با ۱۰ تن از جذابترین زنان آمریکای جنوبی در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید

 

۱. اودت آنابل

اودت آنابل زن جذاب امریکای جنوبی

اودت آنابل (به لاتین Odette Annable) زاده ۱۰ می ۱۹۸۵ در لس‌آنجلس کالیفرنیا است. اودت از پدری کلمبیایی و مادری کوبایی زاده شده است. هنگامیکه اوت آنابل تنها ۵ سال داشت در فیلمی به نام پلیس کودکستان به ایفای نقش پرداخت. پس از بازی در این فیلم، وی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متعددی از‌جمله تغییر شکل‌دهندگان، دختر جدید، کلاورفیلد و سریال پربیننده آمریکایی دکتر هاوس هنر‌نمائی کرد. اودت در سال ۲۰۱۰ با ستاره تلویزیون، دیو آنابل ازدواج کرد و آن‌ها در‌حال حاضر یک دختر دارند.

۲. اوا مندس

اوا مندس زن جذاب آمریکایی

اوا مندس (با نام لاتین و کامل Eva de la Caridad Mendez) در ۵ مارس ۱۹۷۴ در میامی فلوریدا از پدر و مادری کوبایی متولد شد. او در‌حال حاضر یکی از بازیگران، مدل‌ها و تاجران موفق ایالات متحده است. اوا پس از به پایان رساندن دبیرستان در رشته بیزینس شروع به تحصیل در دانشگاه کالیفرنیا کرد اما در میانه راه دانشگاه را رها کرد تا حرفه خود را با جدیت بیشتری دنبال کند. لبخند مندس در سال ۲۰۰۸ توسط جراحان آمریکایی، عنوان بهترین لبخند را به دست آورد. از‌جمله فیلم‌هایی که مندس به ایفاء نقش در آن‌ها پرداخته می‌توان به ما صاحب شب هستیم، هیتچ و اون یکی‌ها اشاره کرد. اوا مندس در‌حال حاضر با برند‌های بزرگی همچون ریبوک، کارتیر،کالوین کلین، رولون و سایر برند‌ها در‌حال همکاری است.

۳.  اوا لونگوریا

اوا لونگوریا زن آمریکایی جذاب

سومین زن جذاب امریکای جنوبی که در این جا قصد معرفی وی را داریم اوا لونگوریا است. اوا لونگوریا (به لاتین Eva Longoria) بازیگر، مدل، تهیه کننده، کارگردان و کارآفرین مکزیکی ـ آمریکایی است که در ۱۵ مارس ۱۹۷۵ در تگزاس به‌دنیا آمد. اوا علاوه‌بر این فعالیت‌ها، کمپین‌های تبلیغاتی متعددی را راه‌انداز کرده و به عنوان زیباترین زن هالیوود نیز لقب گرفته است. وی همچنین در سال ۲۰۰۶ برای بازی در کدبانو‌های وامانده، نامزد جایزه گلدن گلوپ شد و جایزه انجمن بازیگران فیلم را دریافت کرد.

۴. جسیکا آلبا

جسیکا آلبا زن آمریکایی جذاب

از دیگر زنان آمریکای جنوبی جسیکا آلبا است. جسیکا آلبا (به لاتین Jessica Alba)، متولد ۲۸ آوریل ۱۹۸۱ در پوما کالیفرنیا از پدر و مادری مکزیکی است. او از ۱۲ سالگی بازی خود را در تئاتر آتلانتیک آغاز نمود. جسیکا علاوه‌بر بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد و پای ثابت مجلات مد و فشن است. در سال ۲۰۰۷، جسیکا از مجله پلی‌بوی که با انتشار عکس وی، او را جزء ۲۵ ستاره سکسی جهان نامیده بود شکایت کرد. وی همچنین موسس یک شرکت یک میلیارد دلاری است که در حوزه فروش لوازم خانه‌داری فعالیت می‌کند. آلبا در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد و نویسنده کتابی به نام The Honest Life است.

 ۵. سلما هایک

سلما هایک زن جذاب آمریکای جنوبی

سلما هایک (به لاتین Salma Hayek) یکی از زیباترین بازیگران هالیوود است. سلما متولد ۲ سپتامبر ۱۹۶۶ در وراکروز مکزیک و دانش‌آموخته روابط بین‌الملل از دانشگاه مکزیک است. پدر سلما ریشه مکزیکی لبنانی داشته و مادر وی اصالتی مکزیکی اسپانیایی دارد. سلما هایک کار خود را با فیلم‌های تلویزیونی مکزیکی آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌های هالیوود نظیر جزم اندیشی، از گرگ و میش تا سحر، غرب وحشی وحشی و دسپارادو به ایفا نقش پرداخت. سلما هایک در سال ۲۰۰۹ با میلیاردر فرانسوی و مدیر‌عامل شرکت کرینگ یعنی فرانسوا هنری پیتو ازدواج کرد.

