ایموجی ها و ۱٢ مورد از آن ها که تا به الان به اشتباه از آن ها استفاده میکردیم 

 مردم از ایموجی ها استفاده های مختلفی دارند؛ از یک طرف، ایموجی به افراد کمک می کند تا احساسات خود را بدون استفاده از کلمات بیان کنند و از سویی دیگر گاهی اوقات نمی توان در فضای مجازی، صحبت یا احساسی را بدون ایموجی به فرد مقابل منتقل کرد؛ در این شرایط باید از این تصاویر استفاده کنیم تا بتوانیم منظور خود را به بهترین شکل ممکن بیان کنیم.

 

 

 چیزی که واضح است که است که این تصاویر به بخش جدانشدنی از زندگی ما و فرهنگ اینترنت تبدیل شده اند؛ به همین دلیل دانستن طرز استفاده صحیح از آن ها برایتان مفید خواهد بود. در این لیست به ایموجی هایی اشاره خواهیم کرد که معنی آن ها به درستی مشخص نیست و یا بسیاری از افراد به اشتباه از آن ها استفاده می کنند. با وای آره همراه باشید:

 

ایموجی تشکر

 

بسیاری از افراد فکر می کنند که این ایموجی به معنی تشکر است. در حقیقت، این ایموجی حرکتی است که ژاپنی ها برای درخواست ببخشش استفاده می کنند. در تعریف آمریکایی نیز این استیکر نماد حرکت “بزن قدش” است. 

 

ایموجی بوسه

 

شاید در نگاه اول تصور کنید که این حرکت به معنی بوسه است در حالیکه این ایموجی تنها به معنی سوت زدن است. ایموجی واقعی بوسیدن ترکیب این ایموجی با شکل قلب است که بسیاری از ما با آن آشنایی داریم.

 

ایموجی روبان

 

این استیکر تنها یک روبان صورتی نیست بلکه سمبل مبارزه با سرطان است اما سمبلی که برای سرطان بکار میرود کی متفاوت با این استیکر است. در حالت عادی، این استیکر نماد رویداد‎های شاد است. 

 

ایموجی اشاره

 

 این استیکر نه تنها برای اشاره به متنی که تایپ شده است بکار می رود بلکه همچنین به معنی مریض حال بودن یا حال نداشتن است.

 

ایموجی دست مشت شده

 

دست مشت شده ای که رو به سمت راست است نشانه احترام و تبریک گفتن است. 

 

استیکر شلغم

 

این استیکر، استیکر شلغم نیست بلکه یک سیب زمینی شیرین کباب شده است که در ژاپن با نام یاکی ایمو معروف است. 

 

ایموجی ستاره ی پیچ خورده

 

این استیکر به معنی یک غذای ژاپنی به نام کامابوکو است. این غذا یک کیک ماهی است که بر روی آن پیچ خوردگی های صورتی رنگ وجود دارد. این استیکر همچنین سمبل @ ایمیل است.

 

ایموجی تصادف

 

این ایموجی نیز سمبل تصادف در بازی های کامپیوتری است و زمانی که در چت ها از آن استفاده می شود بدین معنی است که فرد مقابل شما بد اخلاق شده یا پای خود را بیش از گلیم خود دراز کرده است. 

 

ایموجی ممنوع

 

شاید با دیدن این استیکر به یاد علامت ممنوع بیفتید اما علاوه بر این معنی، این استیکر در چت انگلیسی به معنای بوسه نیز هست. 

 

 

این علامت در افسانه های ژاپنی به معنی تنگو یا اهریمن است. تبدیل شدن به تنگو به معنی تکبر و خود بزرگ بینی بوده و در صورت استفاده از این علامت در چت با یک فرد، به  او نشان میدهید که وی فرد خودخواهی است.

 

ایموجی غول

 

این ایموجی ممکن است در نگاه اول معنی بدی برایتان داشته باشد اما بر عکس، این ایموجی، یک غول ژاپنی بنام ناماحاقه است که ارواح شیطانی را دور می کند. 

 

ایموجی NG

 

این ایموجی به معانی مختلفی ترجمه می شود : نه دختر، نه پسر، و گاها نمادی از اسم فامیلی نگوین است. در حقیقت این استیکر “خوب نیست” معنی می دهد. جمله خوب نیست اغلب با اسم مخفف NG بیان می شود.

 

از دست ندهید