پست مالون و ۲۹ حقیقت خاص و جالب در مورد این خواننده و رپر آمریکایی

پست مالون ؛ خواننده، رپر و ترانه سرای شناخته شده آمریکایی است که فعالیت خود را از سال ٢۰۱۵ آغاز کرده است. چهره و بدن مالون بخاطر داشتن خالکوبی های مختلف بسیار معروف است. 

در این مطلب قصد داریم به حقایقی جالب در مورد زندگی پست مالون بپردازیم. با وای آره همراه باشید:

 

 

۱. نام واقعی پست مالون، آستین ریچارد پست است. او متولد ۱۳ تیر ۱۳۷۴ می باشد. 

 

 

٢. پست مالون در سیراکیوس نیویورک به دنیا آمده و تا ٩ سالگی پیش پدر و نامادری اش زندگی کرده است. پست پس از ۹ سالگی به خاطر کار پدرش به تگزاس نقل مکان کرده است. 

 

 

٣. پست همواره از پدرش به خاطر اینکه سبک های مختلف موزیک نظیر هیپ هاپ، کانتری و راک را به او معرفی کرده تشکر می کند. 

 

 

۴. علاقه پست به گیتار پس از بازی ویدئویی Guitar Hero شروع شد. پست پس از آن با کمک فیلم های یوتیوب به یادگیری درس های گیتار پرداخت.

 

 

۵. در سال ٢۰۱۰ پست برای وارد شدن به گروه Crown the Empire، در آزمون این گروه شرکت کرد اما در طول آزمون، سیم های گیتار او پاره شد و به او اجازه ادامه آزمون داده نشد. 

 

 

۶. زمانیکه پست ۱۵ سال داشت تصمیم گرفت یک نام هنری برای خود انتخاب کند و در نهایت نام مالون را برگزید.

 

 

٧. زمانیکه پست مالون سال آخر دبیرستان بود همکلاسی هایش مشهور شدن او را پیش بینی می کردند. 

 

 

٨. پست مالون کلکسیونی از کفش لوفر دارد. در دوران نوجوانی زمانیکه پست در رستوران chicken Express کار میکرد پول های خود را جمع کرد و یک جفت کفش ۸۰۰ دلاری ورساچه خرید.

 

 

٩. هنگامی که مالون ۱۶ ساله بود از یک ادیتور صوتی رایگان بنام Audacity برای ساخت اولین میکس تیپ خود بنام Young and After Them Riches استفاده کرد. 

 

 

۱۰. مالون همواره متن ترانه هایش را خودش نوشته است اما اولین متن ترانه خود را افتضاح توصیف می کند. 

 

 

۴۲ جمله و عکس نوشته ی بسیار رمانتیک برای تعریف از همسر

 

 

۱۱. مالون وارد کالج Tarrant County شد اما پس از ٣ ماه ترک تحصیل کرد تا بتواند حرفه موسیقی را ادامه دهد. 

 

 

۱٢. وقتی پست سیراکیوس نیویورک را ترک کرد، به همراه دوستش جیسون پروبس که یک استریمر حرفه ای گیم بود به لس آنجلس کالیفرنیا آمد.

 

 

۱٣. اولین تک آهنگ پست مالون، White Iverson نام داشت. او این آهنگ را در سال ٢۰۱۵ و دو روز پس از نوشتن متن ترانه آن ضبط کرد و سپس این آهنگ را به SoundCloud آپلود کرد.

 

 

۱۴. آهنگ White Iverson یک ماه پس از انتشارش، ۱ میلیون بازدید داشت. 

 

 

۱۵. این آهنگ توجه شرکت های موزیک را به خود جلب کرد و پست در سال ٢۰۱۵ با شرکت Republic Records برای ضبط موسیقی قرارداد بست. 

 

 

۱۶. در همان ماه انتشار این آهنگ، پست مالون به جشن تولد ۱٨ سالگی کایلی جنر دعوت شد و در آن جا با کانیه وست ملاقات داشت. کانیه از آهنگ پست مالون خوشش آمد و این زمینه ای شد برای همکاری پست مالون و کانیه وست در ساخت تک آهنگ Fade. 

 

 

۱٧. در حالیکه برخی از افراد سعی می کنند سبک موزیک مالون را طبقه بندی کنند، او آهنگ‌های خود را بدون سبک می داند.

 

 

۱٨. پست مالون به خاطر داشتن مجموعه خالکوبی های مختلف خود مشهور است. اولین خالکوبی پست، طرح Playboy Bunny بود.  

 

 

۱٩. پست تعدادی از خالکوبی هایش را خودش طراحی کرده و روی چند نفر از دوستان خود نیز خالکوبی انجام داده است.

 

 

٢۰. در ژوئن ٢۰۱۶، پست مالون اولین موزیک ویدئوی خود بنام Go Flex را ساخت.

 

 

٢۱. طبق گفته پست، باب دیلان در زمینه موسیقی تاثیر زیادی روی او داشته است. او باب را یک نابغه می داند.

 

 

٢٢. پست علاوه بر باب دیلان، طرح خالکوبی الویس، کورت کوبین، جان لنون، دایمبگ دارل، استیو ری وان، جرج هریسون و بنکرول فرش را بر روی بدن خود کشیده است. طبق گفته پست، این خالکوبی ها او را برای ساخت آهنگ های بیشتر تشویق می کنند.

 

 

٢٣. پست طرفدار حمل اسلحه گرم است و تعداد زیادی اسلحه شخصی دارد. طبق گفته پست، او از تیراندازی لذت میبرد چرا که تیر اندازی باعث از بین رفتن استرسش می شود.

 

 

۲۴. پست یکی از طرفداران سر سخت جان اف کندی است. پست معتقد است که کندی تنها رئیس جمهوری بود که علیه فساد در دولت اعتراض کرد. او حتی خالکوبی کندی را بر روی بازوی خود دارد.

 

 

۲۵. در سپتامبر ٢۰۱٨، پست حوالی ۴ صبح با خودروی Rolls-Royce خود با با یک خودروی دیگر در سانتا مونیکا تصادف کرد که خوشبختانه جراحت شدیدی برای هیچ یک از دو طرف بوجود نیامد.

 

 

۲۶. پست چهره تبلیغاتی برند آبجوی Bud light است. این شرکت در ازای همکاری پست مالون، آبجوی او را بصورت رایگان تامین می کند. 

 

 

۲۷. در سال ٢۰۱٧ پست حدود ۴۰۰۰۰ دلار برای Post Mates که یک اپلیکیشن سفارش غذا است هزینه کرده است. طبق گفته Post Mates، پست بیش از ۶۶۰ بار در ۵٢ شهر مختلف ایالات متحده، غذا سفارش داده است.

 

 

۲۸. پست مالون کمی لهجه بومی آمریکایی دارد.

 

 

۲۹. در یک مصاحبه، جیمی فالون اعلام کرده بود که تا بحال به رستوران Olive Garden نرفته است. مدتی نگذشت که پست مالون جیمی را به Olive Garden برد.

 

اینستاگرام پست مالون

 

از دست ندهید