۶.جنیفر لوپز

جنیفر لوپز زن آمریکایی جذاب

جنیفر لوپز (به لاتین Jennifer Lopez) یکی از چهره‌هایی است که نیاز به معرفی ندارد. لوپز؛ خواننده، بازیگر، رقاص، طراح مد، نویسنده، صداپیشه و تهیه‌کننده موفق آمریکایی است. او زاده ۲۴ جولای ۱۹۶۹ در نیویورک بوده و از پدر و مادری پورتوریکویی متولد شده است. مجله فوربس جنیفر لوپز را قدرتمند‌ترین سلبریتی و همینطور یکی از قدرتمندترین زنان جهان نامیده است. لوپز همچنین یکی از داوران مسابقه جهانی رقص شبکه ان‌بی‌سی آمریکا است. ثروت خالص جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۹ حدود ۴۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

۷. زویی سالدانا

زویی-سالدانا زن آمریکایی جذاب

هفتمین زن جذاب آمریکای جنوبی در لیست ما متعلق به زویی سالدانا است. زویی سالدانا (به لاتین Zoe Saldana) زاده ۱۹ ژوئن ۱۹۷۸ در نیوجرسی است. پدر او اهل جمهوری دومینیکن و مادر او پرتوریکویی است. زویی سالدانا کار خود را با تئاتر آغاز کرد و پس از آن به ایفا نقش در فیلم‌های معروفی همچون پیشگامان فضا، آواتار و نابودگر پرداخت. او علاوه‌بر بازیگری در زمینه رقاصی و مدلینگ نیز فعالیت دارد و به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی صحبت می‌کند. زویی به مد و فشن دارد نیز علاقمند است و در این عرصه نیز فعالیت دارد.  

۸. کمیلا بل

کمیلا بل زن امریکایی جذاب

کمیلا بل (به لاتین Camilla Belle)، زاده ۲ اکتبر ۱۹۸۶ در لس‌آنجلس کالیفرنیا است. مادر کمیلا برزیلی بوده و خود او در برزیل بزرگ شده است. کمیلا به زبان‌های پرتغالی و برزیلی مسلط است. او کار بازیگری خود را ۷ سالگی شروع کرد و به بازی در نقش‌های کوچک پرداخت. کمیلا در سال ۱۹۹۸ با بازی در فیلم میهن‌پرست توانست یکی از نقش‌های اصلی را بر‌عهده بگیرد. وی پس از بازی در این فیلم به نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مثل راز اندیس، سیرک نامرئی، بازگشت به باغ مخفی و سایر نقش‌ها پرداخت. 

۹. کامرون دیاز

کامرون دیاز بازیگر زن آمریکایی

یکی دیگر از زنان جذاب آمریکای جنوبی که نیاز به معرفی ندارد کامرون دیاز است. کامرون دیاز (به لاتین Cameron Diaz) در ۳۰ آگوست ۱۹۷۲در سن دیگو کالیفرنیا به‌ دنیا آمد. پدر دیاز اهل کوبا و مادر وی دارای تبار آلمانی، انگلیسی و چروکی (یکی از قبایل سیاه پوستان آمریکا) است. کامرون یکی از بازیگران، مدل‌ها و صدا‌پیشه‌های معروف ایالات متحده است که در فیلم‌های بسیاری از به ایفای نقش پرداخته و ۴ بار موفق به دریافت جایزه گلدن گلوپ شده است. او همچنین در سال ۲۰۱۳ پر‌در‌آمد ترین زن هالیوود لقب گرفته است. از‌جمله فیلم‌های کامرون دیاز می‌توان به ماسک، شام آخر، گزارش اقلیت و آنی اشاره کرد.

۱۰. سلنا ماری گومز

سلنا گومز زن آمریکایی جذاب

آخرین زن جذاب آمریکای جنوبی که به‌عنوان یکی از مشهور‌ترین زنان جهان نیز شناخته می‌شود سلنا گومز است. سلنا ماری گومز (به لاتین Selena Marie Gomez) متولد ۲۲ جولای ۱۹۹۲ در تگزاس است. پدر سلنا مکزیکی و مادر وی ایتالیایی است. این بازیگر جذاب، یکی از خوانندگان حرفه‌ای و طراح مد آمریکایی است که از ۷ سالگی با بازی در فیلم بارنی و دوستان کار خود را آغاز کرد. سلنا در سال ۲۰۱۰ به عنوان جوانترین سفیر یونیسف لقب گرفت. از‌جمله فیلم‌های سلنا گومز می‌توان به رامونا و بیزوس، تعطیلات بهاری، مونته کارلو و آهنگ‌هایی مانند فتیش، دروغگوی بد، اون من نیستم و گرگ‌ها اشاره کرد. 

 

 

 

 

 

از دست ندهید