نگران این بودم که نکنه بلایی سرم بیاد. خلاصه اینکه خیلی کار کردم. خیلی تلاش کردم. از پشت، خنجر خوردم اما ناامید نشدم و کار کردم. اولش پیش پسر عموم می موندم اما بعدا پیش عموم رفتم. داخل جیبم فقط به اندازه ی خرید یک دونه نون یا یه دونه سیمیت در روز، پول داشتم. ‌چندین شب رو توی پارک یا جلوی بانک گذروندم.”

 

 

قد و وزن کمال دوغلو 

 

قد کمال ۱.۷۳ سانتی متر و ‌وزن وی ۷۳ کیلوگرم است.

 

 

همسر و روابط خصوصی کمال دوغلو 

 

همسر و روابط خصوصی کمال دوغولو 
کمال دوغلو و اوزدن جراح اوغلو

 

کمال مجرد است. او در سال ۲۰۱۶ با یکی از شرکت کنندگان مسابقه işte benim stilim بنام اوزدن جراح اوغلو وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۹ از وی جدا شد. اوزدن پس از جدایی از کمال با نامزد سابق هانده ینر دوست شد. 

 

 

پیج اینستاگرام کمال دوغلو 

 

کمال جزو سلبریتی های پرطرفدار اینستاگرام‌ به حساب می آید و هم اکنون ۱٫۴ میلیون دنبال کننده دارد. 

 

 

آهنگ ها و آلبوم های کمال دوغلو 

 

۲۰۰۸- آهنگ ۱ Yerde 

 

‌۲۰۰۹- آهنگ  Kemal Doğulu 2

 

۲۰۱۰- آلبوم Ters Köşe 

 

۲۰۱۱- آهنگ  ۴kemal 

 

‌۲۰۱۲- آهنگ Ask Kabul Ederse 

 

۲۰۱۵- آهنگ Duygusal 

 

۲۰۱۷- آهنگ Selfie

 

 

موزیک ویدئو های کمال دوغولو 

 

۲۰۰۸- موزیک ویدئو Yerde  ۱

 

۲۰۰۸- موزیک ویدئو ?Nedense, Nedense 

 

‌۲۰۰۹- موزیک ویدئو Uzayda Ask Var  

 

۲۰۱۰- موزیک ویدئو  Makasli Film 

 

۲۰۱۱- موزیک ویدئو Uzgunum ‌

 

۲۰۱۱- موزیک ویدئوی Oynuyorum ‌‌

 

۲۰۱۲- موزیک ویدئوی Ask Kabul Ederse 

 

۲۰۱۷- موزیک ویدئوی Selfie 

 

از دست ندهید