بیوگرافی و عکس های جم بلوی خواننده خوش صدای ترک

جم بلوی (به ترکی Cem Belevi) خواننده و بازیگر جذاب ترک متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۶ در ازمیر ترکیه است. جم فارغ التحصیل رشته تجارت بین الملل از دانشگاه برونلی لندن است. با وای آره همراه باشید تا بیوگرافی کامل این خواننده خوش صدا را تقدیمتان کنیم:  

 

 

خانواده و تحصیلات 

 

مادر جم نقاش و پدر او پیانیست است. جم بلوی در ۷ سالگی شروع به یادگیری پیانو کرد و در سیزده سالگی به علاقه زیاد خود به گیتار پی برد. او در نواختن گیتار بسیار مهارت دارد و طبق گفته‌ی خودش علاقه و استعداد زیادی در نواختن این ساز دارد. 
 

 

بیوگرافی جم بلوی

 
او در دوران دبیرستان نیز به سرودن آهنگ در جمع‌های دوستانه میپرداخت و حتی ترانه‌سرایی نیز انجام میداد. جم بلوی پس از اتمام دوره دبیرستان تصمیم گرفت تا برای ادامه تحصیل به لندن برود. 
 

 

جم ۶ ماه در دانشگاه کمبریج به یادگیری زبان پرداخت و سپس ۱ سال در کالج David Game مشغول تحصیل در رشته اقتصاد شد. او سه سال نیز در دانشگاه برونل در رشته تجارت بین‌الملل تحصیل کرد.   

 

 

بیوگرافی و عکس های جم بلوی
 
او همچنین در مدرسه London school of contemporary music LCCM ثبت نام کرد و به یادگیری موسیقی جاز و بلوز پرداخت. جم بلوی همچنین گاهی اوقات در مکان‌های مختلف در لندن به اجرای موسیقی پرداخت.

 

 
او پس از فارغ التحصیلی، در شرکتی در لندن به عنوان تحلیل‌گر شروع بکار کرد اما پس از مدتی، کار در این شرکت را رها کرد و در سال ۲۰۱۱ به ترکیه بازگشت تا کار موزیک را بصورت جدی آغاز کند. 

 

 

 

آغاز کار حرفه ای

 

جم بلوی اولین آلبوم خود بنام Bilmezsin را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. او  آهنگسازی و ترانه سرایی این آلبوم را تماما خودش انجام داده بود اما متاسفانه این آلبوم با استقبال چندانی از سوی شنوندگان مواجه نشد.

 

 

 
جم در سال ۲۰۱۴ به همراه آیشه هاتون اونال آهنگی بنام Kim Ne Derse Desin را منتشر کرد. این آهنگ که نسخه‌ی انگلیسی آهنگ sway از دین مارتین به شمار میرفت با استقبال زیادی از سوی شنوندگان مواجه شد و توانست در صدر آهنگ‌های سال ۲۰۱۴ ترکیه قرار بگیرد.
 
 
بیوگرافی و عکس های جم بلوی
 
با این آهنگ، جم توانست به سرعت بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دست بیاورد. او در سال ۲۰۱۵ دومین تک آهنگ خود بنام Sevmez kimse seni را که آهنگ کاوری از سوآت سایین بود بازخوانی کرد. جم بلوی پس از این آهنگ چندین تک آهنگ و یک آلبوم نیز منتشر کرده است.
 

 

 

ورود به عرصه بازیگری 

 

جم در سال ۲۰۱۵ وارد دنیای بازیگری شد و با نقش دنیز آراس در سریال عشق از روی لجبازی اولین بازی خود را به نمایش گذاشت. جم در این سریال در کنار افرادی همچون آچلیا توپال اوغلو، جان یامان، نیلای دورو، ارن ووردم، جواهر توران و یشیم دالگیچر به هنرنمایی پرداخته است.

 

 

او سپس در سال ۲۰۱۶ در سریال رنگارنگ حاضر شد و در این سریال نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. 
 
 

سریال های جم بلوی

 

همسر و نامزد جم بلوی 

 

جم بلوی مجرد است. او قبلا با عایشه هاتون اونال که با او همخوانی موفقی داشت، رابطه داشت اما در سال ۲۰۱۷ از او جدا شد و وارد رابطه با بازیگر ترک، زهرا ییلماز شد. با وجودی که این زوج، نامزد کرده بودند اما گفته میشود که به دلیل خیانت جم، این نامزدی به جدایی انجامیده است.

همسر ونامزد جم بلوی
نامزدی جم بلوی و زهرا ییلماز

 

جم مدتی نیز با ایرم دریجی، خواننده مشهور رابطه داشت اما طبق گفته رسانه ها، باز هم به دلیل خیانت جم، این رابطه به جدایی انجامیده است. در حال حاضر خبری از روابط خصوصی جم بلوی در دسترس نیست. 

 

 

جم بلوی : از سوی دختر ها پیشنهاد های غیر اخلاقی زیادی به من میشه 

 

در سال ۲۰۱۹، زمانیکه جم به برنامه Mertce sohbetler دعوت شده بود چنین اظهار کرد که عکس‌های برهنه و پیشنهادات غیر اخلاقی زیادی از سوی طرفداران خانوم دریافت میکند و این موضوع باعث اذیت و آزار او شده است. 

 

جم بلوی: از سوی دختر ها پیشنهاد های غیر اخلاقی زیادی به من میشه 

 

اینستاگرام جم بلوی

 

جم بلوی در اینستاگرام بسیار فعال است و عکس های جذابی از خود منتشر می کند. او درحال حاضر ۱ میلیون دنبال کننده در این این شبکه اجتماعی دارد.  

 

 

آلبوم های جم بلوی

 

۲۰۱۳- آلبوم bilmezsin 

۲۰۱۷- آلبوم Ac kollarini

 

سریال های جم بلوی 

۲۰۱۵- سریال عشق از روی لجبازی (inadina ask)

۲۰۱۶- سریال رنگارنگ (rengarenk)

از دست ندهید