بیوگرافی و عکس های جذاب آتاکان هوشگورن و نامزد سابق خواننده و بازیگرش

آتاکان هوشگورن ( به لاتین Atakan Hosgoren ) در ۵ مرداد ۱۳۷۸ در استانبول به دنیا آمد. در این مطلب قصد داریم تا بیوگرافی و عکس ها و روابط رمانتیک آتاکان هوشگورن بپردازیم. با سایت وای آره همراه باشید: 

 

خانواده 

بیوگرافی و عکس های آتاکان هوشگورن

آتاکان اصالتا اهل آلبانی است و پدربزرگ او جزو مهاجران آلبانیایی است که از شهر تیرانا به ترکیه مهاجرت کرده است. او کوچکترین عضو خانواده است و دو برادر و یک خواهر دارد. آتاکان در حال حاضر ساکن استانبول است و دانشجوی دانشگاه دوگوس در رشته زبان انگلیسی و مدیریت می باشد. 

 

شروع حرفه بازیگری

 

آتاکان کار بازیگری خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است. او در آغاز فعالیت خود به مدت ۵ سال در تیم نوجوانان بشیکتاش بازی کرد و همزمان به بازی خود در تئاتر نیز ادامه داد. آتاکان پس از مدتی بسکتبال را کنار گذاشت و در آگهی های تجاری مختلف شروع به فعالیت کرد.

 

او در سال ۲۰۱۷ در سریال Yildizlar Sahidim با یک نقش کوچک، به عرصه بازیگری قدم گذاشت. بازی اخیر آتاکان هوشگورن مربوط به سریال پرطرفدار ۴N1K ilk Ask است. 

آتاکان هوشگورن بازیگر نقش علی در سریال 4n1k کیست؟

داستان ۴N1K

 

آتاکان هوشگورن که با نقش علی تکلی اوغلو در فیلم ۴N1K ظاهر شده است کاپیتان تیم بسکتبال مدرسه است. علی با ۴ دوست خود که یکی از آن ها دختری به نام یاپراک است از ۵ سالگی با هم بزرگ شده اند. علی از کودکی عاشق یاپراک است اما نه یاپراک و نه دوستانشان از این موضوع مطلع نیستند.

آتاکان هوشگورن بازیگر نقش علی در سریال 4n1k کیست؟

در این میان پسری به نام باریش که نقش آن را بوراک یوروک ایفا می کند به یاپراک علاقمند می‌شود و ماجراهای جالبی بین علی، یاپراک و باریش و به وجود می آید. در این میان اتفاقاتی در دبیرستان و بین خانواده های این نوجوانان به وجود می آید که این فیلم را پر ماجرا تر و جالب تر می کند.

بیوگرافی و عکس های آتاکان هوشگورن

سایر افرادی که در نقش اعضای این گروه ظاهر شده اند عبارتند از سینا اوزر در نقش گوکان، جیهان شیمشک در نقش سینان، جمرهان کاراکاش در نقش اوعوز، گوزده موتلوئر در نقش یاپراک و بوراک یوروک در نقش باریش.

 

 

همسر آتاکان هوشگورن 

همسر آتاکان هوشگورن بازیگر ترک کیست؟
سمیه آیدوغان

 

آتاکان مجرد است. او مدتی با بازیگر و خواننده ترک بنام سمیه آیدوغان Sümeyye Aydoğan رابطه داشت و گفته میشد که این دو قصد ازدواج نیز دارند اما در سال ۱۴۰۳ این دو جدا شدند و یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند. این دو سر سریال Dönence ( مدار استوا ) که با یکدیگر همبازی بودند با یکدیگر آشنا شده بودند. 

 

قد و وزن آتاکان هوشگورن

قد و وزن آتاکان هوشگورنآتاکان دارای ۱۸۴ سانتی متر قد و ۷۹ کیلوگرم وزن است.

 

فعالیت در زمینه مدلینگ 

 

آتاکان هوشگورن علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. او با برند هایی همچون کیزیل آی، فریتولای، تورک تلکام، فانتا، ودافون، تادله و اتی توتکو در حال همکاری است.

آتاکان هوشگورن بازیگر نقش علی در فیلم 4n1k کیست؟ علایق

 

آتاکان به خواندن کتاب، رفتن به سینما، تماشای تئاتر، بازی بسکتبال، گوش دادن به موزیک، تماشای فیلم، و اتوموبیل های کلاسیک علاقه زیادی دارد.

علایق آتاکان هوشگورن بازیگر ترک

اینستاگرام آتاکان هوشگورن

 

آتاکان در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بسیار فعال است و در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

 

 

سریال ها و فیلم های آتاکان هوشگورن 

 

۲۰۱۷- سریال Yıldızlar Şahidim 

 

۲۰۱۷- Yildizlar Sahidim (سریال تلویزیونی)

 

۲۰۱۸- سریال ۴N1K Yeni Başlangıçlar در نقش علی تکلی اوغلو 

 

۲۰۱۸- فیلم ۴N1K 2 در نقش علی تکلی اوغلو 

 

۲۰۲۰- فیلم ۴N1K Düğün در نقش علی تکلی اوغلو 

 

۲۰۲۱- سریال Akıncı ( مهاجم ) در نقش مورات

 

۲۰۲۱- سریال Sana Söz ( بهت قول میدم ) در نقش امید 

 

۲۰۲۲- سریال İçimizdeki Ateş ( آتش درونمان ) در نقش اگه

 

۲۰۲۳- سریال Dönence ( مدار استوا ) در نقش امیر میرو ییلدیز 

 

۲۰۲۳- سریال Koyu Beyaz ( سفید تیره ) در نقش آلپر 

 

از دست ندهید